To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Ogólne - Wrażenia z jazdy

gzesiolek - 28-07-2010, 21:35

MITSUBISHI_WRC, odpowiem po drugim przegladzie, ale watpie aby wyszedl mi on kosztowo ponad 2tys a jedynie tak zblizylbym sie do podanych kosztow... podane koszty robocizny w tym tescie to chyba wybrany byl najdrozszy serwis w Polsce... ;)
ale co racja to racja siec ASO od Mitsu w wielu przypadkach nie dorownuje nawet w 1/3 samym samochodom Mitsu w klasyfikacji jakosc/cena...

PS. ale to chyba temat do innego topica... sorki za OT

marcin.lancer - 28-07-2010, 23:01

ostatnio mialem okazje przejechac sie ASX z silnikiem 1.8 diesel 150 kM systemem stop i cos tam i napedem na przod. moje wrazenie sa bardzo dobrze, w porównaniu do mojego ojca forda kugi z silnikiem 2.0 rowniez w dieselu lepiej asx sie zbiera. pozycja za kierownica jest odpowiednia. samochod prowadzi sie pewnie i jakby poziom halasu byl mniejszy niz w moim lancerze 1.5. wykonczenie bardzo dobre , chodz deska jest chyba ladniejsza w nowym outlanderze chodzi mi o te skórzane wykonczenie ale za to jak nacisnalem na plastiki w asx nie chca skrzypiec ani sie wginac natomiast w lancerze jak i outlanderze juz nie jest tak pieknie. wszystko ladnie spasowane. I uwazam ze Kuga ,quashai i inne wynalazki maja naprawde ciezke zycie bo asx robi im ciekawa konkurencje. pozdrawiam
JCH - 28-07-2010, 23:22

Coś na temat napędu? Jest już czy dopiero będzie?
Taki sam jak w Outlanderze z pokrętłem 2WD/4WD/LOCK czy coś inaczej :?:

Jackie - 29-07-2010, 09:23

JCH napisał/a:
Taki sam jak w Outlanderze z pokrętłem 2WD/4WD/LOCK czy coś inaczej :?:

Si Senor :D
Pozdrawiam

Anonymous - 29-07-2010, 10:56

W najnowszym Motorze jest niezły opis ASX'a dosyć pochlebnie redaktor się o nim rozprawia, ogólnie recenzja na duży + dla potencjalnych niezdecydowanych :P mimo ,że brakowało mi w niej większych konkretów. mogę wrzucić skany (pamiętam że z motorem byliśmy chyba umówieni że można skanować ich artykuły?? )
ICECOOL - 29-07-2010, 14:13

Colto napisał/a:
jaca71 napisał/a:
Colto, Z tego co piszą w internecie (wiem że nie można na tym w 100% polegać) to ten trzylitrowy dieselek szału nie robi ;) 333Nm i 163KM z 3 litrów to prawie to samo co 198Nm z dwóch w mojej benzynie (155KM) w przeliczeniu na litr :P A zdecydowanie gorzej niż diesel w ASX'sie, przynajmniej na papierze ten ostatni wypada lepiej 300Nm i 150KM dla 1.8L

Nie należę do wielbicieli diesli więc go (diesla w ASX) nie będę bronił za wszelką cenę.


Ja też już się wyleczyłem z diesla.

Co do moich 333Nm i 163 KM - sprawdź proszę krzywą momentu dla tego silnika - daje dużo frajdy z jazdy.


Weź facet już skończ. Wystarczy chwilę poczytać jak "rewelacyjny" jest to silnik...
http://www.kmh24.pl/kmh24...ie_starcie.html

"wydaje z siebie dźwięki bardziej przypominające któryś z wytworów fabryki Ursus"

No i faktycznie prawdziwy z niego demon prędkości...

Jackie - 29-07-2010, 14:21

ICECOOL napisał/a:
Weź facet już skończ.

Staż na forum masz niewielki więc ostrzeżenia nie będzie ale tak napastliwa forma wypowiedzi nie jest u nas akceptowana. Na przyszłość proszę weź to pod uwagę.
Z góry dzięki
Pozdrawiam

ICECOOL - 29-07-2010, 14:30

Jackie napisał/a:
ICECOOL napisał/a:
Weź facet już skończ.

Staż na forum masz niewielki więc ostrzeżenia nie będzie ale tak napastliwa forma wypowiedzi nie jest u nas akceptowana. Na przyszłość proszę weź to pod uwagę.
Z góry dzięki
Pozdrawiam


No trudno, co robić.

Ale wkurza mnie jak ktoś wypisuje takie rzeczy, mijając się zresztą nieco z prawdą (że do 2000 nie jedzie)- 1.8 D mivec 150 be, ale za to 3.0 163 ISUZU (i ta krzywa momentu!) cacy...
A na dodatek mitsumaniakiem raczej nie jest: "Auto: Toyota Avensis"

PS. Rozumiem, ze dla nerwowych nie ma tu miejsca?
Ja troszku nerwowy jestem

Jackie - 29-07-2010, 14:43

ICECOOL napisał/a:
PS. Rozumiem, ze dla nerwowych nie ma tu miejsca?

Jest i dla nich ;) Ale na forumie trzymamy zęby (czy właściwie paluchy) na wodzy ;)
ICECOOL napisał/a:
Ja troszku nerwowy jestem
A i mnie w tym temacie niczego nie brakuje ;) Wierz mi, nie raz nie dwa musiałem odejść od kompa coby odparować bo jakbym napisał... ;) Metodę polecam, działa ;) A Colto to bardzo fajny gość, znamy się z realu, ładnych parę lat pracowaliśmy ze sobą ;) i o ile pomysły na motoryzację ma iście "autorskie" ;) to bardzo go lubię i warto go poznać. Serio, serio ;)
A teraz koniec OT.
Pozdrawiam

ICECOOL - 29-07-2010, 14:59

Jackie napisał/a:
ICECOOL napisał/a:
PS. Rozumiem, ze dla nerwowych nie ma tu miejsca?

Jest i dla nich ;) Ale na forumie trzymamy zęby (czy właściwie paluchy) na wodzy ;)
ICECOOL napisał/a:
Ja troszku nerwowy jestem
A i mnie w tym temacie niczego nie brakuje ;) Wierz mi, nie raz nie dwa musiałem odejść od kompa coby odparować bo jakbym napisał... ;) Metodę polecam, działa ;) A Colto to bardzo fajny gość, znamy się z realu, ładnych parę lat pracowaliśmy ze sobą ;) i o ile pomysły na motoryzację ma iście "autorskie" ;) to bardzo go lubię i warto go poznać. Serio, serio ;)
A teraz koniec OT.
Pozdrawiam


Oki.
Pozdro.

No offence Colto

[ Dodano: 29-07-2010, 15:00 ]
jurekschroda napisał/a:
No nieźle, faktycznie,, bardzo "autorskie" podejście - porównanie 1.8 Z ASXa do 3.0 Isuzu :shock: Ale jaja. To już wolę 2.5 d z L200 po lifcie niż tjaktoja z Isuzu.


:lol:

[ Dodano: 29-07-2010, 15:16 ]
MITSUBISHI_WRC napisał/a:
jurekschroda napisał/a:
Swojego czasu w Auto Bildzie ( czyt. Auto Świecie) napisali, że Lancernik po 60 tys km przebiegu ( a takiego dostali do testów po próbie długodystansowej w Auto Moto) nie wykazuje żadnych oznak zużycia :wink:

http://www.auto-motor-i-s...-test-7062.html
Pod względem niezawodności perfekcyjny ale... i tu cytat: Dwie obowiązkowe wizyty w serwisie kosztowały 2818 zł, czyli prawie dwa razy więcej(!) niż trzy przeglądy Skody Octavii. O ile koszt podstawowych materiałów eksploatacyjnych (olej silnikowy, filtr oleju itp.) jest podobny jak w serwisach innych marek, o tyle za pracę mechaników w serwisie Mitsubishi trzeba zapłacić znacznie więcej. Robocizna już przy pierwszym przeglądzie Lancera kosztowała więcej niż podczas trzech przeglądów Octavii.

I nie jestem Skodomaniakiem (co do cytatu o Octavii), tylko Toyotomaniakiem :lol: no a koszty przeglądów (części zamiennych) dla większości mają jednak nie małe znaczenie. :wink:


Czy ktoś może potwierdzić, te liczby? FAktycznie ciut drogo. Czy każde ASO MMCP ma takie same stawi za rbh?

PS. "nie jestem Skodomaniakiem (co do cytatu o Octavii), tylko Toyotomaniakiem" - nieładnie :axe:
:mrgreen:

jurekschroda - 29-07-2010, 14:59

No nieźle, faktycznie,, bardzo "autorskie" podejście - porównanie 1.8 Z ASXa do 3.0 Isuzu :shock: Ale jaja. To już wolę 2.5 d z L200 po lifcie niż tjaktoja z Isuzu.
Jackie - 29-07-2010, 15:24

jurekschroda napisał/a:
No nieźle, faktycznie,, bardzo "autorskie" podejście - porównanie 1.8 Z ASXa do 3.0 Isuzu :shock: Ale jaja. To już wolę 2.5 d z L200 po lifcie niż tjaktoja z Isuzu.

Ekhm, ekhm ;) No OT pls ;)
ICECOOL napisał/a:
Czy ktoś może potwierdzić, te liczby? FAktycznie ciut drogo. Czy każde ASO MMCP ma takie same stawi za rbh?

Lancer po 20 tys. - 750zł po 40tys. 1100zł.
Wróćmy proszę do tematu. Lancer jest w innym dziale a Isuzu jeszcze MMC nie kupiło ;)
Pozdrawiam

ICECOOL - 29-07-2010, 15:43

Jackie napisał/a:
jurekschroda napisał/a:
No nieźle, faktycznie,, bardzo "autorskie" podejście - porównanie 1.8 Z ASXa do 3.0 Isuzu :shock: Ale jaja. To już wolę 2.5 d z L200 po lifcie niż tjaktoja z Isuzu.

Ekhm, ekhm ;) No OT pls ;)
ICECOOL napisał/a:
Czy ktoś może potwierdzić, te liczby? FAktycznie ciut drogo. Czy każde ASO MMCP ma takie same stawi za rbh?

Lancer po 20 tys. - 750zł po 40tys. 1100zł.
Wróćmy proszę do tematu. Lancer jest w innym dziale a Isuzu jeszcze MMC nie kupiło ;)
Pozdrawiam


Sorry za OT :oops: , ale chodziło mi o oczywiście o koszty serwisowania ASX`a, nie Lancera.

Anonymous - 30-07-2010, 00:13

Wow, chwile mnie tu nie było i już mi się dostało :D

Co do mojego obecnego pojazdu (Toyota) - chcę go sprzedać, bo jest nijaki, jak cała Toyota.
Zrządzenie losu spowodowało tylko że go mam i teraz się w 100% upewniłem - nigdy w życiu więcej Toyoty.

Nie będę komentował testów dziennikarskich - z pewnych względów.
Prawda jest taka - najwięcej mają do powiedzenia Ci, którzy zasłyszeli opinie od innych - prawda jurekschroda, :?

Na tym kończę mały OT :D

jurekschroda - 30-07-2010, 09:48

Cytat:
Prawda jest taka - najwięcej mają do powiedzenia Ci, którzy zasłyszeli opinie od innych - prawda jurekschroda,

Do czego ty pić ? :roll:
Nie należę do osób, które piszą o czymś, czego nie znają. Nie wyłaczając m.in. dmaxa i L200, o reszcie nie wspomnę. Jak chciałeś dociąć, to wielkie pudło :lol:
Poza tym, jesli chodzi o testy redakcyjne - jedno komentować, drugie sugerować się, prawda ?
Koniec ot i osobistych wycieczek.

Wracając do ASXa - z biegiem czasu zmieniam zdanie o tylnej kanapie - kąt pochylenia wprawdzie mógłby być większy, ale da się zająć wygodna pozycję. Bardzo pomaga podłokietnik w kanapie i ten drugi na drzwiach - w miejscu oparcie łokcia jest przyjemny materiał. Pierwsze wrażenie było dużo gorsze.

p.s. - coś dla miłośników benzyny - silnik 1.6 w ASXie nie będzie produkowany w Niemczech tak jak 1.5 z Lancernika - produkcja wraca do Japonii :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group