Nasze Miśki - Galant 2,0 elegance 2001 r szwagroz
eremita - 22-11-2014, 20:03
Szwagroz napisał/a: | opony są poprostu czyste. w wakacje jak je kupilem to prysnąlem tylko plakiem żeby sie nie zakurzyły |
A to super tak się świecą na fotach że już myślałem że poszedłeś na łatwiznę
Ja tam zawsze też czymś psiknę po oponkach
Szwagroz - 22-11-2014, 20:20
łatwizny nie bylo. fakt ze ich nie rozbieralem do malowania. szczelnie oklejone i zabezpieczone. zmatowiłem je. potem podklad i pierwszy pomysł na kolor stalowy jak mam alu letnie. po ogledzinach jakos mi nie pasowalo i trafil na nie czarny mat. jak mialem stalowe felgi na zime to je malowalem pedzlem czarnym hamerajtem. he he progres jakis jest
Fragu - 22-11-2014, 21:41
Szwagroz, to nie technika tylko objazd !
Szwagroz - 26-11-2014, 07:51
wczoraj wymieniłem uszczelkę pod pokrywa zaworów i świeczki.
pokrywa tak juz puszczała że w gniazdach świec olej był w 1/3, ze to normalnie działało hmmm
Szwagroz - 28-11-2014, 07:00
Zaczynają sie jesienne niedomagania, z bardziej wnerwiających to:
krańcówki w drzwiach - działają jak chcą i kiedy chcą (przy jednym komplecie kluczyków cud że jeszcze mi sie nie zablokowały w aucie)
Akumulator - hmm jest budżetowy to wiem, 4 zima przed nim ciągle działa, tyle że jak rano duzo wilgoci w powietrzu i niska temperatura, to przy odpalaniu przygasają kontrolki, hmmm czyżby to była ostatnia jego zima?
Ogrzewanie - od dłuższego czasu mam wrażenie ze silnik sie dłużej nagrzewa, jakieś 2-3 lata temu, rano przy temperaturach w granicach 0 stopni, na gaz przełączał mi się po około 700m do 1 kilomerta, obecnie jest to 2-2,5 km
Rura wydechowa - niby cała, niby ok, a jednak. Nie trzyma blaszana osłona pod katem, i brzęczy w przedziale 2900-3000 obrotów i wnerwia... no chyba że to już kat w rozsypce.
Niby drobiazgi a potrafią popsuć frajdę z jazdy
Hugo - 28-11-2014, 08:06
Szwagroz napisał/a: | Ogrzewanie - od dłuższego czasu mam wrażenie ze silnik sie dłużej nagrzewa, jakieś 2-3 lata temu, rano przy temperaturach w granicach 0 stopni, na gaz przełączał mi się po około 700m do 1 kilomerta, obecnie jest to 2-2,5 km | Sprawdź termostat. Szwagroz napisał/a: | krańcówki w drzwiach - działają jak chcą i kiedy chcą | Odkręć, oczyść, przesmaruj.
Szwagroz - 28-11-2014, 10:49
Hugo, krańcówki to ja srednio co 3-4 miesiące rozkręcam i po kilku tygodniach dobrego działania zaczynaja wariować, czas kupic jakieś zamienniki i rzeźbę zrobić
robertdg - 28-11-2014, 20:29
Szwagroz napisał/a: | Hugo, krańcówki to ja srednio co 3-4 miesiące rozkręcam i po kilku tygodniach dobrego działania zaczynaja wariować, czas kupic jakieś zamienniki i rzeźbę zrobić | Albo te krańcówki sa takie zniszczone albo niedokładnie je czyścisz/konserwujesz, nowe kosztują koło 25zł,
Szwagroz - 29-11-2014, 12:36
no i po przegladzie.
hamulce - przednie 3,7, tył 3.1, reczny 2,8
przednie amory lekko wilgotne. no i koles od przegladu zasugierował wymiane przewodów hamulcowych, korozja je dosc chrupie. Pierwszy raz na przrglądzie spisano mi przebieg, no i ostatnie pole zasłonięte pieczątką. za rok wymiana dowodu rejestracyjnego.
Szwagroz - 30-12-2014, 12:25
2 tygodnie temu wymieniłem kable WN, stare były mocno utyrane i do tego jakiś zielony nalot na końcówce, co powodowało lekkie szarpnięcia silnika przy przyspieszaniu.
dziś wymieniony termostat, muszę poczekać aż całkowicie ostygnie silnik, żeby sprawdzić czy jest poprawa.
mjsystem - 30-12-2014, 13:03
Szwagroz napisał/a: | dziś wymieniony termostat | Co mu dolegało?
Szwagroz - 30-12-2014, 13:09
jak go kupiłem to gaz przełączał się po około 500-700 metrów od odpalenia w temp około zera, a ostatnio to ponad 2 km musiałem przejechać. podobnie było z ogrzewaniem, kiedyś ciepłe leciało po kilkuset metrach, teraz ciepłe leci po 2-3 km. Tak na marginesie, gaz mam na 32 stopnie, wczoraj sprawdzałem wg aplikacji zbierającej dane z OBD i na gaz przełączył i się jak temp silnika wg wskazań aplikacji "Piston" pokazało 55 stopni. Z jakiego czujnika gaz pobiera informacje o temperaturze silnika?
mati_z - 30-12-2014, 14:12
Z tego co wiem to gaz nie pobiera informacji o temperaturze z silnika tylko z czujnika, który jest w reduktorze. Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi
Szwagroz - 30-12-2014, 14:58
test wykonany. po wymianie termostatu - start na silniku 6 stopni, na zewnątrz -4, wyraźnie szybciej leci ciepłe powietrze. gaz przełączył sie o jakieś 1/3 dystansu szybciej niż przed wymianą przy temperaturze silnika 56 stopni. do 60 stopni silnik nagrzał sie dość szybko po nicałych 3 km. dalej szło dość wolno, po powrocie do domu w sumie jakieś 10 km temp silnika staneła na 86 stopni.
Fragu - 30-12-2014, 19:28
No to i mnie czeka wymiana termostatu
|
|
|