To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - PowerWagon II

fj_mike - 16-06-2011, 21:12

Jogurt napisał/a:
niestety nie mam, ciekawe jak się będzie jeździć w zimie. :?

Dasz radę. Póki co TCL pomógł raz mojej żonie, przy delikatnym poślizgu na estakadzie.
Do ruszania na śniegu i tak go wyłączam, tylko denerwuje :mrgreen:

Jogurt - 16-06-2011, 21:39

fj_mike napisał/a:
Do ruszania na śniegu i tak go wyłączam, tylko denerwuje :mrgreen:
to mnie uspokoiłeś :mrgreen:
po przygodach z wycieraczkami w colcie podczas podróży na zlot Wilkasach zabrałem się dziś za mechanizm wycieraczek bo za tydzień wyjazd na urlop. no i od początku wszystko było na nie. najpierw ukręciły się 2 z sześciu śrub M6 z mocowania mechanizmu. nakrętka na silniczku była tak złapana przez rdzę, że przy kolejnej próbie odkręcenia pękł mi ten plastikowy pierścionek zabezpieczający cięgno przed spadaniem. nakrętka puściła dopiero w imadle. mechanizm przesmarowany, zerwane śruby rozwierciłem bez problemu. teraz muszę znaleźć ten plastikowy ''kapelusz'' albo używany mechanizm :evil: pozatym wyciągnąłem z podszybia kilka garści liści i igieł, było tego tyle że się zapychała rura z odkurzacza. jeśli ktoś ma stary mechanizm i poratuje tym większym kapeluszem będę wdzięczny.

Jogurt - 16-06-2011, 22:31

:evil: fatum jakieś. włąśnie przyholowałem colta do domu. Sylwia wracała z pracy i zgasł na światłach. nie zapala, check gaśnie, pompe paliwa słychać. cewka ?
ide się napić ...

Arturro-86 - 16-06-2011, 22:35

Jogurt napisał/a:
:evil: fatum jakieś. włąśnie przyholowałem colta do domu. Sylwia wracała z pracy i zgasł na światłach. nie zapala, check gaśnie, pompe paliwa słychać. cewka ?
ide się napić ...

Jakieś niepokojące objawy wcześniej były :?:
Ja w poprzednim Galancie miałem padniętą cewkę, w sumie to jak zostawiłem pod blokiem u ciotki, to już później nie odpalił :|

Andrew - 16-06-2011, 22:37

Jogurt napisał/a:
zgasł na światłach. nie zapala, check gaśnie, pompe paliwa słychać. cewka ?
Raczej cewka. A kondensatory zmieniałeś?
Jogurt - 16-06-2011, 22:37

Arturro-86 napisał/a:
Jakieś niepokojące objawy wcześniej były :?:
nie, jeździł normalnie i nagle zdechł. kondki w ecu były zmieniane przez Krzyżaka jakieś 4 lata temu. colt ma 286kkm a na aparacie/głowicy japońska nalepka plomba. mam kpl do swapa od Lutka to jutro będę się bawił
Andrew - 16-06-2011, 22:38

Jogurt napisał/a:
nie, jeździł normalnie i nagle zdechł
U mnie jak padła cewka w colcie, to jeździł do końca, zdechł i tyle. Sprawdź czy iskra jest.
Jogurt - 16-06-2011, 22:41

iskry nie ma, jest jeszcze opcja że to odcięcie zapłonu, ale to się okaze po podmianie aparatu.
Arturro-86 - 16-06-2011, 22:42

Jogurt napisał/a:
iskry nie ma, jest jeszcze opcja że to odcięcie zapłonu, ale to się okaze po podmianie aparatu.

Z prostych rzeczy - zobacz sobie kopułkę i palec rozdzielacza 8)
Bo może coś tam siadło, a to na pewno tańsze niż cewka :wink:

Jogurt - 16-06-2011, 22:54

Arturro-86 napisał/a:
Z prostych rzeczy - zobacz sobie kopułkę i palec rozdzielacza
były zmienione na nowe z 3 tyg temu, założyłem stare ale dalej nic. jutro będę szukał przyczyny
Arturro-86 - 16-06-2011, 22:56

Jogurt napisał/a:
Arturro-86 napisał/a:
Z prostych rzeczy - zobacz sobie kopułkę i palec rozdzielacza
były zmienione na nowe z 3 tyg temu, założyłem stare ale dalej nic. jutro będę szukał przyczyny

No to chyba zostaje cewka... jak coś, to dajesz ją do sprawdzenia do jakiegoś zakładu :?: Słyszałem, że w okolicy dobry jest ElektroMotor w Mikołowie.

Krzyzak - 17-06-2011, 06:46

Jogurt napisał/a:
były zmieniane przez Krzyżaka

jesteś pionierem, bo dostałeś kondensatory tantalowe - wcześniej nigdy ich nie montowałem :)
po 5 zł za sztukę ;)

Jogurt - 17-06-2011, 16:03

Krzyzak napisał/a:
kondensatory tantalowe
niewiem co to ale dają radę :) w colcie padł aparat, po podmianie zagadał od strzału. dalej szukam tego plastiku do mechanizmu wycieraczek z gala.
Jogurt - 23-06-2011, 22:36

wycieraczki zrobione, podziękowania dla PabloGal i Pepiego.

w sobotę Gal wjechał na podnośnik. ostatni rozrząd był zmieniany w niemieckim aso mitsu 06.2004 przy przebiegu 87kkm. pasek posiadał jeszcze napisy Mitsubishi.
06.2011r przebieg 160931km wymieniony kpl rozrząd:
pasek Sun
Rolki Koyo
napinacz oryginał Mitsu
uszczelniacze NOK
pompa wody Aisin
paski Bando
z odpowiednimi narzędziami sama wymiana nie jest taka straszna, z miejscem też wmiarę. trzeba przyznać że gratów do wy/rozkręcania jest dużo. najgorzej było odkręcić koła wałków rozrządu i wymienić ich uszczelniacze. tutaj podziękowania dla Darka za konsultacje telefoniczne i jeszcze raz najlepszego :D zmieniony został także płyn chłodzący. w sumie najsłabszym ogniwem była pompa wody, puszczała już płyn po obwodzie a jej łożysko miało minimalny luz i dość mocno szumiało. teraz niesłychać silnika. fotki z postępu prac:






korzystając z okazji że gal był na podnośniku zmieniłem płyn hamulcowy i filtr paliwa. pedał hamulca jest twardszy i bierze wyżej. na wymianę czekają jeszcze klocki tył i to będzie na tyle z mechaniki. lać i jeździć. w niedzielę Gal wiezie nas nad morze. po powrocie zostanie do zrobienia ''tylko'' konserwacja :evil: już mi się niechce za to zabierać ale nie ma zmiłuj.

robertdg - 23-06-2011, 23:08

Jogurt wstydziłbyś się pokazywac goły silnik tak oficjalnie na forum :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group