To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Wyciszenie Lancera

.swat. - 26-07-2014, 12:50

Lucas123w napisał/a:
.swat., efekt placebo, sprawdź lepiej czy ciśnienie w oponach masz takie samo we wszystkich czterech kołach.
Tak, we wszystkich mam takie samo; o prawidłowe ciśnienie zawsze dbam. Opisałem tylko moje wrażenia jakie miałem tuż po wytłumieniu. Czułem jakby mi auto leciało do przodu, trudniej manewrowało się na parkingu, był to efekt praktycznie tylko przy ruszaniu i lekkich skrętach. Po kilku miesiącach przyzwyczaiłem się pewnie do tego i teraz jest już "normalnie". Poza tym lekkie domykanie tych drzwi to poezja, nie wróciłbym do poprzedniego :lol:

Czy to problem w zawieszeniu? Nie sądzę aby mi coś popsuli z zawieszeniem w czasie wyciszania, chyba nic tam nie grzebali, a efekt był od razu :mrgreen: 8)

[ Dodano: 26-07-2014, 13:02 ]
tyku napisał/a:
Może przez dwururkę nie ma trakcji bo została zachwiana równowaga (żartuję) :shaking2: .swat., Nagrał byś dźwięk lancerka z dwururką ULTERa. :wink:
Wówczas dwururki jeszcze nie było. 8) Co do dźwięku dwururki to jestem naprawdę zadowolony. Jest trochę głośniej, szczególnie gdy jedzie się pod górkę z otwartymi oknami, ale jest to przyjemny dźwięk, niski warkocik, który nie ma nic wspólnego z "wiejskim tuningiem". Brzmi rasowo- Ulter ma certyfikaty dopuszczające do ruchu na terenie całej EU ( poziom głośności). A dźwięk? Wydaje mi się, że każda zgrywka silnika nie odda prawdziwego charakterku :wink: A nagrywanie telefonem mijałoby się z celem. Poza tym na stronie Ultera są próbki dźwięku, na YT też.

I wracając do tematu: gdy okna są zamknięte to po wytłumieniu praktycznie nie ma różnicy w dźwięku w kabinie. Czy to przy 50km/h czy 130km/h. Jak byłoby bez wytłumienia? Nie wiem.

tyku - 26-07-2014, 13:23

.swat. napisał/a:
po wytłumieniu praktycznie nie ma różnicy w dźwięku w kabinie.

Co konkretnie Ci wyciszali :?:

.swat. - 26-07-2014, 13:37

tyku napisał/a:
Co konkretnie Ci wyciszali :?:
Wstawiłem nowy system audio: Clarion NX502E oraz 4 głośniki ze zwrotnicą na przód Morel Tempo 6. W związku z tym przednie drzwi zostały wytłumione ( w profesjonalnym serwisie car audio)
Jalal_79 - 28-07-2014, 11:53

.swat. napisał/a:
tyku napisał/a:
Co konkretnie Ci wyciszali :?:
Wstawiłem nowy system audio: Clarion NX502E oraz 4 głośniki ze zwrotnicą na przód Morel Tempo 6. W związku z tym przednie drzwi zostały wytłumione ( w profesjonalnym serwisie car audio)


A ja wywaliłem właśnie Clarion NX502E z całą resztą i wstawiłem Alpine INE-W920R oraz kompletny system audio DLS. Do tego drzwi usztywnili, uszczelnili, wyciszyli materiałem STP i wymienili uszczelki w szybach i drzwiach. Do tego mam w końcu zainstalowaną kamerę cofania, rejestrator jazdy, schowane profesjonalnie CB bez widocznych kabli.
Po ciężkich przebojach z brakiem czasu od roku u kolegi tokyo, musiałem ogarnąć to sam i zapomnieć o temacie. Clarion edit by mod
P.S. Między nami.......głośniki w wersji Intense - Rockford to poprostu wersja budget :( , do zaakceptowania tylko subwoofer.

Pozdrawiam

.swat. - 28-07-2014, 12:06

Jalal_79 napisał/a:
A ja wywaliłem właśnie Clarion NX502E z całą resztą i wstawiłem Alpine INE-W920R ...Do tego mam w końcu zainstalowaną kamerę cofania,
Przez ciekawość: dlaczego ten Alpine a nie NX702E? Coś Cię w nim wkurzało? A może dlatego, że nie miałeś wytłumionego przodu?

Do mojego Clariona też mam podłączoną kamerkę i naprawdę jest dużo bezpieczniej w czasie cofania ( szczególnie gdy cofa małżonka :D )

Jalal_79 - 28-07-2014, 12:30

Wady Clarion:

- bardzo wolne uruchamianie się,
- wolne czytanie płyt (znajdowania), DVD i inne (mija z 10 sek)
- zawieszenie się urządzenia (mimo iż zrobili mi update)
- dźwięk katastrofa w stosunku do oryginału
- brak konfiguracji przez Clarion przód/tył fader i balance + dodatki Rockforda (możliwa konfiguracja tylko przez liczenie "bipów" :)
- niestety oryginalna chińska ramka nie do końca zlewała się z całością pod kolor i dopasowanie




.swat. napisał/a:
Jalal_79 napisał/a:
A ja wywaliłem właśnie Clarion NX502E z całą resztą i wstawiłem Alpine INE-W920R ...Do tego mam w końcu zainstalowaną kamerę cofania,
Przez ciekawość: dlaczego ten Alpine a nie NX702E? Coś Cię w nim wkurzało? A może dlatego, że nie miałeś wytłumionego przodu?

Do mojego Clariona też mam podłączoną kamerkę i naprawdę jest dużo bezpieczniej w czasie cofania ( szczególnie gdy cofa małżonka :D )

tyku - 28-07-2014, 12:37

Jalal_79 napisał/a:
wymienili uszczelki w szybach i drzwiach.
Na jakie jeśli można wiedzieć :?:
Jalal_79, Super :!: =D> Gdzie przeprowadziłeś taką operację i za ile :?:

Jalal_79 - 28-07-2014, 12:53

tyku napisał/a:
Jalal_79 napisał/a:
wymienili uszczelki w szybach i drzwiach.
Na jakie jeśli można wiedzieć :?:
Jalal_79, Super :!: =D> Gdzie przeprowadziłeś taką operację i za ile :?:


Nazwy nie podali :) jak to firma audio.
Koszt duży.....ale jest efekt.

Pzdr

.swat. - 28-07-2014, 20:04

Jalal_79 napisał/a:
Wady Clarion:

- bardzo wolne uruchamianie się,
- wolne czytanie płyt (znajdowania), DVD i inne (mija z 10 sek)
- zawieszenie się urządzenia (mimo iż zrobili mi update)
- dźwięk katastrofa w stosunku do oryginału
- brak konfiguracji przez Clarion przód/tył fader i balance + dodatki Rockforda (możliwa konfiguracja tylko przez liczenie "bipów" :)
- niestety oryginalna chińska ramka nie do końca zlewała się z całością pod kolor i dopasowanie


Trochę dziwne, ponieważ u mnie:
- wszystko uruchamia się błyskawicznie;
- płyty czyta z szybkością na poziomie stacjonarnego DVD ( w tych odtwarzaczach są napędy dvd)
- dźwięk jak dla mnie rewelacja-dynamika świetna, rozdzielczość, brak natarczywości, łagodna i wyraźna góra w porównaniu do firmowego zestawu to przepaść, niskie tony to poezja- wielu moich znajomych pyta się jaki mam subwoofer ( a nie mam)- wiem, że wiele zależy od zestawu Morela, to bardzo dobre głośniki ( tweetery z tekstylną kopułką !!!!)- sam Clarion zapewnia jedynie przyzwoitą moc ;
- brak konfiguracji? :shock: U mnie wszystko działa jak należy;
- z ramka do końca nie rozumiem?

Reasumując:
- montaż tego Clariona lub innych Alpine- tylko w zestawie z porządnymi głośnikami i obowiązkowo wytłumieniem drzwi. Inaczej nie ma sensu i być może takie miałeś odczucia gdy nie wszystko było zrobione.

Jalal_79 - 29-07-2014, 06:18

.swat. napisał/a:
Jalal_79 napisał/a:
Wady Clarion:

- bardzo wolne uruchamianie się,
- wolne czytanie płyt (znajdowania), DVD i inne (mija z 10 sek)
- zawieszenie się urządzenia (mimo iż zrobili mi update)
- dźwięk katastrofa w stosunku do oryginału
- brak konfiguracji przez Clarion przód/tył fader i balance + dodatki Rockforda (możliwa konfiguracja tylko przez liczenie "bipów" :)
- niestety oryginalna chińska ramka nie do końca zlewała się z całością pod kolor i dopasowanie


Trochę dziwne, ponieważ u mnie:
- wszystko uruchamia się błyskawicznie;
- płyty czyta z szybkością na poziomie stacjonarnego DVD ( w tych odtwarzaczach są napędy dvd)
- dźwięk jak dla mnie rewelacja-dynamika świetna, rozdzielczość, brak natarczywości, łagodna i wyraźna góra w porównaniu do firmowego zestawu to przepaść, niskie tony to poezja- wielu moich znajomych pyta się jaki mam subwoofer ( a nie mam)- wiem, że wiele zależy od zestawu Morela, to bardzo dobre głośniki ( tweetery z tekstylną kopułką !!!!)- sam Clarion zapewnia jedynie przyzwoitą moc ;
- brak konfiguracji? :shock: U mnie wszystko działa jak należy;
- z ramka do końca nie rozumiem?

Reasumując:
- montaż tego Clariona lub innych Alpine- tylko w zestawie z porządnymi głośnikami i obowiązkowo wytłumieniem drzwi. Inaczej nie ma sensu i być może takie miałeś odczucia gdy nie wszystko było zrobione.


To sprawdź jak długo włącza Ci się sprzęt po wciśnięciu pover. U mnie wyskakiwało najpierw logo Clarion, potem o bezpieczeństwie podczas użytkowania z navi itd, itp.
Po wrzuceniu DVD nagranego w nagrywarce w laptopie, czekanie na listę minimum 10 sekund itd. Ot moje odczucia. Ale każdy chwali co ma. Życzę miłego użytkowania :)

po.miras - 03-08-2014, 21:09

3-08-2014
Ja ze swojej strony muszę zauważyć że po wyciszeniu maski matami GMS 07 Luxury, oraz bagażnika i podłogi w okolicach tylnej kanapy matami GMS-02 6mm jest zauważalna różnica.
Prze końcem lata planuję zrobić jeszcze drzwi i nadkola, choć te ostatnie będą chyba najtrudniejsze w wykonaniu.

-- 10-08-2014 --
Jakoś nikt tu nie zagląda ostatnio, a mam pytanie do kogoś kto wyciszał drzwi.
Jakiej maksymalnej grubości materiał można zastosować między drzwiami a boczkami.
Drugie, nieco mniej istotne, to jak najłatwiej zdemontować lub dostać się do nadkoli.

superges - 04-12-2014, 11:06

Odświeżę temat.

Wczoraj miałem trochę wolnego czasu i zainteresowałem się wyciszeniem lancera. Nie będę ukrywał, iż nie jestem zbyt dobry w majsterkowaniu więc na pewno sam nie zdecyduje się na rozbieranie auta, żeby go wyciszać bo jak znam siebie to więcej zniszczę niż wyciszę hehe.

Szukałem w necie firm, które zajmują się wyciszaniem samochodów. Nie wiem czy mogę podać adres stronki tej firmy, nie chciałbym robić jakiejś reklamy. Wydaje się, że znają się na rzeczy. Kompleksowe wyciszenie auta (bez wyciszania dachu) kosztuje tam 3000-7000 pln.

Napisałem im maila co sugerują wyciszać w lancerze bo nie wiem czy jest sens wyciszać całe auto? Może wystarczą błotniki, podłoga, uszczelki i bagażnik? Na pewno nie chciałbym przeznaczać na wyciszanie 7000 pln. Bo to cena zaporowa. Może bym tyle wydał w momencie kupna auta. Mógłbym maxymalnie w takie kompleksowe wyciszenie zainwestować 3000 pln.

Druga kwestia - może znacie firmy albo fachowców, którzy świadczą takie usługi nie puszczają klientów z pustym portfelem ? :P

Matejko - 04-12-2014, 12:26

Czy ktoś porównywał, miał okazję jechać 1.6 i 1.8 ??
Jak wsiadłem kiedyś na jeździe próbnej do 1.6(przyjechałem galantem V6) to uooo boże - korki do uszu powinni dodawać.
Przy 1.8 nie odnoszę wrażenia żeby był głośniejszy niż galant i alfa, która była zdecydowanie cichsza od galanta ??

.swat. - 06-12-2014, 20:15

Te auta od jazd próbnych czasami są lekko dojechane. W głośności aż takiej różnicy nie stwierdziłem, poza tym, że 1.6 pierdział jak odkurzacz, a 1.8 kulturę pracy silnika już miał bardziej wyrafinowaną.
artisan - 20-12-2014, 22:58

Ja uważam że jest duża różnica pomiędzy 1,6 a 1,8 jeśli chodzi głośność pracy silnika (i kulturę pracy). Zauważyć jednak trzeba że ma to znaczenie tylko na postoju a potem do pewnej prędkości. Przy prędkościach przelotowych różnice między 1,6 a 1,8 się zmniejszają a bardziej słychać odgłosy opon, szumy powietrza itp niż sam silnik.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group