Nasze Miśki - Czarna Sigma :))
t0m3k - 31-05-2012, 16:42
no tak o tylną głowicę mi chodzilo kanał mam więc spoko dzieki wielkie
t0m3k - 04-06-2012, 19:28 Temat postu: ECU Chłopaki... skoro miałbym walnięty przepływomierz to od resetu kompa jak szybko powinien się wyświetlić bląd? chyba dosc szybko nie ? przejechałem 30km po resecie i jedyny bląd jaki mi pokazuje komputer to 41... falująobroty dosc gwałtownie od 200-800 obrotów i w koncu przy takim mega falowaniu zgaśnie... czyli wygląda na to ze przepływka jest ok... chyba ze trzeba większą ilość kilometrów zrobic zeby pokazał się bląd...
wojtas - 04-06-2012, 19:42
Wiec wygląda, że przepływomierz jest w porządku, pozostaje krokowiec.
t0m3k - 04-06-2012, 19:49
a czy krokowiec na przepustnicy tez działa jak auto chodzi na gazie? bo autko odwala i na gazie i na benzynie...
wojtas - 04-06-2012, 21:00
Tak, krokowiec działa również na gazie.
t0m3k - 04-06-2012, 21:06
dobra jutro po poludniu go sprawdze na początku omomierzem jak skądś skołuje omomierz
t0m3k - 05-06-2012, 19:48 Temat postu: krokowiec i masło Zaczne od krokowca... tą oporność miałem sprawdzic po prostu na stykach w krokowcu? znaczy w gnieździe wtyczki? bo mi powychodziły opornosci koło 15 Ohmów... czyli krokowiec padnięty?
A druga rzecz...ktos mi kiedys mówił ze pod korkiem wlewu oleju moze sie zrobićmasło jak jest sinik niedogrzany... nie wiem czy to prawda, na ciepłym silnikui nie było, a dzisiaj troche pochodził na jałowym, troche go przegazowałem i jak odkręciłem korek to było troszke masła. niewiele bo na korku była masła taka mała niteczka tylko. walnięta uszczelka pod głowicą ?
k@rol - 05-06-2012, 21:25
odnośnie krokowca to na 2/3 str Twojego tematu masz wszystko t0m3k napisał/a: | krokowiec padnięty | a nie mówiłem
t0m3k napisał/a: | wlewu oleju moze sie zrobićmasło jak jest sinik niedogrzany... | z tego co wiem są dwa rodzaje masła... jedno z niedogrzania, drugie od uszczelki jesdno będzie białe a drugie takie żółtawe tylko nie pamiętam które było które
t0m3k - 05-06-2012, 21:33
no wlasnie... moje jest takie bardziej zółtawe chyba... choćsięnie przyglądałem. robie Sigmą raczej krótkie odcinki więc myśle ze moze z niedogrzania... nie uśmiecha mi sie robota z glowicami...
K@rol... czytalem o tym jak tego krokowca sprawdzic ale moj angielski mi nie pomaga w zrozumieniu screena z manuala... no coz... kupi sie krokowca posklada wszystko do kupy i miejmy nadzieje ze wszystko będzie hulało jak należy.
k@rol - 05-06-2012, 21:49
porostu podpinaj kabelki do pinów jak na rysunku
w sumie ja zawsze sprawdzałem tak jak pisałem że go rozbierałem czyli plastik z wtyczką odkręcałem i mierzyłem bezpośrednio na cewkach ale skoro manual tak pokazuje to chyba nie ma różnicy
t0m3k - 05-06-2012, 21:55
chyba że mnie miernik robi w jajo... ale wątpie
zbyszek05 - 05-06-2012, 22:01
Masło pod korkiem robi się zimą jak samochodzik mało lata - czyli niedogrzanie i nierozgrzanie oleju plus wilgoć ze scianek wewnątrz silnika ,latem będzie inna przyczyna
k@rol - 05-06-2012, 22:09
a krokowca możesz jeszcze na spocie jakimś podmienić jakby ktoś V-ką przyjechał jakąś miałbyś pewność
t0m3k - 05-06-2012, 22:11
no jak było ciepło to tego nie było a dzisiaj dużo chłodniej i cos tam sie zrobiło ale cóz... jeśli będzie do zrobienia głowica to po prostu Sigma będzie musiała rok dłuzej poczekać na ładne alusy na lato
piotr_bb - 05-06-2012, 22:48
Nie wiem jak jest w Sigmie , ale w 3kgt pomiar oporności krokowca mieści się w granicach 28 - 33 omy więc 15 om niekoniecznie świadczy , że jest uwalony może miernik miałeś trefny albo słabą baterię wtedy zwykły miernik lubi przekłamywać .
Pomiar zgodnie z manualem wykonuje się w temperaturze 20 stopni oczywiście w 3kgt , ale być może krokowiec jest taki sam jak w Sigmie przecież to też V6 a sporo pasuje do obu furek .
Jeżeli na wszystkich cewkach masz tą samą oporność to raczej jest OK .
|
|
|