To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala

deejay - 12-02-2013, 15:07

slavo_p napisał/a:
Panowie powiedzcie mi jak montowac pierscienie ? gdzie umiejscowic zamki , dwa pierwsze pierscienie sątrapezowate , jest jakas zasada jak to montowac ? w manualu niema nic na ten temat ;/


Jak juz robisz sam takie rzeczy to przeczytaj podstawową lekturę .

http://www.pierscienietlo...erscieniach.php

http://www.ms-motor-servi...3717-13_web.pdf

slavo_p - 14-02-2013, 19:07

Panowie pierscienie wymienione , auto odpaliło po dłuzszym kręceniu , jak zmniejszyłem dawke paliwa ( wcięcie na srubie jest poziomo , było pionowo ) to jak by szybciej załapał i zero dymu przy odpaleniu . Pompa ustawiona wg czujnika na 100 . Zawory na ciepłym ustawiłem na 0.25 , ale wydaje mi sie ze są za luzne bo cos stukają troszke . Problem pojawia sie gdy silnik jest gorący , zeby go odpalic trzeba pokręcic dłuzej niz zwykle , załapuje załapuje i odpala , na zimnym niema problemu odpala od strzała , obroty mam ustawione na 750 , tak jak pisze na tabliczce pod maską . Powiedzcie co z tym odpalaniem na ciepłym ? czemu tak sie dzieje ? zawory za luzne ?
milo - 14-02-2013, 20:36

Ustaw kąt wtrysku 0,97-1,03 mm... na obudowie rozrządu koło pasowe silnika 9 st takie powinny być wartości ,i dobrze ustaw luzy zaworowe bo może jak gorący to sie podpiera
slavo_p - 14-02-2013, 23:01

Kąt mam na 1.00 , a luzy zaworowe na gorącym 0.25 .... jutro test pompy z zimną wodą i se okaze co dalej ...
Rafal_Szczecin - 14-02-2013, 23:03

kreci kreci i nie pali ? a moze jest zapowietrzony, dlatego nie bangla
slavo_p - 14-02-2013, 23:24

dwa razy pod pompuje i jest twarda , a po nocy jak zimny to tylko grzeje i odpala bez problemowo
milo - 15-02-2013, 21:54

slavo_p zrobiłeś jak pisałem z pompą :?:
slavo_p - 15-02-2013, 22:01

tak MILO polewałem wodą nie było róznicy ;/ wiec problem tki gdzie indziej . Dzisiaj przyjzałem sie wtryskom i listwie przelewowej , na pierwszym i drugim wtrysku pojawiała sie ropa tak jak by ciekła z pod listwy przelewowej , czy to by miało wpływ na odpalanie na gorącym ?

jak wykręciłem wtryskiwacze to zauważyłęm tez ze tylko pod trzema wtryskiwaczami są te małe podkładki (pod koncówke wtrysku) i ani jednej pod samymi wtryskami ( czy tak ma byc ? jest tam tak jakby miedziana tulejka o głębokosci 8,35 mm ) czy pod wtrysk mają byc dwie podkładki ?

milo - 15-02-2013, 22:07

Podkładki powinny być pod wtryski takie małe jak piszesz i tylko . Na przelewy tam są z otworami 2 lub -4 dostaniesz u pompiarza powinno być sucho
slavo_p napisał/a:
ani jednej pod samymi wtryskami ( czy tak ma byc ?

Jasne :D

[ Dodano: 15-02-2013, 22:10 ]
slavo_p napisał/a:
jest tam tak jakby miedziana tulejka o głębokosci 8,35 mm ) czy pod wtrysk mają byc dwie podkładki ?

Jaka tulejka :?: po jednej podkładce powinno być

slavo_p - 15-02-2013, 22:38

czyli tylko po jednej podkładce tej małej tak ? i zawory ostatecznie na zimnym 0.15 ? a skoro polewanie pompy nic nie daje to w czym problem bedzie ?
deejay - 15-02-2013, 23:57

slavo_p napisał/a:
dwa razy pod pompuje i jest twarda , a po nocy jak zimny to tylko grzeje i odpala bez problemowo


Popraw kąt wtrysku , tu jest problem .

slavo_p - 16-02-2013, 00:17

skoro tolerancja jet od 0,97 do 1.03 a ja mam na 1.00 to mam której granicy sie trzymac ?
milo - 16-02-2013, 08:03

Napisz jak ustawiasz kat wtrysku na zegar bo może faktycznie masz inaczej i sa problemy
slavo_p - 16-02-2013, 10:53

1. Ustawiam znak z koła pasowego wału na znak "T" wtedy pierwszy tłok mam w górze .
2.Wkręcam czujnik zegarowy w pompe
3.Cofam koło pasowe o 30 stopni w kierunku przeciwnym do obrotu wskazówek zegara ( mam odznaczone te 30 stopni na kole , jak równierz mierzyłem czujnikiem do kiedy przestaną opadac wartosci az w koncu stanie )
4. ustawiam ruchomą tarczą na zero (duza wskazówka pokazuje zero , a mała 2mm , bo akurat tyle jest wkręcony )
5. Kręce wałem na 9 stopni i na czujniku pokazuje mi na duzej wskazówce " zero " a na małej 3 mm

;>

milo - 16-02-2013, 14:18

slavo_p napisał/a:
Kręce wałem na 9 stopni i na czujniku pokazuje mi na duzej wskazówce " zero " a na małej 3 mm

Czyli 1 mm cały obrót na dużej wskazówce ,powinno być dobrze
Jak silnik gorący to wszystko się rozszerza wymień te podkładki pod wtryski i przelewy i zobacz z regulacją termika na gorącym co przestawia kat wtrysku bo może to tu problem jest spróbuj popuscić śrubę regulcyjną na termiku ale na gorącym po prostu zaznacz sobie pozycje



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group