To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - całkiem niezły kąt przechyłu...

mitsu00 - 02-02-2014, 20:11

motif napisał/a:
w sumie moze to i dobrze ze sie rozpetala taka burza bo sie forum ozywilo, inaczej wygladalo jakby wymieralo powoli...


Z kim on sobie pogada teraz jak prawie wszystkich zbanowal...? :twisted:

mkm - 02-02-2014, 20:12

motif, zapamiętaj zasadę obowiązującą na tym Forum:
"Nie masz nic do dodania to nie pisz", a jak Cię interesują statystyki Forum to zerknij tez do innych działów, bo nie jesteś zbyt aktywny :wink:

motif - 02-02-2014, 21:05

mkm napisał/a:
motif, zapamiętaj zasadę obowiązującą na tym Forum:
"Nie masz nic do dodania to nie pisz", a jak Cię interesują statystyki Forum to zerknij tez do innych działów, bo nie jesteś zbyt aktywny :wink:


i patrz kto to mowi...ten co mial najwiecej do dodania tutaj :badgrin:
ze outlander powinien nie istniec... Raz juz mowilem wracaj do Pajero forum,
po co sie masz denerwowac chlopie.

mkm - 02-02-2014, 21:21

motif, nie wiem co Ty z tym Pajero.
Jakbyś się zastosował do mojej sugestii i włączył przynajmniej część mózgu może byś zobaczył mój podpis i zrozumiałbyś, że Pajero to nie moja bajka.

loczek - 02-02-2014, 21:53

Panowie a jesli chodzi ponownie wracam do kwestii wyjazdu ze śniegu kopnego:

1 - wyłączam ESP
2 - ruszam z jedynki bez pół-sprzegła, ale w tym momencie jest problem, mianowicie jeśli puszczam szybko sprzęgło to auto gwałtownie gaśnie z dużym łomotem to chyba koło dwumasowe tak głośno przestaje pracować.???
3- pod kierownica jest jeszcze drugi przycisk systemu nie pamiętam jakiego (do czego to coś służy).


proszę o dalsze wyjaśnienia szanownych kolegów.

mitsu00 - 02-02-2014, 22:02

loczek napisał/a:
Panowie a jesli chodzi ponownie wracam do kwestii wyjazdu ze śniegu kopnego:

1 - wyłączam ESP
2 - ruszam z jedynki bez pół-sprzegła, ale w tym momencie jest problem, mianowicie jeśli puszczam szybko sprzęgło to auto gwałtownie gaśnie z dużym łomotem to chyba koło dwumasowe tak głośno przestaje pracować.???
3- pod kierownica jest jeszcze drugi przycisk systemu nie pamiętam jakiego (do czego to coś służy).


proszę o dalsze wyjaśnienia szanownych kolegów.

Generalnie zasada jest taka i wypadaloby zawsze sie tego trzymac aby oszczedzic sobie niepotrzebnych klopotow:
ESP zawsze wylaczamy jesli zapuszczasz sie w kopny snieg/piach. LOCK ustawiasz tez zanim tam wjedziesz i jesli to mozliwe staraj sie z rozpedu pokonac odcinek. Jesli juz sie mimo wszystko tak zakopiesz ze auto stoi i mieli, to nie katuj silnika bo w autach 4x4 z dymem idzie sprzeglo wtedy, jesli to manual. W przypadku oski takiego ryzyka nie majak w autach 4x4, choc i tam mozna upalic jesli sie postarasz....

krzychu - 03-02-2014, 06:56

loczek napisał/a:

2 - ruszam z jedynki bez pół-sprzegła, ale w tym momencie jest problem, mianowicie jeśli puszczam szybko sprzęgło to auto gwałtownie gaśnie z dużym łomotem to chyba koło dwumasowe tak głośno przestaje pracować.???


To znaczy, że dałeś albo za mało gazu albo jeszcze masz tak dużą przyczepność a jedynie śnieg Ci zablokował auto (nie usiadłeś na podwoziu). Więc wtedy powinno iść spokojnie do tyłu. Ale dziwne to jest bo na śniegu to powinien bez problemu zamielić kołami, a nie gasnąć... Jak przytrzymasz 1-2 razy po 1-2 sec na sprzęgle ruszając to nic się nie stanie. Ale jak zaczniesz nim operować pośrednio to w takich warunkach szybko go spalisz.

loczek napisał/a:
3- pod kierownica jest jeszcze drugi przycisk systemu nie pamiętam jakiego (do czego to coś służy).


Nie mam takiego przycisku co to za przycisk?

rezon - 03-02-2014, 09:18

loczek napisał/a:
Panowie a jesli chodzi ponownie wracam do kwestii wyjazdu ze śniegu kopnego:

1 - wyłączam ESP
2 - ruszam z jedynki bez pół-sprzegła, ale w tym momencie jest problem, mianowicie jeśli puszczam szybko sprzęgło to auto gwałtownie gaśnie z dużym łomotem to chyba koło dwumasowe tak głośno przestaje pracować.???
3- pod kierownica jest jeszcze drugi przycisk systemu nie pamiętam jakiego (do czego to coś służy).
proszę o dalsze wyjaśnienia szanownych kolegów.
Możesz jeszcze spróbować rozbujać auto - przód/tył.
lexus - 03-02-2014, 12:47

Czy wyłączyłeś esp ,Musisz dłużej przytrzymać guzik esp aż pojawi się napis esp off.Pamiętaj że po każdym wyłączeniu silnika esp autom.się aktywuje
elektri - 06-02-2014, 12:46

loczek napisał/a:
3- pod kierownica jest jeszcze drugi przycisk systemu nie pamiętam jakiego (do czego to coś służy).

A którą wersję Outlandera posiadasz?
W opisie masz O II, więc być może z tego powodu my nie widzimy tego przycisku ;)
Możesz opisać, co jest na nim narysowane?
mitsu00 napisał/a:
Z kim on sobie pogada teraz jak prawie wszystkich zbanowal...?

Z posiadaczami O III ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group