To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Bordowy Lancer C66A

mkm - 22-10-2014, 15:01

Wojciech Bogacz, przedyskutuj to z kimś jeszcze.
Jeżeli tam jest już duże zmęczenie materiału to może to być bardzo groźne jak to "uszczelnisz" i "unieruchomisz".
Jak strzeli to wahacz złoży się bardzo nieprzyjemnie.

Wojciech Bogacz - 22-10-2014, 15:06

Taki mam właśnie zamiar - dowiedzieć się jak najwięcej. Normalnie bym zakupił wahacze i z głowy ale skoro nie ma.... Skutki urwania wahacza też widziałem - raz na własnej skórze (przy prędkości 30km/h) a drugi raz u kogoś na drodze. Wiem czym to śmierdzi przy większej prędkości.
rosomak1983 - 24-10-2014, 17:32

Jak dla mnie klej zaden tego nie zrobi, szkoda czasu. Jesli nie ma uzywki w co srednio chce mi sie wierzyc, to dac do obtoczenia zrobic tulejke naprasowac. Albo obspawac i obtoczyc pod rozmiar.
kaczka81s - 25-10-2014, 09:16

rosomak1983 napisał/a:
obtoczyc pod rozmiar.

Ross tylko weź wsadź cały wahacz do zacisku tokarki :shock:

Wojciech Bogacz - 25-10-2014, 11:21

kaczka81s napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
obtoczyc pod rozmiar.

Ross tylko weź wsadź cały wahacz do zacisku tokarki :shock:


W tym rzecz właśnie. Zasadniczo to była moja pierwsza myśl... Chyba muszę podjechać do kogoś z tymi wahaczami i zapytać jeszcze...

rosomak1983 - 25-10-2014, 12:48

Ano tego nie wiem tokarki nigdy nie obsługiwałem, ale moze tego trzpienia da sie jakos wyprasowac ???
kaczka81s - 27-10-2014, 07:43

On tam jest wspawany jak dobrze myślę o który chodzi, Wojtek to ten który ma wchodzić w silentblock przykręcany do podwozia. Jedyna rada to wytoczyć nowy, wyciąć stary, wspawać nowy i dać wahacz do obróbki cieplnej, (odpuszczanie , wyżarzanie czy cuś takie) chodzi o to żeby usunąć naprężenia spawalnicze w materiale, bo podejrzewam że za jakiś czas puściło by koło spawu, a to niebezpieczne.
Wojciech Bogacz - 27-10-2014, 09:25

Ha ! Tak na głupio wpisałem w googla "regeneracja wahaczy kraków", kliknąłem pierwszy link z brzegu a tutaj firma 1,3km od miejsca gdzie mieszkam heh....
Tomek - 27-10-2014, 09:28

Cytat:
Ha ! Tak na głupio wpisałem w googla "regeneracja wahaczy kraków", kliknąłem pierwszy link z brzegu a tutaj firma 1,3km od miejsca gdzie mieszkam heh....


daj znać czypomogli, bo pod regeneracją wahaczy kryje się najczęściej regeneracja sworznia, wymiana tulei

Wojciech Bogacz - 27-10-2014, 10:21

Tomek napisał/a:
daj znać czypomogli, bo pod regeneracją wahaczy kryje się najczęściej regeneracja sworznia, wymiana tulei


Niestety nie pomogli - przez telefon powiedziano mi, że usuwają luzy na sworzniach i wymieniają tuleje - jak pisałeś Tomku :( Szukam dalej :)

mjsystem - 27-10-2014, 10:37

Cytat:
mjsystem napisał/a:
Wojciech Bogacz napisał/a:
Mój Lancer od zakupu na początku tego roku zwiększył swoją wartość czterokrotnie

Co tam, złote klamki Wojtku zamontowałeś? :lol:


Zatankowałem zbiornik LPG :butthead:

To co tam porobiłeś, napisz coś więcej. :P

Wojciech Bogacz - 27-10-2014, 10:48

mjsystem napisał/a:
To co tam porobiłeś, napisz coś więcej.


Od pooczątku ? Chmm... oto lista :)

17.04.2014 - 60.00 - Naprawa instalacji LPG - wymiana filtra fazy lotnej.
18.04.2014 - 13.00 - Trójkąt ostrzegawczy (na przeglądzie w FIAT)
18.04.2014 - 162.00 - Przegląd - dostałem negatywa za brak podświetlenia tylnej tablicy rejestracyjnej oraz nie działające tylne światło przeciwmgielne. Dodatkowo muszę wykreślić wpis z dowodu o haku.
22.04.2014 - 452.00 - Zakup części u Japaneze: przegub 100,-x 2 szt, łożyska 80,- x2 kpl., poduszki wahaczy 21,-x 2 szt, końcówka drążka 31,-x 1szt, przesyłka 19,-zł
25.04.2014 - 65.00 - Rejestracja czasowa na dwa tygodnie
26.04.2014 - 40.00 - Dopłata za dwie usterki do przeglądu
26.04.2014 - 50.00 - Naprawa oświetlenia tylnej tablicy rejestracyjnej (spalone żarówki) oraz tylnego światła przeciwmgielnego (spalony włącznik w kabinie)
01.05.2014 - 200.00 - Wymiana tylnych łożysk, przednich przegubów zewnętrznych oraz prawej końcówki drążka kierowniczego
04.06.2014 - 22.76 - Litr oleju Mobil 2000 Super 10W40
06.06.2014 - 93.00 - Folia bordo carbon do oklejenia dachu i maski
19.06.2014 - 150.00 - Odrdzewienie dachu, zabespieczenie i szpachlowanie 100 zł, oklejenie dachu folią 50 zł
20.06.2014 - 37.00 - Olej Mobil Super 10W40 1L
26.06.2014 - 240.00 - Wymiana sprężyn na oryginalne - podwyższenie o 3cm
27.06.2014 - 240.00 - Wymiana sprężyn na normalne (podwyższenie auta o 3cm)
19.07.2014 - 150.00 - Wymiana stacyjki (miałem zakupioną wcześniej), poprawa folii na dachu (teraz szyber się otwiera), wymiana prawego mieszka przekładni kierowniczej oraz zaspawanie dziur w wydechu.
21.10.2014 - 260.00 - Wymiana świec oraz kopułki aparatu zapłonowego

W sumie 2234 zł :)

Do tego tydzień temu zakupione koła z oponami zimowymi - 700 zł. Czyli razem 2934 zł.
Zapomniałem też, że zakupiłem maskę czyli kolejne 140 zł heh. Zaraz sprawdzę całą listę czy jeszcze czegoś nie pominąłem :rolleyes:

mjsystem - 27-10-2014, 11:15

Czyli zdecydowanie widać progres. Jeszcze troszkę i będziesz tylko lał paliwo i jeździł :wink:
Wojciech Bogacz - 27-10-2014, 11:31

mjsystem napisał/a:
Czyli zdecydowanie widać progres. Jeszcze troszkę i będziesz tylko lał paliwo i jeździł


Jeszcze muszę pomalować dach, pozbyć się rdzy na jednych z drzwi, jednym z błotników, zrobić konserwację, wymienić wahacze z przodu, zrobić tylne hamulce, wymienić instalację LPG na sekwencję i wtedy może będzie można jeździć 8)

Tomek - 27-10-2014, 12:39

Wojciech Bogacz napisał/a:
18.04.2014 - 162.00 - Przegląd - dostałem negatywa za brak podświetlenia tylnej tablicy rejestracyjnej oraz nie działające tylne światło przeciwmgielne. Dodatkowo muszę wykreślić wpis z dowodu o haku.


Wojciech Bogacz napisał/a:
26.04.2014 - 40.00 - Dopłata za dwie usterki do przeglądu


strasznie drogo wychodzą te dopłaty
rozumiem, że jakby było 10 niedociągnięć, to trzeba dopłacić 200 zł ??
więc taniej wyjdzie zrobić nowy przegląd



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group