To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Wymarzone V6 -> czyli srebrna strzała Vrangsinna...

polaff - 14-02-2016, 20:02

vrangsinn, atakuj HOGO
savagger995 - 14-02-2016, 20:12

Dzwoń do niego ma kilka galantów na części i z tego co pamiętam 2 srebrne http://olx.pl/oferta/mits...html#030287dc43
Maciejos - 16-02-2016, 10:54

vrangsinn napisał/a:
Panowie potrzebuje pomocy...

Spotkałem dzika po drodze....Gal przeżył...dzik nie...potrzebuje lewych drzwi przednich (od strony kierowcy) w kolorze A69

Jak ktoś ma namiary lub ma na sprzedaż prosze o PW



Kurcze , o co chodzi tymi dzikami ?? Sam, co prawda Lancerem, a nie Galem, miałem niewątpliwą "przyjemność" spotkania się z tą dziką świnią i z Lancelota nic nie zostało. Na forum są osoby, które już kilka razy miały zderzenia z dzikami. Ja z kolei, wracając ostatnio nocą, o mało nie rozjechałem trzech jeleni. Uratowało mnie tylko to, że akurat jechałem na długich światłach i dzięki temu, w porę zauważyłem spokojnie wędrujące sobie drogą jelonki.

vrangsinn - 24-02-2016, 15:34

Po drobnych problemach ze sprzęgłem (zaczeło nie odbijąc na zimnym silniku), szybka reakcja i w ruch poszedł...



płyn zmieniony zarówno w hydraulice sprzęgła i w hamulcach, a co tam stary miał lekko ponad rok ale jak już się mieliśmy babrac...

Efekt świetny, sprzęgło jak nowe, a stary płyn który z niego wyleciał był po prostu tragiczny, cud że biegi mogłem zmieniać....teraz sobie pluje w brode czemu rok temu jak zmieniałem hamulcowy nie wymieniłem od sprzęgła... :oops:

PS.
Cały czas poszukuje drzwi kierowcy w kolorze a69... :?

vrangsinn - 15-03-2016, 11:18

z kronikarskiego obowiązku przy 162 tys zmieniony ole + filtr i odrazu olej w skrzynie biegów



Narazie po zmianie oleju w skrzyni wyraźnie odczuwalne jest wchodzenie biegów, jest tzw "kliknięcie". Jak w starych WV można porównać...wszystko odbywa sie oczywiście płynnie bez żadnych szarpnięć...no ale dopiero 50km po zmianie zrobilem..xD

Owczar - 15-03-2016, 11:20

vrangsinn napisał/a:
Jak w starych WV można porównać...


Jakby jeszcze pomodzić, to może galant byłby prawie tak dobry jak stare VW :P

Marcino - 18-03-2016, 22:37

vrangsinn napisał/a:
Narazie po zmianie oleju w skrzyni wyraźnie odczuwalne jest wchodzenie biegów, jest tzw "kliknięcie

I tak ma być, bedziesz zadowolony, ja od 9 lat na takim oleju..... i zaczyna być słychać lożyska przy 230kkm licznikowo - a chyba jest z 300kkm zrobione:)

vrangsinn - 14-04-2016, 16:48

Mały update, przy 165 tys kolejny przegląd, żadnych problemów oczywiście:) Przy okazji wyniki pomiaru hamulców (opony zimowe Yokohama):
-> przednia oś 3,4kN i 3,2kN
-> tylna oś 2,08kN i 2,02kN
-> ręczny 2,4kN

generalnie jestem zadowolony, tym bardziej ze mam jeszcze korektor siły hamowania (ma ktoś wyniki z tylnej osi z usuniętym/pominiętym korektorem??)

Zbieżność i zawieszenei generalnie rewelacja. sprawdzone baardzo dokładnie przed zmianami jakie nas czekają...i oby tak było to obedzię sie bez większych kosztów...

pozdrawiam

ps. cały czas poszukuje drzwi kierowcy w kolorze a69 :roll:

Marcino - 15-04-2016, 08:22

vrangsinn napisał/a:
sprawdzone baardzo dokładnie przed zmianami jakie nas czekają

Jakie zmiany?

Hugo - 15-04-2016, 08:49

No właśnie, uchyl rąbka tajemnicy :wink:
vrangsinn - 15-04-2016, 11:33

- einbach na przód + amory ultra SR + rozpórka i profilaktycznie wymiana świec na denso 20 ktt (wszystko już czeka w garażu)
- następnie oklejenie szyby tylnej i w tylnych drzwiach na czarno + dach (tu sie zastanawiam, to zależy od połysku folii) oklejony na czarno.

Termin do końca maja, na 100% to będzie zrobione

- reparaturka prawego nadkola (ewentualne naprawienie drzwi jeśli do tego czasu nie kupie używanych)
- ori rozpórka + ori spojler od vr4 (rozpórka 80%, spojler na 60% zobaczymy jak kolego co siedzi w anglii na stałe ogarnie aukcje)

Termin do końca sierpnia. + mase pierdól eksploatacyjnych typu uzupelnienie/odgrzybienie klimy, lampy w soczewkach (ale to zostawiam na końcu w moich planach tegorocznych)

To takie małe pierdoły które większość ujeżdżaczy gala juz ma... :wink:

No i plan na przyszły rok to....(zaciski brembo od evo 9 już u mnie sa w garażu)

mjsystem - 15-04-2016, 12:05

vrangsinn napisał/a:
cały czas poszukuje drzwi kierowcy w kolorze a69
Nie Ty jeden. :wink:
vrangsinn - 19-05-2016, 10:37

mały update

Ze względu na totalny brak czasu, mimo części nie moge zajrzeć do mechanika na upragnione obniżenie auta...za to misiek dostał nowe oświetlenie wnętrza...



oraz filterek...



a poza tym cieszy bezawaryjną jazdą...

vrangsinn - 11-08-2016, 10:33

Uffff....czas cos skrobnąć bo mam chwile czasu w tych szalonych czasach....

nadeszły zmiany...ale po kolei....po zderzeniu z dzikiem do klejenia poszedl zderzak...niestety nie mam zdiec przed ale mam po wizycie u fachowca...;)





tu na aucie



w miedzyczasie przy braku zderzaka zajolem sie czyszczeniem nalotów rdzy...

przy laczeniu blach na kielichach:




belka przednia...



i po pomalowaniu




Wszystko czyszczone flexem + ręcznie, potraktowane 3x odrdzewiaczem, podkład a na to czarna farba przeciwdziałaniu rdzy hammerite...

Tutaj patent wymyslony przez kolege co kleil mi zderzak na ferelna zaślepke + podszlifowanie zamiennika...teraz to wygląda jak całość...:)






Dalej jak juz mielismy ten czas na szybkiego obniżyliśmy gnoja....!!! huuraaaaa

poszedł w ruch zestaw eibach pro kit:


+ amortyzatory KYB UltraSR


Obyło sie bez problemów...łączniki 2 dni przed wymianą traktowane naftą i oczyszczaczem k7...wszystko poszło bez problemu...ufff

a co sie okazało w trakcie wymiany...jedna sprezyna Ori pęknięta...



a tu przed wymianą:


i po:


+ założona rozpórka STAFFa:


Co tam jeszcze...:
- uzupełniona + odgrzybiona klima...doładowano az 46g odczynnika, efekt chłodzenia taki sam^^ ale jakby kompresor ciszej chodził...^^

z minusów...:
-w czasie obniżania zerkneliśmy na kanale na tylną oś....i niestety prawy amortyzator wylał więc szykuje sie wymiana tyłu na ultraSR co akurat mnie nie zmartwiło bo i tak miałem to w planach...jeszcze tylko decyzji nie podjołem czy obnizac tyl czy nie.

Co do wrażen po przejechaniu ponad 1000km moge smiało powiedziec...tak to jest to!!!! tak to auto powinno jeździć i wyglądać w serii!!!! Eibachy sa dla niego koniecznośćią...nie buja, twardość jak dla mnie ideał...twardszy bez sensu bo to nie auto soprtowe, bardziej miekki nie moje preferencje....generalnie przyjemnosc z autka jeszcze większa!!!!

Z planów:
- koniecznie musze jechac ustawic swiatla bo jakos ciagle czasu nie mam...:P
- znalesc czas i wkoncu przyciemnic te szyby....
- przed zima wizyta u lakiernika na naprawe drzwi i reparaturke...to tyle narazie....

quiz

auto obnizone od ponad 3 tyg. , czy zona zauwazyla zmiane??? jak sądzicie??:P


Pozdr

PS.
nie wiem czemu zdjecia mi automatycznie obraza w pion...;/

Marcino - 11-08-2016, 12:11

vrangsinn napisał/a:
Wszystko czyszczone flexem + ręcznie, potraktowane 3x odrdzewiaczem, podkład a na to czarna farba przeciwdziałaniu rdzy hammerite...

jaki odrdzewiacz i jaki podkład?

zmiany na duży plus. Fajnie wyglada obnizony.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group