To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Podziel się opinią - przeglądy w ASO cena, jakość i inne

Marcino - 08-06-2018, 14:29

Znajomemu na I przegladzie w ASO zrobili czyszczenie hamulców bo były zabrudzone... i wzięli za to kasę ? Czy to standardowa procedura dla OIII 2.0 pb CVT?
RedAxe - 08-06-2018, 17:25

Mnie na każdym czyszczą, ale w cenie przeglądu.
arokub - 09-06-2018, 19:47

U mnie też czyszczenie i smarowanie to była czynność spoza listy, dodatkowo płatna, ale po lekturze forum nie wahałem się ;)
Marcino - 11-06-2018, 09:11

arokub napisał/a:
U mnie też czyszczenie i smarowanie to była czynność spoza listy, dodatkowo płatna, ale po lekturze forum nie wahałem się ;)


Czyli ze jak??? co tam trzeba zrobic?

arokub - 11-06-2018, 09:39

Myślę, że szczegółowo to Ci to może opisać rezon, on zęby zjadł na hamulcach w outku.
Ja ze swojej (laickiej) strony mogę tylko powiedzieć, że nowy smar widoczny był na zaciskach/prowadnicach zacisków (jeśli czegoś nie pomyliłem, nie jestem w tym biegły).

rezon - 12-06-2018, 14:36

Marcino napisał/a:
Czyli ze jak??? co tam trzeba zrobic?
Zdemontować, oczyścić z pyłu, zamontować i cieszyć się jazdą do kolejnego przeglądu. Warto. Chociaż też uważam, że jak firma daje ciała przy konstrukcji, to mogłaby to robić bezpłatnie w ramach przeglądu.
jacekk - 13-06-2018, 14:33

Układ hamulcowy do Outlandera zaprojektował i produkuje Akebono. Inne marki japońskie mają ten sam system. Jeśli idzie o tylne hamulce to dokładnie takie same znajdują się w Mazda 6.
Trzeba czyścić i smarować. Dziwne tylko, że nie ma tego na liście czynności serwisowych.

Georg - 13-06-2018, 17:31

Półjarzma zmniejszają masę nieresorowaną zawieszenia, lecz wymagają staranniejszego serwisu.
Na hamulcach Akebono jeździ McLaren w Formule 1.

grzes - 09-01-2019, 16:33

Przegląd pogwarancyjny 5 lat, 60 tys. ASO Tarnów - Łukanowice. Koszt 1000PLN z kontrolą luzów (były ok), zamiast wkładu filtra powietrza (niedawno zmieniany) był wymieniony płyn hamulcowy. Zalali ENEOS 5w30. Poza tym akcja serwisowa - wymiana zacisków hamulcowych tylnych. Wszystko ok, polecam.
mnerd - 16-01-2019, 16:46

rezon napisał/a:
Marcino napisał/a:
Czyli ze jak??? co tam trzeba zrobic?
Zdemontować, oczyścić z pyłu, zamontować i cieszyć się jazdą do kolejnego przeglądu. Warto. Chociaż też uważam, że jak firma daje ciała przy konstrukcji, to mogłaby to robić bezpłatnie w ramach przeglądu.


u mnie wymieniono zaciski w ramach akcji serwisowej. Ogólnie miałem 4 akcje robione, dwa wezwania przyszły pocztą a dwa pojawiły się w tzw. międzyczasie
1. zaciski tył (aby nie korodowały)
2. zamki drzwi tył (aby nie otwierały się w czasie jazdy)
3. przekaźnik silnika (aby nie jarał się)
4. soft ASG

https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?tag=Outlander

:shock:

taju20 - 21-02-2019, 12:39

Chyba czegoś nie wiem.
Akcja serwisowa odnośnie przekaźnika zaliczyłem, ale pozostałe nie wiem.
Była jakaś z zaciskami i inne ???

Brodzins - 21-02-2019, 18:22

taju20 napisał/a:
Chyba czegoś nie wiem.
Akcja serwisowa odnośnie przekaźnika zaliczyłem, ale pozostałe nie wiem.
Była jakaś z zaciskami i inne ???


Jest kilka, ale nie koniecznie musi dotyczyć wszystkich VIN.
Np mi zaciski gnija, ale na akcje się nie łapię :)

Też zaliczyłem przekaźnik :)

siu lee - 17-03-2019, 18:36

Witam,
robiłem przegląd w moim Outlanderze z 2015roku na 80.000km. Moje pytanie dotyczy regulacji zaworów w silniku 2,2DID MIVEC 4N14. Tabela czynności przeglądowych w książce serwisowej dla silnika 4N14- producent pisze dla silnika: UWAGA Gdy zawory są źródłem nietypowych odgłosów, należy sprawdzić luz zaworowy. Przy przeglądzie na 40.000km i teraz na 80.000km, nie było słychać niepokojących odgłosów Tzn. zawory nie klepią. Podszedłem do mechanika, który wykonywał czynności obsługowe akurat miał zdjętą pokrywę zaworów i sprawdzał luz zaworowy. Wszystko było ok. Zastanawiam się nad sensem wykonywania przez serwis tych czynności gdy zawory nie klepią. Po co zdejmować pokrywę zaworów, wtryski itd. W serwisie twierdzą, że regulacja jest obowiązkowa, a ja twierdzę, że nie. Czytamy to samo w książce serwisowej, a każdy rozumie to inaczej. Jak dla mnie jest to naciąganie. A jak jest w waszych serwisach?

rajan - 18-03-2019, 15:04

siu lee napisał/a:
Tabela czynności przeglądowych w książce serwisowej dla silnika 4N14- producent pisze dla silnika: UWAGA Gdy zawory są źródłem nietypowych odgłosów, należy sprawdzić luz zaworowy. Przy przeglądzie na 40.000km i teraz na 80.000km, nie było słychać niepokojących odgłosów Tzn. zawory nie klepią.


U mnie też nie klepało i podobno nie było co regulować (przy 40 000 km), natomiast jest to jedna z czynności serwisowych przy tym przebiegu i należy to zrobić (żeby zachować gwarancję). Uwaga, która jest w książce gwarancyjnej dotyczy wg mnie pozostałych przeglądów, tzn. jak przy 60 000 km nie ma regulacji w obsłudze, ale wyraźnie słychać, to również należy dokonać regulacji - wydaje mi się to logiczne.

siu lee napisał/a:
Jak dla mnie jest to naciąganie.


W pewnym sensie masz rację... Ale producent daje gwarancję, producent wymaga. Mnie np. deko irytuje obowiązkowa wymiana płynu hamulcowego. 20 lat temu płyn to się zmieniało jak były ku temu powody, a nie profilaktycznie.

mkm - 19-03-2019, 03:21

rajan napisał/a:
Mnie np. deko irytuje obowiązkowa wymiana płynu hamulcowego. 20 lat temu płyn to się zmieniało jak były ku temu powody, a nie profilaktycznie.

Dawniej myło się raz w tygodniu w niedzielę - pamiętaj o tym :roll:
Płyn hamulcowy należy wymieniać max co 2lata - chyba, że marzą się Wam "problemy" z nierównym braniem hamulców, puchnięciem pedału, dziwnie działającymi "systemami" itp...

Jeżeli decydujemy się na wysokotemperaturowe wyczynowe płyny to zalecana wymiana jest nawet co 6 miesięcy...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group