To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant sreberko, runda 2. Teraz kombi z 2,5v6 A/T

mkm - 20-11-2016, 22:40

Dario1986 napisał/a:
chociaż foto wkleję :)

Wklejaj częściej :D

Dario1986 - 22-11-2016, 08:15

coś trzeba będzie pstryknąć coś nowego tyle że na 15 z kołpakiem średnio wyglada :)
Jedyne co się zmienia to więcej wgniotek na drzwiach, oraz w sobotę po raz trzeci oberwał w tablice rejestracyjną z przodu... z czego po raz drugi z haka :( na szczęście bez uszkodzeń zderzaka..

Dario1986 - 01-02-2017, 08:23

Mały update, Galutek dostał świeżą oliwę Valvo MaxLife 5w40, filtr oleju i filtr powietrza przy przebiegu 264tkm z groszem. a że jest wyjątkowo grzeczny to odziedziczył felgi po sprzedaży Volvo ojca.
Ostatnia usterka to spadnięcie wydechu z wieszaka :) i to by było na tyle.
I galutek na nowych felgach zimowych jeszcze z kapslami volvo :twisted:


Dario1986 - 17-03-2017, 08:22

Przyszedł czas na wymianę tarcz i klocków. Przód bije mocno a przetoczenie wystarczyło na ok 6 tys km. Przy toczeniu dostał nowe klocki TRW które niemiłosiernie pylą, Galutek dostanie nowe heble. Zakupiłem textary i we wtorek montaż

Owczar - 17-03-2017, 10:40

Nie wiem z czego oni robią te trw, ale u mnie tyle pylą bardziej niż ferodo na przodzie. Z zestawu textar+textar będziesz zadowolony. Hamują naprawdę dobrze i nie gną się.

Jedyne co, to jeśli zależy Ci na estetyce to dobrze pomaluj części, które się nie trą. Korodują strasznie. Ja bym je psiknął epoxydem. W lexie malowałem tarcze podkładem epoxydowym jak już weszła korozja, oczyściłem tylko lekko, a dwa lata się trzymało.

Dario1986 - 17-03-2017, 11:51

u mnie to samo z TRW, 3-4 dni po umyciu i juz widac pył, masakryczne są ale jak od reki musiałem kupic to były tylko TRW, Bosch i ABT? jakies polskie które kosztowały z 70 pln to od razu je odrzuciłem.
Owczar - 17-03-2017, 12:50

Dokładnie tak samo było u mnie - to były jedyne dostępne.
Hugo - 17-03-2017, 13:30

TRW robia już w Chinach. Sam mam klocki TRW z przodu i z tyłu, na tyle nie zauważyłem pylenia, a z przodu mam parę dni dopiero, to zobaczymy. Z drugiej strony mam taki kolor felg na lato, że żadnego pyłu nie powinno być widać.
Bzyk_R1 - 17-03-2017, 13:47

Owczar napisał/a:
Jedyne co, to jeśli zależy Ci na estetyce to dobrze pomaluj części, które się nie trą. Korodują strasznie. Ja bym je psiknął epoxydem. W lexie malowałem tarcze podkładem epoxydowym jak już weszła korozja, oczyściłem tylko lekko, a dwa lata się trzymało.


W textar PRO chyba nie będzie to potrzebne, są już fabrycznie pokryte powłoką która nie rdzewieje, mam już kilka miesięcy i rudej brak na tarczach.

Owczar - 17-03-2017, 19:18

Nie wiem czy seria pro jest dostępna do galanta. Jak kupowałem to były tylko zwykłe tarcze.
Bzyk_R1 - 17-03-2017, 19:57

Też nie wiem, sugerowałem się pudełkiem i rysunkiem na nim które są takie same jak u mnie, brakuje tylko otworów wentylacyjnych.
Dario1986 - 30-03-2017, 10:12

i hebelki założone,


Poprzednie i tarcze i klocki spokojnie nadaja sie jeszcze do użytkowania. Mechanik był zdziwiony że je wymieniam bo tarcza jeszcze bardzo gruba, no a klocki po ok 6-7 tys km więc tez jak nowe praktycznie.
tyle że problem z wibracjami nadal występuje :( myślałem że muszą się "ułożyć" ale po ok 230KM nadal jest to samo, wiec tarcze i klocki prawdopodobnie niepotrzebnie wymienione bo problem jest gdzie indziej.
Nie potrzebnie pod tym względem że problem występuje ale wyraźnie da się zauważyć że hamowanie jest skuteczniejsze, w piątek sprawdzimy jak na trasie. W sobotę wskakują letnie kapory, będą na świeżo wyważone koła + pojadę na ustawienie zbieżności.
I mam do Was pytanie bo wyczytałem na forum o tym że za telepanie kierownicy przy prędkościach ok 120-130km/h oraz przy hamowaniu z wyższych predkości mogą odpowiadać przeguby (nie pamiętam czy wewnętrzne czy zewnętrzne) i sposobem na rozwiązanie jest zamiana ich stronami + nowy smar. Ktoś potwierdzi? :) i ewentualnie czy takie przeguby można gdzieś dokupić/ zregenerować i czy maja to właśnie być wew czy zew...

Dodatkowo zakupiłem zestaw regeneracyjny tłoczka i jakoś na dniach będzie regeneracja. Jedną stronę robiłem jakoś w tamtym roku (druga strona była ok) a teraz gumka już parcieje na drugiej stronie i lepiej za w czasu wymienić.

Hugo - 30-03-2017, 11:06

Piasty nie maja bicia?
MichciuGT - 30-03-2017, 11:14

Tak jak Hugo napisał, przydałoby się zmierzyć jakie jest bicie czujnikiem zegarowym, zarówno na piastach jak i na tarczach.
Dario1986 - 30-03-2017, 11:15

Hugo napisał/a:
Piasty nie maja bicia?

trzeba będzie to sprawdzić w takim razie... może w sobotę się uda..



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group