Nasze Miśki - Galant sreberko, runda 2. Teraz kombi z 2,5v6 A/T
mkm - 20-11-2016, 22:40
Dario1986 napisał/a: | chociaż foto wkleję |
Wklejaj częściej
Dario1986 - 22-11-2016, 08:15
coś trzeba będzie pstryknąć coś nowego tyle że na 15 z kołpakiem średnio wyglada
Jedyne co się zmienia to więcej wgniotek na drzwiach, oraz w sobotę po raz trzeci oberwał w tablice rejestracyjną z przodu... z czego po raz drugi z haka na szczęście bez uszkodzeń zderzaka..
Dario1986 - 01-02-2017, 08:23
Mały update, Galutek dostał świeżą oliwę Valvo MaxLife 5w40, filtr oleju i filtr powietrza przy przebiegu 264tkm z groszem. a że jest wyjątkowo grzeczny to odziedziczył felgi po sprzedaży Volvo ojca.
Ostatnia usterka to spadnięcie wydechu z wieszaka i to by było na tyle.
I galutek na nowych felgach zimowych jeszcze z kapslami volvo
Dario1986 - 17-03-2017, 08:22
Przyszedł czas na wymianę tarcz i klocków. Przód bije mocno a przetoczenie wystarczyło na ok 6 tys km. Przy toczeniu dostał nowe klocki TRW które niemiłosiernie pylą, Galutek dostanie nowe heble. Zakupiłem textary i we wtorek montaż
Owczar - 17-03-2017, 10:40
Nie wiem z czego oni robią te trw, ale u mnie tyle pylą bardziej niż ferodo na przodzie. Z zestawu textar+textar będziesz zadowolony. Hamują naprawdę dobrze i nie gną się.
Jedyne co, to jeśli zależy Ci na estetyce to dobrze pomaluj części, które się nie trą. Korodują strasznie. Ja bym je psiknął epoxydem. W lexie malowałem tarcze podkładem epoxydowym jak już weszła korozja, oczyściłem tylko lekko, a dwa lata się trzymało.
Dario1986 - 17-03-2017, 11:51
u mnie to samo z TRW, 3-4 dni po umyciu i juz widac pył, masakryczne są ale jak od reki musiałem kupic to były tylko TRW, Bosch i ABT? jakies polskie które kosztowały z 70 pln to od razu je odrzuciłem.
Owczar - 17-03-2017, 12:50
Dokładnie tak samo było u mnie - to były jedyne dostępne.
Hugo - 17-03-2017, 13:30
TRW robia już w Chinach. Sam mam klocki TRW z przodu i z tyłu, na tyle nie zauważyłem pylenia, a z przodu mam parę dni dopiero, to zobaczymy. Z drugiej strony mam taki kolor felg na lato, że żadnego pyłu nie powinno być widać.
Bzyk_R1 - 17-03-2017, 13:47
Owczar napisał/a: | Jedyne co, to jeśli zależy Ci na estetyce to dobrze pomaluj części, które się nie trą. Korodują strasznie. Ja bym je psiknął epoxydem. W lexie malowałem tarcze podkładem epoxydowym jak już weszła korozja, oczyściłem tylko lekko, a dwa lata się trzymało. |
W textar PRO chyba nie będzie to potrzebne, są już fabrycznie pokryte powłoką która nie rdzewieje, mam już kilka miesięcy i rudej brak na tarczach.
Owczar - 17-03-2017, 19:18
Nie wiem czy seria pro jest dostępna do galanta. Jak kupowałem to były tylko zwykłe tarcze.
Bzyk_R1 - 17-03-2017, 19:57
Też nie wiem, sugerowałem się pudełkiem i rysunkiem na nim które są takie same jak u mnie, brakuje tylko otworów wentylacyjnych.
Dario1986 - 30-03-2017, 10:12
i hebelki założone,
Poprzednie i tarcze i klocki spokojnie nadaja sie jeszcze do użytkowania. Mechanik był zdziwiony że je wymieniam bo tarcza jeszcze bardzo gruba, no a klocki po ok 6-7 tys km więc tez jak nowe praktycznie.
tyle że problem z wibracjami nadal występuje myślałem że muszą się "ułożyć" ale po ok 230KM nadal jest to samo, wiec tarcze i klocki prawdopodobnie niepotrzebnie wymienione bo problem jest gdzie indziej.
Nie potrzebnie pod tym względem że problem występuje ale wyraźnie da się zauważyć że hamowanie jest skuteczniejsze, w piątek sprawdzimy jak na trasie. W sobotę wskakują letnie kapory, będą na świeżo wyważone koła + pojadę na ustawienie zbieżności.
I mam do Was pytanie bo wyczytałem na forum o tym że za telepanie kierownicy przy prędkościach ok 120-130km/h oraz przy hamowaniu z wyższych predkości mogą odpowiadać przeguby (nie pamiętam czy wewnętrzne czy zewnętrzne) i sposobem na rozwiązanie jest zamiana ich stronami + nowy smar. Ktoś potwierdzi? i ewentualnie czy takie przeguby można gdzieś dokupić/ zregenerować i czy maja to właśnie być wew czy zew...
Dodatkowo zakupiłem zestaw regeneracyjny tłoczka i jakoś na dniach będzie regeneracja. Jedną stronę robiłem jakoś w tamtym roku (druga strona była ok) a teraz gumka już parcieje na drugiej stronie i lepiej za w czasu wymienić.
Hugo - 30-03-2017, 11:06
Piasty nie maja bicia?
MichciuGT - 30-03-2017, 11:14
Tak jak Hugo napisał, przydałoby się zmierzyć jakie jest bicie czujnikiem zegarowym, zarówno na piastach jak i na tarczach.
Dario1986 - 30-03-2017, 11:15
Hugo napisał/a: | Piasty nie maja bicia? |
trzeba będzie to sprawdzić w takim razie... może w sobotę się uda..
|
|
|