To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Outek I Turbo Leszka R.

Bizi78 - 22-10-2017, 15:06

Ja bym zainwestował w łożysko OE.
turek61 - 22-10-2017, 15:38

Bizi78, ja też, tylko w sieci za bardzo nie ma. Na eBayu droga przesyłka:

https://www.ebay.com/p/Mi...ring/1511100634

Jutro zadzwonię do ASO i spytam o cenę.

W@sio... ja walczę tez z prawą stroną. za długo zwlekałem i zobacz talerz:

https://drive.google.com/file/d/1D2qGiFWjNgQPOSrbjbm9h5IrfhTTIv-wJQ/view?usp=sharing

Pawel1988 - 22-10-2017, 16:25

Cześć nie wiem czy pomogę ale zajrzyj do tematu mojego miśka na stronę 5. Miałem trochę podobny problem. Do dziś mam błogą cieszę A naprawa zajmuje 10 min :D zdjecia sa tylko dolu sprezyny ale u gory wykonalem taki sam zabieg :D Chyba że jest pewność że to łożysko to nie ma tematu.
turek61 - 22-10-2017, 18:07

Pawel1988, Nie rozumiem,,,, co w sumie zrobiłeś ? Oczyściłeś błoto ?
U mnie słychać chroboty nie tylko po deszczu ale i podczas suchej słonecznej pogody.
Powiem szczerze że mam już tego dosyć. Nie mogę zdzierżyć jak coś mi szwankuje w aucie...

P.S.
A jakie zadanie spełnia ten manometr ciśnienia w turbo, który masz u siebie ?
Jestem zielony wiec może wyjasnisz albo daj namiar gdzie mogę poczytać. W które miejsce go podpiąłeś ?


EDIT:
Przeczytałem cały wątek. Gratuluję wytrwałości w modyfikacjach.
Muszę pomyśleć o tym wyłączniku czasowym. Obecnie mam problem gdyż zapominam ze mam turbinę (wcześniej Carisma) i za szybko wyłączam silnik. Tylko te głośne dźwięki sygnalizacji :doubt:

Bizi78 - 22-10-2017, 18:21

turek61 napisał/a:
tylko w sieci za bardzo nie ma.

Spytaj u:
- Japaneze (kontakt znajdziesz na forum lub pod tym nickiem na allegro)
- MLAUTO (na allegro)
- Zbyszek z forum
- http://sklep.mitsustyle.p...2428,1260).aspx

Bzyk_R1 - 22-10-2017, 20:11

turek61, wskaźnik u Pawła jest w słupku A tak jak i u mnie. Oprócz tego że dodaje +1 do lansu, to jeszcze pokazuje ciśnienie doładowania co jest szczególnie ważne w modyfikowanych samochodach gdzie ten parametr jest istotny i warto go stale obserwować. Tutaj masz zdjęcia:

http://forum.mitsumaniaki...101458&start=30

Pawel1988 - 22-10-2017, 22:02

To już Krzysiu troche wyjaśnił, A jeżeli chodzi o podłączenie to wpinasz się gdzieś w okolice kolektora dolotowego. Jest to dość przydatne aby na bieżąco monitorować pracę turbiny czy przypadkiem nie przeladowywuje lub czy nie ma gdzieś nieszczelności szczególnie po chipie. Jeżeli chodzi o to co zrobiłem to: dzwiglem samochód i na dolny oraz górny zwój sprężyny naciągnołem gumowy wąż. Taki ogrodowy. U mnie właśnie to było powodem takiego jakby strzelania, chrobotania. Górny zwój trzaskał o ten kielich A dwa dolne o siebie nawzajem. Czemu - nie wiem ale jest cisza do dnia dzisiejszego.
turek61 - 31-10-2017, 19:50

Moja pierdziawka :finga:
https://youtu.be/yQHdcZgkMh0

Głośność wewnątrz podczas jazdy :

https://drive.google.com/file/d/0B7CdAjgaxfBYX1luREFrZGhiNjQ/view?usp=sharing

Bzyk_R1 - 02-11-2017, 19:37

Dopiero teraz przeczytałem :-D Leszku ustawiłeś na wprost komina i strasznie buczy. Nie słychać dźwięku. No no sie dopiero małolaty oglądają ;-)
turek61 - 11-11-2017, 00:15

Witam.
Koledzy w ciągu roku mój Outek przepalił dodatkowo ok. 2 litrów oleju.
Faktem jest że go nie oszczędzam i często wkręcam go na wysokie obroty.
Mimo wszystko wydaje mi się że to trochę za dużo. Jak myślicie ?
Chyba że gdzieś mi ucieka ale nie zauważyłem plam pod wózkiem.

W@sio - 11-11-2017, 00:40

Powiedz jaki przebieg zrobiles? Mnie zwykle ubywa okolo 250ml na 1000km i nie robie z tego afery :-D
turek61 - 11-11-2017, 18:14

W@sio napisał/a:
Powiedz jaki przebieg zrobiles? Mnie zwykle ubywa okolo 250ml na 1000km i nie robie z tego afery :-D


Czyli podobnie bo mi te 2 litry przepalił przez 10 tys. km.
Kolega/mechanik serwisant mojego Outka też mnie uspokaja.
Mówi, że na razie nie ma bólu :wink:
Ciekawy jestem jeszcze jak u innych.

P.S.
Chcę wymienić olej i myślę o tym:

http://allegro.pl/eneos-p...6916650417.html

apollo99 - 11-11-2017, 20:50

W moim na 7500 km dolałem 1litr, jazda raczej umiarkowana z chwilowymi przejawami szaleństwa :biggrin: .
turek61 - 10-12-2017, 17:17

Koledzy, witam po przerwie...
Do dziś walczę z gruchotaniem zprzodu podczas skrętu kierownicą szczególnie o poranku wyjeżdżając z parkingu.
Na stacji diagnostycznej mimo naprawdę solidnego sprawdzania nie znaleźliśmy przyczyny. Zawieszenie bez widocznego zużycia.

Mam prośbę do Turbiaczy.
Potrzebuję pomiaru wysokości od ziemi do krawędzi dolnych szyb ( z przodu i z tyłu). Pomiar musi być na oponach 17".
Samochód został w Niemczech obniżony i zastanawiam się nad zmianą sprężyn(bardzo twarde-niebieskie) a nawet całych Macphersonów. Jestem ciekawy ile nizszy mam przez to samochód.
Prosze o pomoc.

Bzyk_R1 - 10-12-2017, 18:44

Leszku chętnie Ci pomogę tylko ja mam teraz 16" ale jest to rozmiar fabryczny zastępczy dla 17". Różnica wysokości wynosi ok 0,6% więc prawie tyle co i nic.

Próbowałeś podłożyć coś pod dolny zwój sprężyny?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group