To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Avan(s)ce Elegancji Juiceman'a czyli 2.5V6 z 2003

jacek11 - 12-12-2015, 21:51

deejay napisał/a:
Fotki tak drastyczne , że chyba dobrze że sie nie otwierają... :wink:

Czyli że cenzura :?: :P dlatego się nie otwierają :mrgreen:

robertdg - 12-12-2015, 21:59

Wciąz się nie otwierają :?
deejay - 12-12-2015, 22:14




jacek11 - 12-12-2015, 22:28

Faktycznie ostro było. Stan podwozia świetny :shock:
Marcino - 13-12-2015, 08:20

Mała szlifierka + duża tarcza bez osłony = adrenalina..:)
robertdg - 13-12-2015, 09:32

deejay napisał/a:
Fotki tak drastyczne , że chyba dobrze że sie nie otwierają... :wink:


Faktycznie drastyczne, osobiście przeraża mnie szlifierka bez osłony :?

Ewcia80 - 13-12-2015, 10:25

Ciekawe zdjęcia.Juiceman a skąd wiedziałeś że sie zbiezność przestawiła?Jakieś objawy typowe?Mam nadzieje że u mnie jeszce z rok wytrzymaja te wahacze?Słyszałam że i 200tys.km potrafią oryginały zrobić.Prawda to?
Matejko - 13-12-2015, 11:14

w tygodniu robilem podobna rzecz w 20letnim bmw 730i (wybite sworznie w wahaczach),
żadnej zapieczonej śruby w żadnej tulejce, nic, wszystko puszczalo jakby nie dawno bylo poskladane...

Owczar - 13-12-2015, 11:35

Ewcia80 napisał/a:
Ciekawe zdjęcia.Juiceman a skąd wiedziałeś że sie zbiezność przestawiła?Jakieś objawy typowe?Mam nadzieje że u mnie jeszce z rok wytrzymaja te wahacze?Słyszałam że i 200tys.km potrafią oryginały zrobić.Prawda to?


Po tylu latach siadają tuleje i zbieżność warto sprawdzić profilaktycznie.

Juiceman - 13-12-2015, 12:09

Owczar napisał/a:
Ewcia80 napisał/a:
Ciekawe zdjęcia.Juiceman a skąd wiedziałeś że sie zbiezność przestawiła?Jakieś objawy typowe?Mam nadzieje że u mnie jeszce z rok wytrzymaja te wahacze?Słyszałam że i 200tys.km potrafią oryginały zrobić.Prawda to?


Po tylu latach siadają tuleje i zbieżność warto sprawdzić profilaktycznie.


Tak ja piszę Owczar profilatycznie warto sprawdzić. - U mnie minusem było to że jak jechałęm na wprost to kierownica była skręcona w prawo i to dość mocno. Przy próbie jej ustawienia jej na wprost auto skręcało w lewo :wink:

Tu zbieżność ustawiona profilaktycznie - niestety nie ma co oczekiwać cudów od tutejszych fachowców... także we Wrocku będzie trzeba to poprawić , jakieś uwagi - co przekazać u Wrocławskiego Fachowca ?



Jedyny plus tej zbieżności że kierownica jest już prosto.... :wink:

Owczar - 13-12-2015, 12:29

O matko. Tragedia... u mnie przed ustawieniem było o niebo lepiej.

W zasadzie wszystko do poprawy. Nie jezdzij za szybko i za dużo. Oni wzięli pieniądze za te usługę? Pytam bo oczom nie wierzę że można wypuścić klienta z takimi ustawieniami...

Hugo - 13-12-2015, 12:59

W zwykłym Galu śruby mimośrodowe zapiekają się przez wadliwie skonstruowane gniazda mimośrodów od strony nakrętek. W Legnum nie ma tych gniazd tylko 2 wypustki na wózku, które stanowią oparcie dla podkładki podczas regulacji. Przez to podkładka mimośrodowa przylega szczelnie do wózka. Dzięki temu kilka tygodni temu w 19 letnim Legnum po odkręceniu nakrętek śruby mimośrodowe wypchnąłem palcem i były wewnątrz jak nowe.
deejay - 13-12-2015, 13:16

Przemek czy oni tył wogóle ruszali i ustawili tak jak ci mówiłem :-S
Bo dla mnie to wygląda że nawet palcem nie tkneli

Juiceman - 13-12-2015, 13:18

Tja wzięli za usługę 20pln xD

deejay napisał/a:
Przemek czy oni tył wogóle ruszali i ustawili tak jak ci mówiłem :-S
Bo dla mnie to wygląda że nawet palcem nie tkneli


Bartku to jest wiocha - tu w zasadzie tylko daje im auto na umycie lub wymianę plecionki...

robertdg - 13-12-2015, 15:51

Lewe tylne koło to się chyba w tolerancji nie zmiesci, przy założeniu, że mimośród jest a środku regulacji


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group