To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Wymiana piasta/lożysko przód

Hugo - 28-10-2013, 10:16

MATTNATTS, w all-parts jest łożysko kompletne z piastą, dlatego jest droższe. Kup to na all... i wciśnij na oryginalną piastę.
Picakus - 28-10-2013, 10:30

SKF ma bardzo dużą rozbieżność jakości w swoich produktach. Część jest przepakowywana, część jest produkowana w różnych zadupiach, a część jest produkowana w europie(Niemcy, Szwajcaria, Hiszpani itd.). Także jak można to lepiej wybrać coś pewnego.
cichy_86 - 29-10-2013, 21:38

a ktoś mi podrzuci Linka na tył łożysko ? bo mam zamiar kupić ale nie wiem które jest mniejszy wybór :roll:
fj_mike - 29-10-2013, 22:06

Np:
http://allegro.pl/mitsubi...3653356329.html

cichy_86 - 29-10-2013, 22:32

dzięki a znajdzie się coś lepszego ?
arturj123 - 29-10-2013, 23:01

http://allegro.pl/piasta-...3663130056.html
drexvs - 30-10-2013, 13:53

Panowie zapiekł mi się przegub w piaście.. :/ i jest nie ciekawie. Spotkał się ktoś już z tym ? Nie mam pojęcia co z tym zrobić.. Ale chyba wyciągnę i rozepcham to na prasie bo inaczej to nie puści za Boga.
Hugo - 30-10-2013, 14:06

drexvs napisał/a:
Spotkał się ktoś już z tym ?
Chyba żartujesz... Jeszcze o tym nie czytałeś? Przecież to standard w Galancie EA :mrgreen:
Krzyzak - 30-10-2013, 21:47

A tak wygląda przegub (pozostałości :) ) niewyciągany od nowości po prasie 100 ton.
(i tak nie puścił - trzeba było dużego flexa...)


deejay - 30-10-2013, 22:56

drexvs napisał/a:
Panowie zapiekł mi się przegub w piaście.. :/ i jest nie ciekawie. Spotkał się ktoś już z tym ? Nie mam pojęcia co z tym zrobić.. Ale chyba wyciągnę i rozepcham to na prasie bo inaczej to nie puści za Boga.


To standard w każdym aucie , nie tylko w Mitsubishi :wink: Wszystkie przeguby wkładane na sucho bez jakiejkolwiek pasty/smaru bedą sie tak "zachowywały" po ok 3-4 latach . Ostatnio robiłem Megane III z 2009 roku i też miałem mega problem z wyciągniecem półosi z piasty łożyska , wiec nie ma reguły. Jeśli ktoś zmontował to na smar to nie bedzie zadnego problemu , bo jesli nie idzie to tylko prasa i ponowny montaz juz na smar , aby nie było problemów na przyszłość.

Tomek - 31-10-2013, 10:51

Hugo napisał/a:
drexvs napisał/a:
Spotkał się ktoś już z tym ?
Chyba żartujesz... Jeszcze o tym nie czytałeś? Przecież to standard w Galancie EA :mrgreen:


to zależy
u mnie raz wyszedł ręką, drugi raz dopiero flexą

[ Dodano: 31-10-2013, 10:52 ]
deejay napisał/a:

To standard w każdym aucie , nie tylko w Mitsubishi :wink: Wszystkie przeguby wkładane na sucho bez jakiejkolwiek pasty/smaru bedą sie tak "zachowywały" po ok 3-4 latach .


dokładnie
trzeba kilo smaru naładować i spokój przy następnej wymianie

drexvs - 31-10-2013, 12:48

W ogole to jakiś PARTACZ ! już nie obrażając nikogo naprawiał kiedyś to zawieszenie bo jest to wszystko tak pozakręcane ze nóż w kieszeni się sam otwiera. Nakrętki pourywane, zero smaru gdzie kolwiek. Trzeba wszystko od początku robić. Prasy nie mam. Zawiozłem to do mechaniora zobaczymy co zdziała.
Łysy88 - 31-10-2013, 13:04

A ja wymieniłem za pierwszym razem nieswiadomie na łożysko Service Parts. Przejechałem już ponad 25 tys i jest cisza. Drugie w tym tygodniu też wymienione na service parts. Z wymianą całość kosztowała 300 zł. Oczywiście samo łożysko wprasowane w piastę.
Hugo - 31-10-2013, 13:13

tomek84 napisał/a:
u mnie raz wyszedł ręką, drugi raz dopiero flexą
Ten sam?
tomek84 napisał/a:
trzeba kilo smaru naładować i spokój przy następnej wymianie
Ach tam zaraz kilo :wink: Wystarczy delikatnie posmarować wieloklin na przegubie smarem miedziowym i po kłopocie.
Tomek - 31-10-2013, 14:40

Hugo napisał/a:
Ten sam?


nie, nie
źle się wyraziłem

jedna strona zeszła ręką
druga tarczą



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group