To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jeden z ostatnich diesli na forum i towarzysząca mu colcinka

Wszyc - 15-11-2011, 08:57

Mi się podoba konstrukcja mojego starszej generacji 4D68T więcej mechaniki jeszcze więcej pierdółek na silniku, wężyków podciśnień itp. przez tą dużą ilość szczegółów powinien wyglądać oszałamiająco po wypolerowaniu na lustro :roll: gdyby koszty naprawy mojego były tańsze niż mój swap na benzynę pewnie bym przy dieslu został i bawił bym się w jego modyfikacje :)

Polerowanie kanałów w głowicy, porting głowicy, zrobił bym mu inny kolektor wydechowy bo oryginalny ma bardzo niską przepustowość, kolektor dolotowy też by się wystrugało własny o większej przepustowości :)
Pokombinował bym nad układem chłodzenia jak można zwiększyć jego wydajność
Polerowanie bloku silnika do dołu w środku w celu poprawienia obiegu oleju by nie osadzał się na ściankach bloku niepotrzebnie
zsafozowanie otworów smarujących na wale korbowym w celu poprawienia przepływu oleju na wyższych obrotach ale lekkie bo diesel wolno się kręci :)

I inne jeszcze zabiegi które mogły by poprawić warunki pracy dieselka :) moc by się nie zwiększyła pewnie raczej zależało by mi na tym by można było go pałować bardziej a silnik to dzielnie znosił :)

Ale się rozgadałem przepraszam :oops:

Andrew - 15-11-2011, 09:02

Wszyc napisał/a:
Ale się rozgadałem przepraszam

:thumbright: spoko, jesteś jeden z niewielu, którzy są za :mrgreen:

sveno - 15-11-2011, 12:30

to teraz dla równowagi trzeba napisać o zaletach V6: koszty zakupu podobne, eksploatacji nieco wyzsze, po zagazowaniu jezdzisz taniej niż Dieslem, wiem ze istnieją zagorzali przeciwnicy LPG, ale ja chwale sobie to rozwiązanie podobnie jak połowa Polaków, Włochów i Holendrów :) Jako bonus dostajesz piękny dźwięk V6 no i przyzwoite osiągi (rok temu dla mnie to był szał, dziś przyzwoitość :) )
Wszyc napisał/a:
2,5 V6 jest na pęczki :P
to może świadczyć o tym, że to naprawdę słuszny wybór :) większość prawie zawsze ma rację :twisted: a jeśli chodzi o oryginalność, to Galant sam w sobie, nie ważne z jakim serduchem jest bardzo oryginalny i unikalny.
Wszyc - 15-11-2011, 12:54

jak swapować to na 3,5 V6 z Diamante albo 3.8 Miviec V6 z Eclipse :P jak już coś robić to tak by miało to sens :mrgreen:
fj_mike - 15-11-2011, 14:43

Wszyc napisał/a:
jak swapować to na 3,5 V6 z Diamante albo 3.8 Miviec V6 z Eclipse :P

I mówi to przeciwnik "Fałek"

andrew84, ty wiesz :mrgreen: Porzuć dizla :P

Andrew - 15-11-2011, 21:45

fj_mike napisał/a:
andrew84, ty wiesz :mrgreen: Porzuć dizla :P

Jak narazie nie porzucam.
Odkąd mam czyli 2 lata, zmieniłem rozrząd, olej parę razy i świece żarowe :wink:

fj_mike - 15-11-2011, 22:41

andrew84 napisał/a:
Odkąd mam czyli 2 lata, zmieniłem rozrząd, olej parę razy i świece żarowe :wink:

No to ja zrobiłem mniej :mrgreen:
Rozrząd i olej.
Świece tuż tuż.
Ale w Galu to nie jednostka napędowa generuje największe koszta (no chyba, że głowica w dizlu pęknie :P :mrgreen: ).

Hugo - 16-11-2011, 09:13

fj_mike napisał/a:
No to ja zrobiłem mniej
Żadnego wahacza ani łącznika nie wymieniałeś? Jak Ty jeździsz?
Andrew - 16-11-2011, 09:19

Hugo jemu chodziło o samą obsługę silnika i mi też :wink:
Hugo - 16-11-2011, 09:21

Aha, OK, nie zrozumiałem.
m6riano - 16-11-2011, 19:29

Owczar napisał/a:
Zanim kupisz diesla, przejedź się V6 i pryśnie czar diesla ;)

Posłuchaj rady "wujka dobra rada"...;-)

Andrew - 16-11-2011, 21:20

m6riano napisał/a:
Posłuchaj rady "wujka dobra rada"...;-)

A on posłucha rady swojego stryja :mrgreen:

p2 - 17-11-2011, 20:39

Andru, juz sie nie moge doczekac weekendu.
Andrew - 17-11-2011, 22:19

Cytat:
Andru, juz sie nie moge doczekac weekendu.

Hehe, znowu coś wymyślisz i nie pojedziemy :twisted:

p2 - 17-11-2011, 22:47

juz dobra dobra,pojedziemy,co najmniej obejzec:D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group