To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - MSS Zielona żaba by Bizi78.

Wojciech Bogacz - 02-04-2018, 07:03

A ja do swojego Lancera zamówiłem bo wielu dylematach Uniroyal Rainsport 3 - cena 1200 za komplet 16tek. Uważam że za taką jakość to trzeba brać :)
Bizi78 - 02-04-2018, 11:14

Na jakiś hankook-ach śmiga ojciec w gofrze i sobie chwali.
Uniroyal-e kiedyś miałem i były dość głośne, choć to były chyba rainexperty.

Przy okazji Świąt będąc na wiosce pooglądałem kapcie i jeszcze sezon, dwa wytrzymają :wink: .
Prawdopodobnie przesunę budżet na renowację felg stalowych, coby nie straszyły przyszłą zimą 8) .

mkm - 04-04-2018, 23:55

Bizi78, a nie lepiej na spokojnie kupić sobie komplet jakiś ori alusów Mitsu?
Różnica w cenie duża nie będzie, bo małe rozmiary felg kupuje się obecnie w cenie złomu :wink:

Bizi78 - 05-04-2018, 05:43

mkm napisał/a:
Różnica w cenie duża nie będzie, bo małe rozmiary felg kupuje się obecnie w cenie złomu :wink:

Jeśli będą proste to pewnie tak, gorzej jak trzeba będzie prostować :? .

mkm - 05-04-2018, 06:05

To kupisz kolejny komplet, a krzywe oddasz na złom :wink:

Łap na szybko :wink: :
https://www.olx.pl/oferta...html#c84e19913e
https://www.olx.pl/oferta...html#c84e19913e

To standardowa cena zZarówno jednego wzoru jak i drugiego, więc po kilku dniach regularnego przeglądania ogłoszeń trafisz drugi komplet lub pojedyncze sztuki :wink:
A jeszcze kilka dyszek spokojnie stargujesz. :D

czarny.marcin - 06-04-2018, 05:11

mkm napisał/a:
Bizi78, a nie lepiej na spokojnie kupić sobie komplet jakiś ori alusów Mitsu?
Różnica w cenie duża nie będzie, bo małe rozmiary felg kupuje się obecnie w cenie złomu :wink:


jestem tego samego zdania , stalówki nawet nowe wyglądają obrzydliwie , poza tym są wbrew pozorom bardziej podatne na uszkodzenia , to właśnie stalówkę łatwiej skrzywić , to odwieczne nabijanie ciężarków do wyważania okaleczanie je na starcie i już je ruda atakuje , wypiaskujesz pomalujesz i po jednej zimie zaczną rdzewieć na nowo , zabieg kompletnie bez sensu . Już nie mówiąc o proszkowym malowaniu , o niebo lepsza jest zwykła stara poczciwa metoda lakierowania , zaczynając malowanie od podkładu . Proszek to przereklamowana kupa





.

Bizi78 - 06-04-2018, 21:00

Jakoś te wzory podane przez Maćka do mnie nie przemawiają :P .
Po drugie czy u Was szukajka OLX-a na Win7 chodzi jak nasza forumowa :?: .

Dzisiaj zajrzałem pod maskę i zlokalizowałem drobny wyciek, prawdopodobnie przez oring czujnika wałka :evil: .



Oring zamówiony, mam nadzieję, że ten wyciek nie jest z pod podstawy czujnika, bo nie mam na stanie żadnego uszczelniacza :doubt: .
Pytanie, czym najlepiej domyć ten wyciek aby mi nie przeżarło głowicy silnika :mrgreen: .

se7en - 06-04-2018, 22:23

wyciek taki panie, ze trzeba remontować silnik :shock:
nie zwlekaj ! 8)

Bzyk_R1 - 06-04-2018, 22:33

Benzynka ekstrakcyjna, pędzelek, szmatka. W niedzielę się widzimy? ;-)
Bizi78 - 07-04-2018, 05:44

se7en napisał/a:
nie zwlekaj ! 8)

Na razie to Panie czekam na oring z Holandii :P .

Bzyk_R1 napisał/a:
W niedzielę się widzimy? ;-)

Na 99% będę 8) .

Bizi78 - 27-04-2018, 16:56

Podczas zmiany obuwia okazało się, że końcówka drążka kierowniczego powiedziała pa pa :evil: .


Nowe dwie sztuki kupione 8) .


Teraz pytanie, czy do ustawienia zbieżności, geometrii potrzebne są jakieś inne śruby poza mimośrodowymi zaznaczonymi na rysunku.
Czy jakieś inne na schemacie będą cięte :wink: .


Bo jak się domyślam w MSS przód jest nie ruszany podczas ustawiania.

Hugo - 27-04-2018, 20:41

Z tyłu tylko te zaznaczone śruby, po dwie na stronę. Przód oczywiście też się ustawia, standardowo zbieżność reguluje się drążkami kierowniczymi.
Bizi78 - 27-04-2018, 21:17

Hugo napisał/a:
Przód oczywiście też się ustawia, standardowo zbieżność reguluje się drążkami kierowniczymi.

No to oczywista oczywistość i tak będą nowe więc tu problemu z regulacją nie będzie 8) .

Bizi78 - 03-06-2018, 10:06

Mały zapomniany update 8) .
Podczas zmiany kół zapodałem na próbę smar ceramiczny, do tej pory stosowałem miedziany.

Po zmianie letnich kół z przodu na tył okazało się, że trzeba zmodyfikować przedni zacisk bo ciężarki obcierają :wink: .

Następnie przeczyszczenie krańcówki pasażera.

Wymiana przepuszczającego oringu czujnika wałka.


Wymiana spinki i gniazda w progu.


Następnie wymiana końcówek drążków bo w jednym poszła osłona.
Luzów nie było ale wymienione obie, odkręcone palcami :wink: .


Na koniec sprawdzenie geometrii, szału chyba nie ma.
Tylne mimośrody w opłakanym stanie więc nie były ruszane :? .
Chyba trzeba poszukać używanych wahaczy , wymienić tuleje i przełożyć całe wahacze.


Ogólnie Żaba jeździ i spala olej :evil: .
W przybliżeniu 1L/2000km, stanowczo za dużo :doubt: .
Po wakacjach pewnie remont dołu silnika :? .

jacek11 - 03-06-2018, 11:38

Jaki masz przebieg ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group