Nasze Miśki - The Fart - Mała angielska historia motoryzacji by Swinks
fj_mike - 25-03-2013, 21:53
Darku, u mnie korek spustowy jest blisko krawędzie osłony. Olej idzie spuścić bez problemu. Filtr wymieniam z góry.
swinks_UK, chociaż jedno foto z prac by się przydało
Krzyzak - 25-03-2013, 22:30
fj_mike napisał/a: | Olej idzie spuścić bez problemu. Filtr wymieniam z góry. | zgoda - u mnie też tak samo, ale filtr od góry to masakra - za dużo się wylewa
swinks_UK - 26-03-2013, 19:05
U mnie filtr z dołu, z osłoną brak dostępu w ogóle.
A z nowości, powoli sobie doprowadzam Farta do ładu.
Dzisiaj dostał nowe świeczki i przewody z samej Japonii bezpośrednio kupowane
wookash83 - 26-03-2013, 23:21
wow
Krzyzak - 27-03-2013, 07:05
nie wiem o co chodzi, ale też się cieszę, że teraz będzie 130%
ps. a co tam takiego od dołu biegnie, że filtra oleju nie wyciągniesz??? fotę daj najlepiej
swinks_UK - 27-03-2013, 11:15
Krzyzak napisał/a: | nie wiem o co chodzi... |
0.9kΩ vs. 16kΩ
m6riano - 27-03-2013, 11:19
Może i z matematyki nie byłem wybitniakiem..ale te 130% jakoś w ogóle mi nie podchodzi do tych liczb..;-)
Znaczy że co..zwykłe kable mają 16kilołomów a te tylko 900omów....?
swinks_UK - 27-03-2013, 11:22
Krzyzak napisał/a: | ps. a co tam takiego od dołu biegnie, że filtra oleju nie wyciągniesz??? fotę daj najlepiej |
Założona dolna osłona uniemożliwia dostęp do filtra, zapomniałeś, ze u mnie jest jeszcze turbina, co ogranicza dostęp od góry
Jedyne zdjęcie z archiwów jakie mam:
swinks_UK - 27-03-2013, 11:30
m6riano napisał/a: |
Znaczy że co..zwykłe kable mają 16kilołomów a te tylko 900omów....? |
Tak, wartość mierzona dla 1m kabla.
W kablach HT nie tylko impedancję się kalkuluje jeśli chodzi o końcowy wynik.
W tym przypadku są 3 zalety:
- mniejsza impedancja
- producent kabli ten sam co w fabrycznych, zatem wykonanie porządne
- fabryczne kable się "kruszą" ze starości, te kable mają inaczej zbudowany rdzeń odporny na przypadłości fabrycznych kabli
Acha, najlepsze Magnecory niestety mają tylko 5kΩ.
m6riano - 27-03-2013, 11:33
to w takim razie kolejne pytanka dla potomnych..
do zwykłego 6A13 podejdą?
do LPG sie nadają?
skolko z wysyłką do polandii..?
swinks_UK - 27-03-2013, 11:59
m6riano napisał/a: | to w takim razie kolejne pytanka dla potomnych..
do zwykłego 6A13 podejdą? |
nie, nie masz fajkocewek
m6riano napisał/a: | do LPG sie nadają? |
może ?
m6riano napisał/a: | z wysyłką do polandii..? |
dużo, bardzo dużo
Krzyzak - 27-03-2013, 12:36
swinks_UK napisał/a: | Założona dolna osłona uniemożliwia dostęp do filtra | nie doczytałem wcześniej - myślałem, że u Ciebie tylko górą, bo od dołu (nawet po zdjęciu osłony) nie ma dostępu...
teraz wszystko jasne, filterek jeszcze bardziej na wierzchu niż w N/A
swinks_UK - 02-04-2013, 22:44
Dobra od 2 dni maleństwo mam w domu.
Burczy pięknie, dźwięk się zmienił na lepsze Wiem kwestia indywidualna.
Zapycha ja trzeba.
No i niestety jeden problem został do rozwiązania. Dziadostwo gaśnie po hamowaniu. Po prostu gubi obroty. Delikatne hamowanie jest OK, ale jak gwałtownie wcisnąć hamulec i sprzęgło do dechy, to niestety zgaśnie.
W zeszłym roku miałem podobny problem od święta i wielkiego dzwonu przy włączonym A/C w upalne dni.
Teraz mam non stop jak tylko sie silnik nagrzeje.
TPS?
deejay - 02-04-2013, 22:52
swinks_UK napisał/a: | No i niestety jeden problem został do rozwiązania. Dziadostwo gaśnie po hamowaniu. Po prostu gubi obroty. Delikatne hamowanie jest OK, ale jak gwałtownie wcisnąć hamulec i sprzęgło do dechy, to niestety zgaśnie.
W zeszłym roku miałem podobny problem od święta i wielkiego dzwonu przy włączonym A/C w upalne dni.
Teraz mam non stop jak tylko sie silnik nagrzeje.
TPS? |
Przepływka na 99% . Przerabiałem taki objaw ostatnio i trafiłem
swinks_UK - 02-04-2013, 23:20
deejay napisał/a: |
Przepływka na 99% . Przerabiałem taki objaw ostatnio i trafiłem |
Dziwne, bo niby żadnego kichania nie ma, ładnie równo i stabilnie, tylko to gasnięcie. Ale warto sprawdzić
Jak to będzie zwalony MAF to wiszę ci jakiś gift
|
|
|