[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
Owczar - 20-07-2011, 17:43
2.0 czy 2,5?
wicek - 20-07-2011, 17:45
Sorki mój błąd 2.5
Owczar - 20-07-2011, 17:55
Dobra instalacja to Stag 300-6 plus. wtryskiwacze Hana H2000, reduktor KME Gold ew Skorpion GT (osobiście wolałem 2x Zavoli N), miedź 8mm, 2 listwy rodzielające połączone z kompensacją. Za taką konfigurację zapłacisz coś koło 3,5k. Może znajdziesz taniej, musisz pytać.
wicek - 20-07-2011, 17:59
Owczar Dzięki będę pytał o taka konfiguracje.
mar111cin - 20-07-2011, 18:11
tylko szukaj dobrych gazowników, pytaj głównie o ściąganie kolektora i gdzie mają zamiar zrobić nawierty (w V6 sprawa mocno prze.. )
chociaż nie wiem gdzie w naszej okolicy znajdziesz dobrego gazownika, pytaj na forum lpg. Bo tym naszym spod pomnika bałbym się powierzyć kosiarkę do zagazowania
wicek - 20-07-2011, 18:41
Słyszałem że w Nowej soli jest ok, a jak nie to do Świdnicy kolo Wałbrzycha się przejadę tam ponoć bardzo profesjonalny zakład, byli w tvn turbo.
KaWu - 21-07-2011, 10:24
brodzky napisał/a: | Ale generalnie mam źle? |
Trudo powiedziec, bo mapki nie wiem czy sa z jednakowych odcinkow i stylow jazdy.
brodzky napisał/a: | Intuicyjnie to rozumiem że cutoff to jak hamuję silnikiem albo jak na N leci z 5krpm na wolne? Nic się nie przełącza wtedy. Przy odpuszczeniu na 5krpm wtryskiwacze idą na 0ms i koło 1krpm na 3ms czy jakoś tak po czym ląduję na 2,7ms i 650 rpm |
Tak to cutoff. Sprawdz wtedy czy nie rozlacza wtryskow lpg. Bo dioda bedzie zielona na centralce. Czyli ciagle myslisz ze jest na lpg a wtrysk lpg moze byc rozlaczony na ten czas. Mozliwe, ze u Ciebie to nie wystepuje.
Tylko nadal nie wiem po co to poczatkowe wyciecie
U CIebie pierwszy punkt mnoznika powinien zostac tak jak jest ustawiony po autokalibracji.
brodzky napisał/a: | A jakie powinno być i jak to poprawić. Czym to grozi? |
Na mniejszym sa wg mnie MJ bardziej precyzyjne.
Wieksze cisnienie dla nich moze zabijac oringi itp.
Tutaj masz przykladowy mnoznik w galu 2,0 na MJ.
brodzky napisał/a: | wydaje mi się, że ono się nie zmienia a jeśli już to może o 10% max. |
Jezeli masz GT to moge uwierzyc.
Ale raczej nie, poniewaz prawie 10% to on juz spada przy stalych 1700 rpm. Wiec prawie dopiero muskasz pedal
wicek napisał/a: | interesują mnie ceny oraz najlepsze firmy instalacji. |
Uzaleznione od warsztatow / rejonow.
Jak masz pieniadze to wez np. kpl. Prinsa
wicek - 21-07-2011, 18:11
Taki komplet Prinsa to około ile kosztuje? ;]
Owczar - 21-07-2011, 18:14
Pewnie 5-6k.
mar111cin - 21-07-2011, 18:15
do V6 to jest ok 6tys zł.
cenę nabijają głównie wtryskiwacze, bo ich koszt to ponad 2,5tys zł nie wiem ile reduktor, ale pewnie coś koło tysiaka stoi.
wicek - 21-07-2011, 18:17
no to taki gaz to po 20 latach się zwróci ;]
[ Dodano: 21-07-2011, 18:18 ]
mar111cin gdzie zakładałeś gaz? czy kupiłeś już z?
Owczar - 21-07-2011, 18:19
Tyle, że STAG z Haną i porządnym reduktorem wcale nie odstaje jakoś mocno od Prinsa. Zresztą świadczy o tym jego popularność poza granicami Polski.
mar111cin - 21-07-2011, 18:57
takiego już kupiłem
no ja bym się posłuchał Owczara i założył staga z haną, do tego tylko dobral jakiś porządny reduktor, albo używanego prinsa, albo może IG1 (ok 700zł nowy). żeby nie mieć problemów ze spadkami ciśnienia gazu.
Owczar - 21-07-2011, 19:00
Zamiast tego IG1 wolałbym 2 zavolaki tak jak u mnie lub ACR01x2, a nawet 1 dałby podobno radę. IG1 to już nieekonomiczne posunięcie w przypadku galanta. Ew KME Gold.
mar111cin - 21-07-2011, 20:59
dwa może i tak, ale po co tak?
Owczar można i zaoszczędzić, tylko zobacz co potem-kilka postów wyżej słyszę o spadkach tylko 10% i że to jest nic.
jeżeli instalacja pracuje zazwyczaj na 2-2,2bara (mówię o ciśnieniu bezwględnym) i mam spadam tylko o 10% to jest to z 2,2 zjechanie na 2,0. Prins ma taki fajny reduktor że spadek mam z 2,2bara na 2,16bara jak faktycznie mu przyłożę gaz do odciecia. Przy normalnym ruszaniu po mieście nie było żadnych spadków ciśnienia xD Jak dla mnie warto poświęcić na to trochę więcej gotówki, a potem zaoszczędzić na czasie i paliwie poświęconym na regulacje tego wszystkiego.
PS i UKP u mnie faktycznie mieście w 2% granicy błędu, powiedziałbym że nawet w 1% błędzie uważam że zawdzięczam to stabilnemu ciśnieniu.
|
|
|