[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] sonda lambda w Galancie EAxx
Hugo - 02-11-2019, 20:42
jacek11 napisał/a: | za wymianę rozrządu i świec, to 1000 zł. jest kwotą rodem z ASO | Z częściami czy bez?
jacek11 - 02-11-2019, 20:55
Hugo napisał/a: |
jacek11 napisał/a:
za wymianę rozrządu i świec, to 1000 zł. jest kwotą rodem z ASO
Z częściami czy bez? |
Kolega pisał wcześniej, że to za samą robociznę
robertdg - 03-11-2019, 09:56
Kamsyyo napisał/a: | Po drugie czy mnie nie chce naciągnąć bo powiedział ze jak zmienił na chwile na uniwersalna to błąd dalej był i że najlepiej wymienić wszystkie a to około 2000zł. | Albo zmienił niewlasciwa albo ta jego uniwersalana to jakis niekompatybilny wynalazek
przemek1602 - 03-11-2019, 11:05
Normalnie krzyczą 400-450 za rozrząd, bierze na siebie ryzyko to niech przynajmniej zarobi.
Kamsyyo - 04-11-2019, 11:09
Ciężko jest wymienić tą sondę? Bo skoro mechanik mówi żeby nie robić to wątpię czy dalej będzie chciał to robić, a mam kolegę mechanika tyle że z małym doświadczeniem jak na razie. Może z nim spróbowalibyśmy wymienić tą jedną i zobaczyć czy check nie będzie się zapalał.
Krzyzak - 04-11-2019, 14:56
bardzo łatwo - są specjalne klucze do tego, gdzie nie trzeba ciąć przewodu (w razie gdyby się nie udało jej odkręcić i trzeba by mimo wszystko nadal korzystać z auta)
ektomek76 - 28-03-2020, 07:03
Witam. Doczytałem się do pierwszych dwudziestu stron tego tematu i mam coraz więcej wątpliwości więc postanowiłem od razu zapytać. Jakiś gnój niemyty ukradł mi przed wczoraj w nocy katalizator. Na szczęście sonda za katalizatorem została w nienaruszonym stanie. Po pierwszej pozostały tylko przewody i tutaj mam wątpliwości gdyż są tylko dwa przewody - niebieski i biały. Zazwyczaj wspomina się o czteroprzewodowych sondach. Silnik to 2.0 z 97 roku. Czy w takim razie szukać takiej samej sondy z dwoma przewodami?
jacek11 - 28-03-2020, 09:56
Szukaj jeszcze dwóch czarnych przewodów.
ViBeZ - 02-12-2020, 17:02
Błąd P0135. W google znalazłem że to błąd grzałki sondy lambda. Ale której? To jest ta od strony grodzi? Nie dawno miałem ją wymienianą (elektryk dobrał jakąś uniwersalną) bo nic dedykowanego nie mógł znaleźć. Po trzech miesiącach znowu pojawił sie check z tym o to błędem. Skasowałem myśląc że jakiś wybryk jednorazowy ale po dwóch dniach znowu błąd wrócił ☹️ Ktoś potwierdzi która to sonda i jaką konkretnie kupić żeby przetrwała więcej niż kilka miesięcy i nie sypała błędami?
Bizi78 - 02-12-2020, 17:54
Wydaje mi się, że błąd dotyczy tej, która ma wtyczkę z lewej strony silnika, patrząc od przodu auta, czyli chyba tej od strony grodzi .
Grzałkę łatwo sprawdzić za pomocą omomierza.
Odpinasz wtyczkę i pomiędzy pinami 2 i 4 omomierz powinien pokazać 4,5-8Ω przy 20°C.
ViBeZ - 02-12-2020, 18:02
Czyli powtórka z rozrywki 🤷♂️ Nie wiem co tam było żałożone ostatnim razem. Ehh te Galanty i pilnowanie żeby odpowiedni zamiennik części założyć, a nie pierwszy z brzegu 🙄 Z tego co udało mi sie wyczytać w temacie to najtaniej i najlepeij założyć tam sondę DENSO DOX-0113. Dobrze mówie?
Bizi78 - 02-12-2020, 18:16
Przed wymianą najpierw sprawdź grzałki omomierzem lub jak masz młodszego galanta to jakimś programem i elm-em.
Co do DOX-0113 to ja do swojego bolidu ostatnio kupiłem za 123zł na alle, przełożyłem wtyczkę i na razie chodzi .
Katalog sond lambda.
Valar - 15-02-2021, 12:26
Tak obrazowo. Czy się zgadza?
Dotyczy EA5W' 01
Faza - 15-02-2021, 12:59
Zgadza się w 100%
piaga - 14-03-2021, 20:28
Witam, może ktoś odpowie konkretnie, auto ,,, doświadczalne'' Galant 99r. v6 163km jeden katalizator, jedna sonda lambda. Pomijając ekologię, wiem. Czy po usunięciu katalizatora i wstawieniu rury będzie sypać błędami, spadnie, wzrośnie moc? Czy trzeba będzie coś kombinować z elektroniką?
Pozdrawiam .
|
|
|