To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

u157 - 21-07-2011, 23:22

Słyszałem coś o dobrym zakładzie w Poznaniu, trochę bliżej Sulechowa niż Wałbrzych.
Owczar - 22-07-2011, 00:56

mar111cin, dla lepszej stabliności termincznej i ciśnieniowej. Na rynku nie ma zbyt wielu reduktorów, które łączą w sobie wydajność, niezawodność, stabilność. Dlatego instalująć 2 można połączyć te cechy.

mar111cin napisał/a:
PS i UKP u mnie faktycznie mieście w 2% granicy błędu, powiedziałbym że nawet w 1% błędzie

Bartek-deejay ma taki sam błąd w swoim, a ma STAGA. Tak się składa, że STAG koryguje czasy wtrysków w zależności od ciśnienia. U mnie maksymalny spadek podczas pomiarów do setki wynosił coś koło 0,13 bar. Gdy ciśnienie spada, sterownik odpowiednio wydłuża czasy wtrysków. Zaobserwowałem to gdy kończył mi się gaz. Ciśnienie spadało znacznie, a czasy wtrysków wydłużały się do całkowitego otwarcia, a nastepnie przełączenie PB.

Oczywiście nie uważam, że Stag jest lepszy niż PRINS. Ale uważam, że instalacja STAGA ma lepszy stosunek cena/jakość.

[ Dodano: 22-07-2011, 01:00 ]
Tutaj jest ciekawy test reduktora PRINSvsScorpionGT.

mar111cin - 22-07-2011, 09:05

to że prins ma przesadzoną cenę to ja wiem ;)
podaj jeszcze raz link, bo coś Ci nie wyszło.

No ale co do obliczania przez UKP, to przecież oblicza spalanie na podstawie czas wtrysku razy strumień objętośći (stałe wtrysku mu podajesz przecież w l/s ;) ) Tak że jak ciśnienie spada to strumień objętości się zmienia.

Owczar - 22-07-2011, 09:16

http://lpg-forum.pl/viewt...f296f645b8e136b

Tak strumień się zmienia, ale przez wydłużenie czasu wtrysku gazu następuje kompensacja, a UKP korzysta z czasu wtrysku benzyny ;)

mar111cin - 22-07-2011, 11:15

no w sumie faktycznie ;) to tym sposobem jednak lepiej się podłączać pod wtryskiwacz benzynowy niż pod gazowy.

[ Dodano: 22-07-2011, 11:18 ]
a co do testu, widać różnie się sprawdza w różnych samochodach. W galancie na szczęście pracuje rewelacyjnie (jedyną jego wadą jest to, że łatwiej ulega zabrudzeniu od .... gazu i potem trzeba go czyścić.)

wicek - 22-07-2011, 17:45

Słyszałem coś o dobrym zakładzie w Poznaniu, trochę bliżej Sulechowa niż Wałbrzych.

mozesz dowiedziec sie jaki to zakład?



mar111cin jechałem parę minut temu kolo Tesco i widziałem galanta czasem nie Twój? ;]

mar111cin - 22-07-2011, 18:12

w poznaniu jeździłem do hmm Nowicki autogaz? to jest dokładnie w swarzędzu. Gość robi prinsa, staga i brc z tego co pamiętam. U niego tylko co prawda na "serwis", ale Spown z forum pewnie Ci coś więcej o nim powie, ogólnie go chwalą. (powiem że jak kumpel szukał gazownika i tego się przy okazji zapytałem o cene gazu, to wydaje mi się że korzystną cenę powiedział, ale jak robi to tego nie wiem).

Hmm w świebodzinie jest drugi galant wyglądający prawie jak mój i stoi własnie często nieopodal tesco ;) to na pewno nie byłem ja:]

wicek - 22-07-2011, 18:26

Ciężko znaleźć dobrego gazownika :/

Jesteś ze Świebodzina czy z okolic? ;]

Owczar - 22-07-2011, 18:30

wicek, jaki asz budżet?

Rozmówki nie na temat proszę na PW.

wicek - 22-07-2011, 18:33

Jeszcze nie mam bo szykuje się na pozna zimę - wczesna wiosnę na instalacje
Owczar - 22-07-2011, 21:48

Myślę, że do wiosny zmienią się i ceny i asortyment więc wstrzymaj się z poszukiwaniem.
wicek - 23-07-2011, 15:24

Trochę nie na temat:
Kiedy się u was zapala rezerwa jeżdżąc na paliwie? Mi jak się połozy całkiem to się zapala.. Ile na rezerwie można zrobić km?

m6riano - 24-07-2011, 08:35

Było już gdzieś...ok50-100km, wszystko zależy od warunków zewnętrznych:trasa,prędkość,itd.
tomasz091516 - 29-07-2011, 11:23

Witam

Odebrałem Gala z instalką BRC przyznam że nie czytałem za dużo forum na ten temat tylko udałem się do zakładu i tam słuchałem co gazownik ma do powiedzenia, rozmowny nie był.. powiedział bierz pan staga ale jakoś mnie ten BRC bardziej interesował i się uparłem oto co pod maskę wrzucili,



instalacja jest dobra jak za 2500zł? czy coś w przyszłości zmienić w tym zestawieniu?

zrobiłem pierwsze 500km (przy 1000 mam przyjechać na przegląd) od razu mam uwagi co do ich instalacji, powyżej 5500 obr/min automatycznie wyłącza mi instalację i jedzie na benzynie... tak ma być? wątpię...
trochę niebezpiecznie, bo przy wyprzedaniu na pełnym gazie potrafi mi nagle przełączyć na benzynę i mam z 2 sekundy w plecy bo ten czas przełączenia i nagły brak mocy...trochę niebezpiecznie powtórzę się.

Butla w kole stako idealnie się mieści tankowałem dopiero 2 razy do pełna po 40litrów weszło, w sumie to za pierwszym razem 38 litrów, zrobiłem na butli 250km tylko i wyłącznie po mieście czyli 16 litra spalania na 100? przy silniku 2.0?
Trochę nie za dużo?
Instalator to taki starszej daty pan, nie wiem może podać mu jakieś sprawdzone parametry niech wklepie w komputer i ustawi mi tą instalację lepiej bo chyba nie jest dobrze, jeśli są sprawdzone parametry na mój typ instalacji czy silnik to bardzo bym prosił wskazanie takowych bo jak mam widzę przeczytać 60 stron forum LPG to trochę gorzej ale jestem już na 10 więc pewnie doczytam jak nie będziecie łaskawi.

Sama instalacja ustawiona jest na 30 stopni celcjusza (załączenie) dobrze czy źle?
Nie wiem co jeszcze dopisać, przyjdzie mi coś do głowy to dopiszę...

Dzięki z góry za konstruktywne odpowiedzi i porady.

m6riano - 29-07-2011, 11:52

tomasz091516 napisał/a:
wyłącznie po mieście czyli 16 litra spalania na 100? przy silniku 2.0?

Tak może być...

[ Dodano: 29-07-2011, 11:53 ]
tomasz091516 napisał/a:
Sama instalacja ustawiona jest na 30 stopni celcjusza (załączenie) dobrze czy źle?

Na lato to mógł ci ustawić na 25-27 ale 30 tez będzie dobrze..

[ Dodano: 29-07-2011, 11:53 ]
tomasz091516 napisał/a:
powyżej 5500 obr/min automatycznie wyłącza mi instalację i jedzie na benzynie

Nie wiem ale chyba ten prób można podnieść...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group