Nasze nieMiśki ;-) - "Spejson" - Renault Espace IV 2.0dCi Privelage
cns80 - 11-01-2018, 14:27
Ten sam rocznik co mój i ten sam obrzydliwy kolor Tylko ja mam 2,0 T + LPG.
Polecam Ci założyć rury na progi. Wygląda o niebo lepiej i nie widać tych dziur do podstawiania lewarka.
A Darka nie słuchaj. On sobie kupił parcha i teraz będzie narzekał i domagał się napisanie FRANCUZY SĄ BE na tablicach mojżeszowych
Krzyzak - 11-01-2018, 15:02
cns80 napisał/a: | domagał się napisanie FRANCUZY SĄ BE na tablicach mojżeszowych | to już jest, jako pierwsze
teraz wnioskuję o zakaz pokazywania się na drogach publicznych ze względu na powszechne zgorszenie i szpetotę
cns80 - 12-01-2018, 00:39
Żebym nie widział Baśki to bym powiedział że Ty jesteś totalne bezguście
Mam 3 francuzy (licząc francuskiego Opla Vivaro to cztery).
Cztery chwałę za bezawaryjność.
Trzy chwałę za funkcjonalność.
Dwa chwałę za urodę.
Dwa chwałę za koszty.
Krzyzak - 12-01-2018, 09:28
Jak kupowałem teraz auto to wszystkie francuskie salony były od razu skreślone z listy odwiedzić. Tyle mogę napisać jako były posiadacz renówki...
Uwex - 12-01-2018, 10:09
Krzyzak - żeby być aż tak uprzedzonym do całej francuskiej motoryzacji po przykrym, ale jednak jednorazowym kontakcie ? Ujeżdżałem 3 francuzy (jeden dalej hula- Saxo 2001 r. ) i ...nic, tylko sprawy eksploatacyjne. Więcej wiary
mackbeth - 12-01-2018, 10:12
Hej,
Te rurki to jednak wolałbym mieć w terenówce:) A jakoś progu na samym dole nie widac, dopiero jak próbuję się podnośnik włożyc:) Chociaż nie powiem, wyglada to spoko:)
Na dniach grubszy serwisik się szykuje, Deejay pare h spedzi ze mną:) czekam na ostatnią przesyłkę:)
Co do uprzedzeń.. no coż, każdy ma swoję... na siłę nie namawiam
cns80 - 12-01-2018, 11:15
mackbeth napisał/a: | A jakoś progu na samym dole nie widac, dopiero jak próbuję się podnośnik włożyc:) | Jak stoisz dalej to widać. Z resztą te progi są naprawdę biednie wykończone jak na samochód za 140-180 tys zł. U mnie założyłem głównie z powodów ochronnych, bo lewy próg mam już w dwóch miejscach wgnieciony, bo raz manewrowałem przy wystającym gruzie, a drugi raz zapadłem się w błoto tuż obok głazu.
U mnie z nietypowych modów to wleciał większy filtr oleju, bo ten fabryczny (54mm wysokości) to się nadaje do Thalii 1,2 a nie do 2,0T. Teraz mam z fiata Marea - te same rozmiary tylko wyższy (76mm). Jak padnie alternator wodny to wymienię na powietrzny i wtedy zmieści się filtr z Iveco (120mm)
Krzyzak - 12-01-2018, 11:21
Uwex napisał/a: | jednak jednorazowym kontakcie ? | sąsiad miał lagunę 3 i też zmienił teraz na i20 - zmienił sprzęgło niedawno, ale jak się okazało jeszcze koło dwumasowe zaczynało się domagać, przekładnia kierownicza padła (a jakże ) i miska olejowa przerdzewiała... miał auto od nowości, byłem na bieżąco z jego walką
generalnie francuzy wyeliminowałem bo są brzydkie, poza peżotem 406 nie wyprodukowali nic co by mi się podobało chociaż troszeczkę
scenic wziąłem z 2 powodów - lpg i ilość miejsca z tyłu (no i kupiłem w cenie 2 instalacji, więc pomimo zrobienia nim tylko 30 tkm oraz włożeniu drugiej takiej kwoty i tak sprzedając wyszedłem na plus (licząc oszczędności na Pb)
cns80 - 12-01-2018, 13:57
Krzyzak napisał/a: | sąsiad miał lagunę 3 i też zmienił teraz na i20 - zmienił sprzęgło niedawno, ale jak się okazało jeszcze koło dwumasowe zaczynało się domagać, przekładnia kierownicza padła (a jakże ) i miska olejowa przerdzewiała... miał auto od nowości, byłem na bieżąco z jego walką | Laguna III tak samo jak II miała problemy w początkowej fazie produkcji. Egzemplarze z końca produkcji są bardzo dobre, a kosztują grosze.
Krzyzak napisał/a: | scenic wziąłem z 2 powodów - lpg i ilość miejsca z tyłu (no i kupiłem w cenie 2 instalacji, więc pomimo zrobienia nim tylko 30 tkm oraz włożeniu drugiej takiej kwoty i tak sprzedając wyszedłem na plus (licząc oszczędności na Pb) | Ja dałem za swojego nieco więcej i oprócz zapieczonych linek ręcznego i walniętej końcówki wahacza nie wydałem na niego nic przez 2 lata. Nie zarobię na nim przy odsprzedaży ale i nie mam z nim kłopotów. Dziwię się Darku, że akurat tobie trzeba tłumaczyć co to znaczy "kupiłem tanio". Masz to za co zapłaciłeś.
Krzyzak napisał/a: | generalnie francuzy wyeliminowałem bo są brzydkie, poza peżotem 406 nie wyprodukowali nic co by mi się podobało chociaż troszeczkę | Lejesz miód na moje serce Mam już trzecią 406. Tą kupiłem za 2400 zł. Jest bezwypadkowa i nie ma grama rdzy, a jest już pełnoletnia. Poprzedni własciciel ukręcił skrzynię, bo miał zapędy do wyścigów na ćwiartkę. Używana skrzynia kosztowała mnie 300 zł + robocizna Czarnucha Śmigam nią na co dzień do pracy i bardzo mi się podoba
W Espace poza eksploatacją wymieniłem tylko sworzeń.
Hugo - 12-01-2018, 14:53
406 po lifcie jest piękne, ale 407 Coupe to dopiero cudeńko.
deejay - 12-01-2018, 15:08
Darek ja czekam kiedy u ciebie zagosci nowy temat z Leonem i zaczniemy dyskusje 😉
Krzyzak - 12-01-2018, 20:58
cns80 napisał/a: | miała problemy w początkowej fazie produkcji | a wszędzie piszą, że w żadnej nie miała...
cns80 napisał/a: | akurat tobie trzeba tłumaczyć co to znaczy "kupiłem tanio". Masz to za co zapłaciłeś. | za Colta C52 zapłaciłem połowę tego co za parcha i przejechałem nim 6 lat bez najmniejszej usterki; dodatkowo było to w 2006 a nie w 2016...
jest temat, gdzie wprost napisałem jakie wady projektowe zostały popełnione
cns80 napisał/a: | Jest bezwypadkowa i nie ma grama rdzy, a jest już pełnoletnia | mam takiego znajomego, fana peżotów, też ma 406 kombi i mówi, że jego rdzewieje strasznie, zresztą patrzyłem i faktycznie progi zjedzone gorzej niż galant kombi
deejay napisał/a: | ja czekam kiedy u ciebie zagosci nowy temat z Leonem I | ja też wciąż czekam... miał być do końca tego tygodnia... jutro jadę podpisać umowę, jeszcze muszę zimówki kupić, pewnie parę dni to potrwa jeszcze
ps. to Leon III a nie I, I ma moja siostra, ale po kupnie salonowej Cayene już nim nie jeździ
cns80 - 12-01-2018, 21:12
Rdza w 406 kombi po lifcie jeśli nie był uderzony to nie występuje. W niektórych coupe i sporej ilości sedanów przed lustrem się zdarza (tylko progi ale mocno). Wynika to z tego że auto było produkowane w 14 różnych fabrykach w różnych latach i przynajmniej dwie miały problemy z korozją. Jak salonie to też po latach wychodzi korozją. Mój ma zero. Możesz zapytać Czarnucha - potwierdzi, a też nie wierzył. I jest krajowa więc ciężko zwalić to na kraj o lepszych warunkach.
Jedyny błąd konstrukcyjny w Scenic II to odprowadzanie wody z podszybia.
Krzyzak - 13-01-2018, 18:44
cns80 napisał/a: | Jedyny błąd konstrukcyjny w Scenic II | jak na niego patrzę to cały jest błędem - stylisty na pewno
ps. - przez 2 lata byłem na forum Scenica i bardzo się mylisz w ocenie
Xsystoff - 13-01-2018, 21:06
To jest temat o Espace, a dla niego nie ma konkurencji ze strony Mitsubishi. Chyba nikt nie bierze na powaznie Grandisa z kapciowatym 2.0 TDI i 4 biegowym automatem w stosunku do 2.0 DCI i 6 biegowego Jatco.
|
|
|