To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Zloty i Spoty - 2 MitsuManiakowe Szkolenie Jazdy 19.01.19 Tor Łódź!!!

Bzyk_R1 - 20-01-2019, 23:34

tościk, to Twój O1T był na chwilę na parkingu :evil: czemu się nie przywitałeś i nie pogadałeś chwilę. Była okazja się poznać i pooglądać outlandery...

A co do płyty, ja wiem jak auto się zachowuje na śliskim zakręcie bo to ćwiczę w zimę często, dlatego dałem gazu bo chciałem uczyć się jak z tego wyjść. Niestety za mało było przejazdów, czuję niedosyt.

arokub - 21-01-2019, 08:13

Ja również przyłączam się do podziękować, warto było przyjechać.

tościk napisał/a:
Nasuwa mi się tylko w sumie pytanie po obserwowaniu ćwiczeń na płytach poślizgowych - czy instruktorzy narzucali małą dynamikę tych ćwiczeń, czy po prostu wszyscy jeździli bardzo ostrożnie?

Sugerowana prędkość najazdu była podawana przez instruktora i zwiększana w miarę upływu czasu.

tościk napisał/a:
Rozumiem, że na płycie poślizgowej wiele nie potrzeba i w ogóle, ale jakby nie patrzeć to takie szkolenie jest miejscem, gdzie chyba w miarę bezpiecznie można zaznać doświadczenia błędów w drogowych sytuacjach. Jest to moim zdaniem ważna rzecz, bo wtedy człowiek wie, przed czym właśnie uczy się bronić.

I dlatego na zakręcie po płycie na końcu zacząłem raz zbyt kombinować (w tym gaz) i już było 180 stopni wokół osi, ciekawe doświadczenie jak niewiele było do tego potrzeba :)
A było widać, że ci bardziej doświadczeni próbowali więcej wycisnąć.

p03 - 21-01-2019, 09:56

https://youtu.be/mslp--EUXkc
Takie małe podsumowanie z kokpitu. Pierwsza część (do przerwy obiadowej). Ci co byli wiedzą, jakie ćwiczenia wykonywaliśmy. Dla innych przydałyby się napisy. Starałem się wybrać fragmenty gdzie coś widać i instruktor przekazuje najwięcej cennych informacji. Jest też kilka heheszków ;)

tościk - 21-01-2019, 10:42

Bzyk_R1, Ano mój. Choć na parking nie wjeżdżałem :P Niestety wpadłem w zasadzie na pół godziny i trafiłem akurat na środek waszych ćwiczeń. Głupio mi było przeszkadzać w ćwiczeniach, a niestety dłużej zostać nie mogłem, żeby w przerwie na spokojnie pogadać.

arokub, czyli jednak sensownie poprowadzone.
Co do obrotów, miałem zeszłej zimy wesołą sytuację na drodze, jak przyszła gorsza pogoda. Wyjeżdżałem z osiedlowej uliczki wyłożonej piękną równą kostką i biegnąca delikatnie w dół. Mimo jazdy 10 km/h na pierwszym biegu nie byłem w stanie auta wyhamować i żeby nie wbić w bok auta które jechało po głównej dałem właśnie w gaz, żeby jednak wyjść przed nim. Mocno się zdziwiłem jak mnie wyniosło i jeszcze bardziej, jak mi się udało wybronić ten poślizg. Także fajnie by to było jednak najpierw na płycie przećwiczyć na spokojnie, żeby się więcej nie dziwić :D

pamar - 21-01-2019, 15:10

No to jeszcze moje wypociny :)
https://photos.app.goo.gl/8UpaT6sksjKLkDwd9


Pawel1988 - 21-01-2019, 20:13

pamar napisał/a:
No to jeszcze moje wypociny :)
https://photos.app.goo.gl/8UpaT6sksjKLkDwd9

Super zdjęcia 😁 dzięki

p03 - 22-01-2019, 07:27

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/50667320_2477650988930870_3441429841130291200_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=298520871db918c4bba54fbbd8066e2a&oe=5CB2D418
Czyje to auto? Na jakich kapciach jeździsz? Ładnie auto się broniło na oblodzonym zakręcie.

Bzyk_R1 - 22-01-2019, 07:33

Auto jest kolegi Pawła nahar z Wawy. Broniło się bo ma 1 roczne oponki zimowe.
Paweł84 - 22-01-2019, 11:21

dzięki Panie i Panowie za spotkanie :)
Bardzo fajne szkolenie , nie żałuje ze jeździłem Galantem choć plany były inne :)

Pamarek super zdjęcia , szkoda ze uciekłeś tak szybko :doubt:

Firebee - 22-01-2019, 11:31

jeszcze jeden filmik

https://youtu.be/C86FZcirmuw

krzychu - 22-01-2019, 14:20

Kiedy następne? Zauważyłem temat jak lista była już pełna :(

To przypadek że na ostatnim filmiku najlepiej sobie radzi BMW? Pięknie z lekką nadsterownością pokonuje łuk? :finga:

arokub - 22-01-2019, 22:17

krzychu, ciężko powiedzieć, ale bardzo ważna jest prędkość, różnica 3-4 km/h potrafiła zaważyć o utrzymaniu toru jazdy lub jego opuszczeniu. Niby niewiele, a taka różnica w tych warunkach. No i umiejętności kierowcy... U mnie na pewno było widać spore braki :D
p03 - 23-01-2019, 05:58

W mojej grupie chyba tylko BMW z podsterowności przechodziło w nadsterowność. Zgadza się, w tych warunkach precyzja miała kluczowe znaczenie. Kilka km/h i lecisz w pobocze. Ja mam tylko ABS i auto zachowywało się nieco inaczej. Mniej wybacza.
krzychu - 23-01-2019, 08:46

Macie pewnie rację, bardziej chciałem zwrócić uwagę że przy montażu filmu wybrał bym ujęcie gdzie BMW miało to 3-4km/h za dużo :twisted:
Firebee - 23-01-2019, 09:17

tak. wszystkie auta były podsterowne, tylko bmw przechodziło w nad. i było co nagrywać.
przy montażu nie liczyłem km/h więc ciężko mi było wybrać najlepszy materiał :D

Ciężko powiedzieć kiedy kolejne szkolenie. spróbuję na początku sierpnia, ale nic nie obiecuję. Jak się nie uda to pewnie już bardziej na jesień.

kolejne zdjęcia. dajcie znać czy widać

https://www.facebook.com/...po&__tn__=-UC-R



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group