To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Ogólne - JAKI MACIEPRZEBIEG W SWOICH AUTACH I JAKIE USTERKI MIELISCIE

Manuela - 25-02-2011, 14:16

cns80 napisał/a:
kula-m napisał/a:
ja nie oszczędzam na rozrządzie mam go od maja wiec dopiero teraz mogę zainwestować
Od maja to już mogłeś być bez silnika ;)


Mi się kiedyś tez wydawało, że to nic takiego, jak się "przejździ" rozrząd, dopóki nie zobaczyłam wnętrza silnika po strzale paska w trakcie jazdy :shock:
W tamtym wypadku właściciel musiał kupić cały silnik, bo nie było opcji żeby to uratować.

carlitoss - 25-02-2011, 18:12

Witam
To mój pierwszy wpis. Posiadam Miśka od czerwca 2010r. Przebieg 180tys km. silnik 1.6 z sekwnecyjnym BRC 24. Od tego czasu wymieniłem:
-pasek rozrządu przy 178tys
-klocki i tarcze tył,
-sprzęgło komplet
-czyszczenie zacisków przednich hamulców
plus części instalacji gazowej
-czujnik ciśnienia i temperatury
-reduktor

futrzany - 25-02-2011, 22:34

Każdy silnik jest do naprawienia tylko czy jest to opłacalne
kula-m - 27-02-2011, 13:18

Już po robocie wszystkie części wymienione na środę jeszcze tuleje stabilizatorów przód i tył :D
torqual - 02-03-2011, 09:30

To ja na gorąco, bo auto jeszcze stoi u mechanika.
Space Star 1.9 102 KM
Przebieg 175k
Podczas tej naprawy:
-sprzęgło komplet + dwumasa
-łączniki stabilizatora tył + gumy
-klocki komplet + tarcze tył (padły po 50k przebiegu!?)
-termostat
-czujnik temperatury płynu chłod.
-niestety turbina
-uszczelka misy olejowej
-pompa oleju (może się uda uratować)

Moominek - 03-03-2011, 17:25

Space Star 1,6 98KM
Przebieg 156.000 km
Do 140.000km normalne eksploatacyjne wymiany, po tym przebiegu:
- pierwsza wymiana paska i rolki rozrządu - trochę późno :)
- 4 x tarcza hamulcowa,
- wężyk gumowy hydrauliki hamulca koła przedniego - strzelił podczas jazdy :/ - wymieniono profilaktycznie w drugim kole
- łączniki stabilizatora przód i tył,
- wymieniony akumulator :) - 8 lat!
- tulejki wodzika (?)
- ostatnio padł mechanizm różnicowy - wymiana skrzyni plus komplet sprzęgła

Na wymianę czeka:
- łożyska amortyzatorów przednich,
- mechanizm tylnej wycieraczki

SiMa - 08-03-2011, 23:18

Witam,
Space Star 1.6 98 KM, 2004 rok.
Misiek odebrany dzisiaj z warsztatu. Oto lista napraw (trochę się uzbierało):
- 4 x tarcze i klocki,
- łożysko lewe tylne,
- drążek kierowniczy,
- wymiana paska klinowego,
- wymiana oleju i filtrów,
- wymiana pasa bezpieczeństwa (kupiony na szrocie; stary był częściowo zszyty dratwą :wink: )
- rejestracja
- ogólny przegląd (ze sprawdzeniem rozrządu)

Do wymiany czekają:
- 4 amortyzatory (już puszczają olej)
- kupno 4 letnich opon
- akumulator (65% żywotność).

pozioma1 - 07-04-2011, 12:18

Witam,
pod koniec lutego przy przebiegu 74 tyś. wymieniłem tylne tarcze i klocki.
Szykuje się na rozrząd, olej, płyn hamulcowy i coś się jeszcze znajdzie...

tomibr - 20-05-2011, 01:44

MSS 99' 1.3 16V 86KM 277tys.km.
Autko kupil moj tata jako 5-cio latka i z tego co wiem zadnych powaznych usterek nie bylo, procz zerwania linki recznego, peknietego reflektora i zlamania amortyzatora (korozja?) . Standardowo przeprowadzone wymiany oleju, czesci eksploatacyjnych zawieszenia,wymiana rozrzadu, oswietlenie, konserwacja podwozia, wymiana akumulatora.
Zaniepokojenia wzbudzaly problemy z wrzuceniem 1, ale same ustaly, niekiedy auto zaczyna sie trzasc (np dojezdzajac i stojac na swiatlach) pomaga ponowne uruchomienie silnika. Przez pewien okres zegar na wyswietlaczu po kazdorazowym wlaczeniu silnika ustawial sie na godzine 1:37 i trzeba bylo od nowa go nastawiac. Czasem ciezko odpiac pasy albo kierowcy, albo pasazera. co jakis czas same uchylaja sie tylne szyby nawet do 1cm.

Od 1,5 roku na stale ja zagoscilem za kierownica i procz w/w problemow spotkalo mnie rowniez:
- 2-krotne pekniecie przewodow chamulcowych podczas chamowania (na szczescie pekaly juz po praawie calym wytraceniu predkosci i turlalem sie zaledwie kilka metrow)
- pekniecie misy olejowej (brak mozliwosci dostania jej w polsce i sprowadzenia, ostatecznie zostala zespawana)
- zapiekly sie pierscienie wybieraka skrzyni biegow i mialem duze problemy z wrzuceniem wstecznego (130zl zestaw naprawczy i 50zl robocizna)
- nie pamietam zeby kiedyś dzialal tylny spryskiwacz wiec postanowilem zajac sie pompka. Urwal sie kranik wiec od wczoraj jezdze bez spryskiwaczy, a pompke udalo mi sie wyciagnac w 4 czesciach (czesci ktore nie zamienily sie w rdze bo w sumie pompke nie wycagnalem a wyskrobalem. Jutro jade po pompke od tico:))
- w listopadzie auto zaczelo strasznie mulic i czarpac i zero przyspieszenia po wrzuceniu biegu, po chwili dostawal "turbo" i tak do 4-go biegu. Przyczyna byly popekane przewody wysokiego napiecia (wszystko iskrzylo pod maska) naprawa: 190zl przewody, 45zl swiece gmk, 35zl robocizna.
- komputer nie widzial otwartych drzwi pasazera- wystarczylo skrobanie i troche oderdzewiacza
- podczas zamykania drzwi kierowcy sam opuszcza sie do polowy grzybek, przez co nie mozna ponownie ich otworzyc, chyba ze zamknac calkiem lub od srodka. nie zawsze to sie dzieje ale czesto i nie wiem co musze naprawic ---> prosze o rade!
- standardowo jak to w SS nie zawsze chca sie podniesc szyby
- fotel kierowcy- tragedia (niebawem zabiore sie za jego regeneracje)
- urwany jeden uchwyt schowka kierowcy
- przy predkosci 90km/h zaczyna sie robic glosno w kabinie od wiatru, najglosniej w dolnym lewym rogu przedniej szyby, zauwazylem ze owiewka jest luzna wiec zapewne to jest powodem halasu
- parujace szyby i 0 widocznosci
- pisk w prawym przednim kole, prawdopodobnie od brudu
- podczas puszczania sprzegla na niskich biegach cos piszczy, jakby pasek
- spowalnia tylna wycieraczka

oj mozna by tu pisac, ale autko i tak jest super:)

Teraz czeka mnie wymiana paska rozzadu i napinaczy, wymiana reflektora, plynu chlodzacego, napelnienie klimy i co najwazniejsze strasznie zaatakowala go rdza (progi, dol drzwi, tylna klapa i tylny blotnik) wiec pinie udaje sie do lakiernika. Moze tez zafunduje sobie letnie opony bo na jedych zimowkach i bez zmiany jezdzimy juz 2,5 roku:] a bieznik nadal elegancki. :) to chyba na tyle :)

[ Dodano: 20-05-2011, 02:00 ]
a co do predkosci i spalania jeszcze... w miescie (Gdańsk): zima 8-9l/100km; obecnie 8l/100km ale to przez korki, normalnie 6,5-7,2l/100km (nie czesto jezdze ekonomicznie). A na trasie jadac spokojnie 100- 110 spala ok 6l/100km. Przy szybkiej jezdzie 130-160 momentowe spalanie wynosi 13l/100km. Niestety pojemnosc 1.3 jest za mala na warunki na trasach. Bardzo powoli przyspiesza od 110 w gore i chcac wyprzedzac kogos jadacego 90km/h musze oddalic sie,ocenic odleglosc zblizajacych sie samochodow, nastepnie gaz do dechy i majac 130na liczniku moge nie jadac na trzeciego spokojnie wyprzedzic.

RaVciO - 20-05-2011, 16:36

72 000km - akumulator
73 500km - mocowanie amortyzatora lewy przód
75 500km - prawy przegub (wcześniej zauważyłem, że luźno latała osłona i została zamocowana, ale po miesiącu przegub dał o sobie znać)

SiMa - 05-07-2011, 11:12

146650 - wymiana 4 amortyzatorów (+ odbojniki)
Dario_W - 06-07-2011, 18:03


JCH - 06-07-2011, 18:12

Dario_W napisał/a:
Dzisiaj pojawiło się u mnie 40 000 KM
Wow :!: Gratuluję ;) Skąd aż tyle mocy :?: I w dodatku w Space Starze ..... :? :lol: 8)
cns80 - 07-07-2011, 08:10

JCH napisał/a:
Dario_W napisał/a:
Dzisiaj pojawiło się u mnie 40 000 KM
Wow :!: Gratuluję ;) Skąd aż tyle mocy :?: I w dodatku w Space Starze ..... :? :lol: 8)
Wymienił turbinę na tą z F16 :)
pablo eldiablo - 07-07-2011, 10:27

cns80 napisał/a:
JCH napisał/a:
Dario_W napisał/a:
Dzisiaj pojawiło się u mnie 40 000 KM
Wow :!: Gratuluję ;) Skąd aż tyle mocy :?: I w dodatku w Space Starze ..... :? :lol: 8)
Wymienił turbinę na tą z F16 :)

Do Space Stara podobno z X-winga pasują... ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group