To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Ogólne - L200 tuning silnika

snowrider22 - 30-11-2009, 17:53

witam,
w poszukiwaniach elastycznej pracy silnika w Elmiśku trafiłem do Masters Tuning z Jerozolimskich.

ludzie rewelacja....
gorąco polecam przerobili furkę na super elastyczny motorek, zbiera się przy małych obrotach i diametralnie spadło spalanie.
Nie ma konieczności przekraczania na trasie 3 tys. Obrotów a przyspiesza jak wariat nawet na piątce.
Silnika prawie nie słychać i czuć wreszcie pałer tej maszyny.


dla chętnych ma priva prześlę wydruk co osiągnęli mistrzowie tuningu, zapraszam

Anonymous - 28-02-2010, 12:43

Czy to tylko nowa mapa, czy jeszcze cos dłubali ?
snowrider22 - 28-02-2010, 14:17

szczegółów nie znam, ale podłubali trochę bo to nowe oprogramowanie w stosunku do poprzednich wersji, więc się panowie musieli do niego wgryść.

ale mapa jest nowa i kompletnie odblokowana, jedyny problem na przyszłość to fakt malutkiego intercoolera w stosunku do możliwości jakie ten silnik posiada.
na testach doszli do duuuużych mocy :lol:

ale efekt końcowy masakra...
spadło spalanie, silnik pracuje tak cicho że teraz zaczęły przeszkadzać mi szumy z opon.

jak mnie ktoś nauczy zamieszczać pliki np. jpg lub pdf to zawieszę wydruk z hamowni. :( :(

namotore - 28-02-2010, 14:47

Sposób na fotki
Na pewno sporo osob bedzie zainteresowanych, ja tez mysle o posmyraniu softu Elki :D

snowrider22 - 28-02-2010, 15:38

to proszę

Anonymous - 28-02-2010, 16:55

Snow, a ile zapłaciłeś za tą podkrętkę ?

Podeślij mi namiar do nich, jak będę miał chwile to podjadę


Pozdrawiam

Anonymous - 28-02-2010, 17:34

snowrider22, wartość momentu obrotowego robi wrażenie. Jak jednak popracowałbym nad ciut mniejszą wartością, ale dostępną od niższych obrotów i stałą w szerszym zakresie.

Ale każdy robi auto pod siebie 8)

snowrider22 - 28-02-2010, 17:39

namiar masz w nagłówku wydruku.

co do kasy to ja byłe królikiem doświadczalnym bo prawdopodobnie pierwszy i na razie jedyny HP, zrobiony w ten sposób.

i trafiłem na jakąś promocje, więc musisz zapytać czy jeszcze promocja trwa i ewentualnie ile to teraz będzie kosztować.

[ Dodano: 28-02-2010, 17:43 ]
bartek2800 napisał/a:
snowrider22, wartość momentu obrotowego robi wrażenie. Jak jednak popracowałbym nad ciut mniejszą wartością, ale dostępną od niższych obrotów i stałą w szerszym zakresie.

Ale każdy robi auto pod siebie 8)



uwierz mi jest optymalnie a wszystko pracuje od dużo niższych obrotów niż wcześniej.
problem polega emisji spalin i zachowaniu ich norm z Euro... coś tam.

namotore - 28-02-2010, 18:09

ale Elka filtra DPF nie ma, w PL sie nie czepiaja norm wiec wszystko gra. Moment obrotowy robi wrazenie, do 3000rpm super, sprzeglo przenosi? Wlales syntetyk do silnika? Sluzbowo leja polsyntetyk, moze nie wydac na ostrym traktowaniu :idea: pozdro
snowrider22 - 28-02-2010, 20:07

namotore napisał/a:
ale Elka filtra DPF nie ma, w PL sie nie czepiaja norm wiec wszystko gra. Moment obrotowy robi wrazenie, do 3000rpm super, sprzeglo przenosi? Wlales syntetyk do silnika? Sluzbowo leja polsyntetyk, moze nie wydac na ostrym traktowaniu :idea: pozdro


to nie chodzi o filtr, nie znam się za bardzo na tym, ale z tego co pamiętam z lawiny informacji jakie przyjąłem od Mastersów to chodzi raczej o opóźnienie startu turbiny, którego nie bardzo można systemowo podciągnąć.

co do sprzęgła to przenosi idealnie, żadnych poślizgów, ale nauka jazdy na śniegu od nowa :biggrin: dupa ucieka nie wiadomo kiedy.

oleju nie zmieniałem jeszcze, ale chyba się pokuszę bo do przeglądu mam jeszcze 10tysi.
chociaż nic nie wspominali żeby było to konieczne. zalecali tylko zwykłą ropkę bez żadnych udziwnień.

dziś po raz pierwszy zobaczyłem przebieg 600 Km, na zbiorniku a do zera zostało jeszcze 67 Km zasięgu i rezerwa sie jeszcze nie świeci. (400 Km trasą ze średnią 90Km/h i 200 po mieście)

Anonymous - 28-02-2010, 20:37

bartek2800 napisał/a:
snowrider22, wartość momentu obrotowego robi wrażenie. Jak jednak popracowałbym nad ciut mniejszą wartością, ale dostępną od niższych obrotów i stałą w szerszym zakresie.

Wątpie by dało rade to zrobić
W L200 jest zwykła turbina a nie o zmiennej geometrii

Anonymous - 28-02-2010, 20:41

Herkules13 napisał/a:
W L200 jest zwykła turbina a nie o zmiennej geometrii


Taki szczegół może tak wiele 8)
Ale jest dobrze, trochę wybrzydzam. Jednak mam nadzieję, że w przyszłości pojawi jakiś "setup" z łagodniejszym przebiegiem krzywej momentu obrotowego. Niższym, ale prostszym.

Jak już pisałem:

Cytat:
Ale każdy robi auto pod siebie 8)


:)

snowrider22 - 28-02-2010, 22:02

Herkules13 napisał/a:
W L200 jest zwykła turbina a nie o zmiennej geometrii


i tu się mylisz bo jest zmienna geometria w turbinie (przynajmniej w przypadku nowego HP) to jedna ze zmian plus nowe oprogramowanie i zwiększony zakres pracy (można kręcić do 4300 obr/m i dopiero później jest czerwone)

namotore - 01-03-2010, 06:45

stara ela (chip 167PS) tez odcina przy 4400-4500. Turbina w miare cicha ale przy 2000rpm kop a pozniej jak stara kobyla przyspiesza :lol:
sprawdz ten olej, ja zmienilem, od razu na syntetyku mobilka jezdze 5w50 i wsio gra, zima tez.
- sprawdzales sprint 0-100?

Anonymous - 01-03-2010, 08:39

Być może w nowej jest o zmiennej geometrii ale w starej - ja mam taką - jest zwykłe turbo
Jeśli tak, to jak najbardziej można wypłaszczać moment



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group