To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Ogólne - Mitsubishi L200 - Pikap okrąglak

Anonymous - 01-08-2006, 08:34

no wlasnie...ja bym teraz kierowal sie w strone hiluxa (duzy minus za silnik a + za cene/design i splendor :) ) i l200 (heehehe duzy minus za dizajn :) a duze + za fjuczery)
niestety jeszcze nie mialem okazji l200 pojezdzic wiec nie moge za bardzo oceniac
ale na forum to jakos wlascicieli ni e widac...szkoda...pewnie sie nie pojawiaja bo sie nie psuja ;)

Anonymous - 01-08-2006, 10:22

Jackie napisał/a:
Wezwany się stawiam do tablicy, przyczną dla której nie znalazłeś informacji o osiągach 160 konnego L200 jest.....jej brak. Otóż wiemy, że prędkość max. wzrosła do coś koło 170 km/h, nie wiemy natomaist ile czasu zajmuje temu autu jej osiągnięcie. Tak naprawdę to tylko jazda próban da ci odpowiedź czy to jest auto dla Ciebie czy też nie.
Pozdrawiam


No to ja przekażę, co usłyszałem od pana z Auto GT (proszę mnie poprawić jeślim przygłuchy) oglądając auto w zeszłym tygodniu.

Wersją 136KM można rozpędzić się nawet do 180km/h - nie rozmawialiśmy tu o komforcie takiej jazdy, pracy silnika, dlugości jazdy z taką prędkością.
Podobno pierwsze testy na hamowni pokazały że wersja sport ma 166KM - jednak podobno poszczególne egzemplarze nie muszą być równe. O innych osiągach nie było mowy.
Pan z GT zwrócił uwage na jeden istotny (moim zdaniem) szczegół - elastyczność silnika. Tu zdaje sie wygrywać L200. Jak zauważyłeś Jackie, 136KM może w zupełności wystarczyć, bo i tak nie będziesz w stanie wykorzystać nadwyżki mocy.
No i ten napęd super select. Pan GT opowiadał, jak ścigał się z kolegą w nowej Navarze na trasie Wa-wa - pomorze. Mówił, że na zakrętach ostródzkich z 4x4 L200 śmigał jak rusałka -choć biorę poprawke na jego umiejętności.

Jackie - 01-08-2006, 17:53

MICU napisał/a:
Wersją 136KM można rozpędzić się nawet do 180km/h

Taaa? No Ty popatrz a mnie się nie udało.... ;) Może dlatego, że jeżdżę jak dziadek....Max co mi wyszło to 160 +- kilka.
MICU napisał/a:
Podobno pierwsze testy na hamowni pokazały że wersja sport ma 166KM
Możliwe, czip nie jest strojony jakoś specjalnie dokładnie.
MICU napisał/a:
Mówił, że na zakrętach ostródzkich z 4x4 L200 śmigał jak rusałka
Znowu lekka przesada, L200 może się trzymać dobrze JAK NA PICKUPA ale poważniejszych zabaw bym nie uskuteczniał.
MICU napisał/a:
jeden istotny (moim zdaniem) szczegół - elastyczność silnika. Tu zdaje sie wygrywać L200.
I tak jest w istocie ;)
Pozdrawiam

brodzky - 01-08-2006, 18:48

W fifth gearze navara dosc znacznie ostawila l200 po polach...
Anonymous - 02-08-2006, 09:08

Jackie napisał/a:

>Taaa? No Ty popatrz a mnie się nie udało.... ;) Może dlatego, że jeżdżę jak dziadek....Max co mi wyszło to 160 +- kilka.
>Znowu lekka przesada, L200 może się trzymać dobrze JAK NA PICKUPA ale poważniejszych zabaw bym nie uskuteczniał.


Tak jak wspomniałem (i Patrol we wcześniejszych dyskusjach na temat) Pan GT rzadko jeździ czymś co nie jest szybkie i nie ma 4x4, więc biorę poprawkę na jego zapewnienia.

W całej dyskusji co do wyboru pojawił się kolejny wątek - dostępność aut.
Kolega postanowił właśnie teraz zakupić taki samochód i zwiedziłem z nim salony Nissana (Odyssey) i Mitsu (Auto GT). Przekonał się do L200, bo większy (w środku) i wygodniejszy. Mimo, że ma mniej bajerów od Navary i dość nowatorski dizajn. Miał być jednak z automatyczną skrzynią i... dupa.

W Mitsu o takim pojeździe może porozmawiać dopiero na wiosnę i właśnie straciło klienta. Nawet by poczekał, gdyby chociaż mógł przetestować taką wersję. Przyznam, że też myślę o takiej wersji, ale mi się nie spieszy.
Ja wiem że te auta ostatnio sprzedaja się jak ciepłe bułki. Ale w końcu taki pojazd kosztuje 130 tys, więc wypada zabezbieczyć dla klienta coś więcej niż foldery.

Anonymous - 03-08-2006, 01:33

jezdic nie moge to przegladam katalogi z akcesoriami, fajna sprawa to ta aluminiowa wykladzina przestrzeni ladunkowej
troche zabawna sprawa to na jednym ze zdjec na doublecaba wsadzili na pake rowery???
chyba rozmiar supersmall bo w navali mam o 20 cm dluzsza pake a rowery bez kola wchodza na styk...ciekawi mnie tez jak je przymocowali do podlogi bo z katalogow nie wynika zeby bylo cos takiego jak w navali (to jest jedyne w tym nissanie dobre) system szyn montazowych...
czytajac katalog dochodze do wniosku ze l200 jest fajnym...eee osobowka...ale z ciezarowki to ma tylko to ze tylne zawieche ma na resorach...katalog skupia sie na extrasach wygodowych i widac ze ma trafiac do firm niekoniecznie wykorzystujacych przestrzen ladunkowa ale za to niby ciezarowka/caly wat odliczysz (otwarta przestrzen ladunkowa)
hehe tekst o tym jak to l200 tworzy definicje pickupa do najciezszych zadan mnie rozwalil...
no i okres miedzy przegladami tez taki skromny (20k - choc w gruncie rzeczy ja mam 30k a i tak bywam co 6 :)
fajna sprawa jednak to ten super select 4wd
a i jeszze jedno: co to jest chowajacy sie pedal hamulca?

Hubeeert - 03-08-2006, 01:41

crensch napisał/a:
a i jeszze jedno: co to jest chowajacy sie pedal hamulca?

Przy wypadku?

Anonymous - 03-08-2006, 08:59

no chyba....bo tam w kontekscie bezpieczenstwa i poduszek itp..co ma to na celu?
Krzyzak - 03-08-2006, 09:26

Zebyś miał całe nogi po wypadku - żeby się pedały wokół nich nie zawinęły. Są nawet systemy poduszek chroniące nogi kierowcy przed urazami od pedałów :) .
Anonymous - 03-08-2006, 09:27

crensch napisał/a:
czytajac katalog dochodze do wniosku ze l200 jest fajnym...eee osobowka...ale z ciezarowki to ma tylko to ze tylne zawieche ma na resorach...katalog skupia sie na extrasach wygodowych i widac ze ma trafiac do firm niekoniecznie wykorzystujacych przestrzen ladunkowa ale za to niby ciezarowka/caly wat odliczysz (otwarta przestrzen ladunkowa)
fajna sprawa jednak to ten super select 4wd


JA właśnie dlatego będę na jesieni zamawiał L200. Najlepiej im wyszło zgranie właściwości osobowych z terenowymi i możliwością odliczenia VAT-u. Chociaż przyznać muszę, że jak na osobówkę w takiej cenie to miśkowi brak takich dodatków (jakie ma Navara): dodatkowe poduszki (przynajmniej boczne), tempomat (przynajmniej w wersji automat), przyciski sterujące w kierownicy (np. do radia).
Super select i kontrola trakcji, to jednak jest duży plus dla Miśka.

Nie lubie wczytywać się w katalogi bo wychodzą z nich takie kwiatki jak: podparcie dla lewej stopy kierowcy (i to ma być specjalny dodatek - to może i silnik trzeba zaznaczyć, że jest, albo konsekwentnie: podparcie dla obu stóp pasażera), srebrny panet tablicy rozdzielczej (to mnie kurza stopa uszczęśliwili), itp.
Czepiam się wiem, ale jak czlowiek ma wydać ponad 100tys. to chyba nie patrzy na to czy auto ma lusterko w daszku przeciwsłonecznym, bo to do cholery mają wszystkie samochody. Takimi pierdołami w spisie dodatków nadrabia się braki w wyposażeniu istotnym, a klienta uważa sie za ciołka.

[ Dodano: 03-08-2006, 09:29 ]
Krzyzak napisał/a:
Zebyś miał całe nogi po wypadku - żeby się pedały wokół nich nie zawinęły. Są nawet systemy poduszek chroniące nogi kierowcy przed urazami od pedałów :) .

To tak samo jak z cofającą się kolumną kierownicy?

Anonymous - 03-08-2006, 09:44

no szkpda ze nie robia tego systemu szyn na pace...to rozwiazanie to marzenie..jak sie mi uda kiedy podjechac na spota to zobaczysz...
moze mozna to jakos sobie wspawac..

Anonymous - 04-08-2006, 11:20

MICU napisał/a:
W Mitsu o takim pojeździe może porozmawiać dopiero na wiosnę i właśnie straciło klienta.


Hmm... Chyba przesadzili... O ile pamiętam dostawa kilku automatów ma być jakoś październik/listopad - z tego co pamiętam nie wyszystkie były "pod klienta"...
Aż z ciekawości sprawdzę jak będzie z ich dostępnością...

Pozdrówki

Anonymous - 04-08-2006, 11:24

Patrol napisał/a:
Hmm... Chyba przesadzili... O ile pamiętam dostawa kilku automatów ma być jakoś październik/listopad - z tego co pamiętam nie wyszystkie były "pod klienta"...
Aż z ciekawości sprawdzę jak będzie z ich dostępnością...

Pozdrówki


To ja poprosze o cynk, kolega się ucieszy i powiększy się grono Mitsumaniaków :wink:

Anonymous - 23-08-2006, 20:34

Hubeeert napisał/a:
Patrol napisał/a:
Przyspieszenie - mierzone z zegarkiem w ręku i było 13,5. Nie wiem skąd w Twojej wypowiedzi wzięło się 17 sek.?!?!

Z danych podawanych przez Mitsubishi Motor Corporation Car Poland na stronie internetowej w broszurze oczywiście.
Proponuje jeszcze raz dokładne przeczytanie mojego posta a zwłaszcza jego zakończenia gdzie podałem linki do danych które zamieściłem na forum. Za każdym razem korzystałem z danych podawanych przez importera.

A zegarkiem to możesz sobie mierzyć czas gotowania się jajka na miękko a nie przyśpieszenie :roll:


Niemiecka strona Mitsu podaje wartość zbliżoną. Jechał ktoś tym automatem i rzeczywiście jest taka masakra? Dużo jeżdżę i bardzo ceniłbym sobie wersję z automatem. Kilka aut z tym wynalazkiem miałem.

FUX

[ Dodano: 23-08-2006, 20:49 ]
Patrol napisał/a:
termit napisał/a:
EDIT: nie ścigaj się z innymi navarami. Ostatnio doszły mnie słuchy że policja jeżdzi po Warszawce taką czarną bestją po tajniaku.


Lekki OT:

Jakby jeszcze tego było mało to podobno zamontowali fotoradar w jakiejś cywilnej osobówce i nie muszą ustawiać żadnego urządzenia przy samochodzie... Wystarczy jak zaparkują na poboczu, a urządzonko "cyk, cyk, cyk" i 10 punktów karnych!!! Muszę się tylko dowiedzieć co to za marka samochodu...


Zadne czary. W okolicach, gdzie mieszkam, jeździ stare Vento. Jak się mój sąsiad znudzi, a jeździ nim często, to staje na poboczu i właśnie w ten sposób kasuje. Jakieś japońskie :lol: cholerstwo ma w środku. Dobrze idzie. Zaczął od Golfa. Dzisiaj jeździ Audi S4 8) 8) 8) 8) :? :? :?

FUX

[ Dodano: 23-08-2006, 21:01 ]
MICU napisał/a:
Hubeeert napisał/a:
pozwala


Ano taką stronę odnalazłem: http://www.autocc.pl/welcome/index.php
Właśnie wysyłam zapytanie o L200, bo w bieżącej ofercie go brak.

[ Dodano: 22-06-2006, 11:30 ]
Właśnie sprawdziłem konkurencję. Najbogatsza Navara kosztuje ok. 2500 PLN taniej. W sumie żadna rewelacja.

W niemieckiej stronie Mitsu prawie full wypas wychodzi o około 11 000 PLN netto taniej. Pod uwagę biorę różnicę w Vacie (16/22%)
Tacy tani to oni nie są. U Niemców również można się targować.

FUX

Anonymous - 03-09-2006, 13:20

Niewiem czy ktoś jeszcze śledzi ten temat,ale muszę coś dopisać.Troche zaskakuje mnie że ktoś kto chce poszaleć z prędkością wogóle interesuje się L200.Powiem tak: przyśpieszenie ma wystarczające jak na autko o tej masie, ale na zakrętach to lepiej nie przesadzać z prędkością.Nie wydaje mi się żeby nie dało się zmieścić rowerów na pakę, jeśli mąż wozi nim quada ( z otwartą tylną klapą).Podczas ostatniej zimy tylko tym autem wyjechaliśmy z domu chociaż mamy 7 samochodów.Jedyny minus to to że do serwisu mamy ponad 100 kilowetrów i z drobnostką musimy jechać do Warszawy co zajmuje praktycznie pół dnia.Jeśli ktoś chce się czegoś dowiedzieć to chętnie pomożemy.Kaśka i Grzesiek. :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group