To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Subaru Outback Boxer Diesel

fj_mike - 20-12-2012, 22:25

JCH napisał/a:
Sam chciałem. Bazując na opiniach ASO Dzierżoniów zmieniłem właśnie na Millersa.

Ja zdecydowałem się na Millersa po twoim komentarzu nt. Oil-Land. Wcześniej nawet nie wiedziałem, że mam taki wybór w jednym miejscu u siebie w mieście. Oliwa spisuje się rewelacyjnie.

jaceksu79 napisał/a:
to możliwie najlepszy wybór czyj by nie był

Bardziej mi chodziło o to czy serwis go poleca/taką mają umowę :wink:

jaceksu79 - 20-12-2012, 23:58

fj_mike napisał/a:
Bardziej mi chodziło o to czy serwis go poleca/taką mają umowę


Millers nie prowadzi takiej polityki... Ich produkty są skierowane do wymagających klientów i takich co stawiają na wysoką jakość

JCH - 11-04-2014, 11:58

Jaki tu spokój, nananana..... Nic się nie dzieje, nananana..... :wav:

Ostatnie wpisy sprzed ponad roku :roll: Zaniedbałem się ale nie było specjalnie o czym pisać :roll:
Tak sięgam pamięcią wstecz z pomocą spritmonitora.... w lipcu 2013 przy przebiegu 75 tys. km był oczywiście przegląd i wymiana oleju - dalej na Millersa 5W30 C3.
Dodatkowo wymieniono łącznik stabilizatora (nie pamiętam czy jeden, czy obydwa) w przednim zawieszeniu bo stukało niemiłosiernie :? Ale jest już OK :)
W sierpniu OBK był na Zlocie w Kraku ale stał sobie grzecznie na parkingu by nie siać zamieszania wśród pasjonatów marki Mitsu ;)
W styczniu przegląd diagnostyczny - bez uwag.

Jakoś tak teraz wychodzi dużo mniej jazdy, bo nie nabijam tych niepotrzebnych kilometrów "do" i "z" pracy, tak więc teraz dopiero stuknęło 80 tys. km.
Subar przejechał ostatnio 2 tys. (w dwóch rzutach po ok. 1 tys.) - wyjazd na narty, gdzie trochę pojeździł po górskich przełęczach.
Tu mały fragment z podjazdu na Passo Pordoi od strony Cortiny d'Ampezzo. Filmik kręcony był po prostu telefonem położonym na podszybiu więc wygląda to jak wygląda :)
https://plus.google.com/108549331854820831204/posts/XyunZbgfTmw

Zrobię (tak jak i poprzednio) taką międzyprzeglądową wymianę oleju po ok. 7,5 tys. km a potem następna już przy przeglądzie na 90 tys.
W ten weekend zmiana kół na letnie, muszę zmierzyć ile jest jeszcze bieżnika bo opony wciąż seryjne od nowości :roll: Czas będzie na następny rok rozglądać się za nowymi :?

Bizi78 - 11-04-2014, 20:21

Hołek się trochę gubił na tych zakrętach :mrgreen: .
JCH - 11-04-2014, 21:21

Bizi78 napisał/a:
Hołek się trochę gubił na tych zakrętach :mrgreen: .
Bo Hołek dyktuje z wyprzedzeniem ;) profesjonalnie, jak w WRC. :)

W Cortina d'Ampezzo Hołek wymyślił mi taki skrót :arrow: skrót - a ja głupi dałem się na to nabrać zamiast jechać główną SR48 :evil:
Nie bardzo chciało mi się zawracać, droga wąska na jeden samochód, robi się coraz bardziej pod górę, jadę na II biegu.... robi się coraz stromiej i nagle Hołek mówi "za 100 m ostro w lewo". Chodzi o ten skręt przy punkcie B (jak powiększysz mapkę to widać, że tam jest prawie nawrotka a w dodatku kompletnie nic nie widać). Zredukowałem na 1-kę i cisnę do góry ..... ale w lewo tam się nie dało skręcić :!: Pojechałem w prawo 8)

Bartekkita - 28-04-2014, 22:12

JCH, czyżbyś we Włoszech uciekł z autostrad? Bo o ile dobrze kojarzę to miałeś jechać do Marilleva?
JCH - 28-04-2014, 22:44

Bartekkita napisał/a:
czyżbyś we Włoszech uciekł z autostrad? Bo o ile dobrze kojarzę to miałeś jechać do Marilleva?
Dobrze kojarzysz, Marilleva :)
Generalnie nie trawię autostrad - jeśli jest sensowna alternatywa to taką wybieram. A jeśli jest jeszcze ciekawa widokowo droga to już miód na moje serce :mrgreen:
Jadę czasem 2x dłużej niż gdyby grzać autostradami ale gdzie mi się spieszy :)

Bartekkita - 28-04-2014, 23:16

To wrzuć więcej fotek, albo linka do albumu ;) No i cała trasę też możesz zapodać, chętnie popatrzę :P
JCH - 10-09-2014, 22:07

Jest piątek, 5.09.2014. Jedziemy sobie do Krynicy.....
Brzesko, wjazd od Szczurowej DW-763 czyli ul. Solskiego. Mamy skręcić w prawo w DK-94 w kierunku na Kraków. Jezdnia ma 2 pasy w moim kierunku: lewy tylko do skrętu w lewo, prawy tylko do skrętu w prawo. Na lewym stoi kilka aut w oczekiwaniu na zielone światło. Jadę prawym pasem, z oddali widzę, że mam zielone światło więc jadę....
Włącza się również zielone dla skręcających w lewo więc auta te powoli ruszają. Gdy mijam jedno z nich.... słyszę tylko "łubudubudub" :!: :!: :!: i czuję, że to u mnie :shock:
Patrzę w lusterko a tam znika VW Transporter. Zatrzymuję się jeszcze przed skrętem i kiwam na gościa, żeby zjechał za mną w prawo i na chodnik.

Wysiadam.... Efekt taki:

:? :? :?


Pytam gościa: "No i co pan zrobił?"
W odpowiedzi słyszę: "Q....a, q.....a, q.....a!"

Po wymianie kilku zdań widzę, że nie dojdziemy do porozumienia więc 997.
Po 20 minutach jest Policja - opis zdarzenia wg jednej i drugiej strony. Spojrzenie na miejsce uszkodzeń i decyzja jest taka: wina kierowcy z VW, mandat i punkty karne.
Standardowo dokumenty, alkomat, itd.
Po ok. 30 minutach kończymy formalności i rozjeżdżamy się każdy w swoją stronę.

Wgniotka załamanie na drzwiach


Załamanie na nadkolu


Wklęśnięcie na błotniku


Felga


Stan jaki jest widać na zdjęciach. Teraz pytanie czy robić to "po bożemu" z OC sprawcy jednak to wymaga wymiany drzwi, wycięcia tylnego błotnika i wstawienia (wspawania) nowego. Czyli jest już ingerencja, której chciałbym uniknąć, bo do tej pory auto nie było "ruszone".
Wymiana i malowanie tylnych drzwi wiążę się z malowaniem powierzchniowym przednich drzwi żeby "zgubić" różnicę w kolorze a tego też chciałbym uniknąć jeśli by się dało :roll:

Jeśli ktoś ma jakieś sugestie i uwagi w którą stronę iść z rozwiązaniem problemu to chętnie przyjmę :)

Sprawca, skubaniec śladu nawet nie miał (no jakieś tam lekkie mazy ;) )

mjsystem - 10-09-2014, 22:18

Jacek, fotki nie wchodzą, tylko VW widać...
JCH - 10-09-2014, 22:46

mjsystem napisał/a:
Jacek, fotki nie wchodzą, tylko VW widać...
Już chyba OK. Ach to udostępnianie w G+.... :?
Bizi78 - 10-09-2014, 22:48

Fotki już są :D .
Bizi78 - 10-09-2014, 22:50

Nie jestem blacharzem ale kiepsko to wygląda :( .
mystek - 10-09-2014, 22:52

To na nadkolu (widzę tu rysy jedynie - przestaw mnie jeśli się mylę), to ogarniesz w porządnym studio detailingowym, na Śląsku coś tam powinieneś mieć, mogę zapytać szwagra o jakieś polecane, on ma swoje studio, więc siedzi w temacie.

Co do drzwi, to jakieś grubsze pęknięcie widzę. Może też jeszcze do ogarnięcia, ale nie wydaje mi się, w studio lepiej Ci powiedzą.

No a felga do renowacji.

edit: niestety, dałem szwagrowi fotki i mówi, że zbyt mocno zdarty lakier jest i chyba krzywa blacha. On by się nie podjął tego (przez tą krzywą blachę).

Dopisał jeszcze przed chwilą "nadkole na upartego moze jeszcze bym zrobił, w kilku miejscach trzeba byloby lakieru dac i byłby taki o kamuflaż"

JCH - 10-09-2014, 23:26

Bizi78 napisał/a:
ale kiepsko to wygląda
Rafał, te porysowane, popękane elementy to są nakładki z tworzywa i one jak najbardziej do wymiany.

mystek napisał/a:
że zbyt mocno zdarty lakier jest i chyba krzywa blacha

Na drzwiach jest "tylko" to wgniecenie (oznaczone czerwonym kółkiem na zdjęciu poniżej) a na błotniku jest wklęśnięcie ale bez żadnego ostrego załamania (czerwone kółko). Stąd moja nadzieja, że blacharz to wyciągnie bez problemu i uratuje ten błotnik.
Żółte kółko - w tym miejscu nic nie ma tylko odbija się cień postaci.




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group