Chcę kupić COLT'a! - [CAX 92-96] Kolejny 4WD na tapecie
Maciejos - 28-09-2010, 23:30
Maciej Cieśnik napisał/a: | fajna sztuka, gdybym miał kase... to bym samemu wolał budować |
A orientujesz się, z jakiego auta przełożony jest silnik ?
Misiek :) - 28-09-2010, 23:48
Maciej Cieśnik napisał/a: | A orientujesz się, z jakiego auta przełożony jest silnik ? |
Obstawiam, że to 4g63 z czegoś co ma taki sam układ silnika, czyli evo 1,2,3 lub klips 1g....
Niewiem jakie jeszcze autka z 4g63 miały takie położenie silnika.
Ja osobiście bym brał z tych autek skrzynie i blok silnika, bo najmniej rzeźby w aucie...
na upartego zamiast tylnych siedzeń można 5,7 hemi wsadzić, ale koszty były by delikatnie większe
Maciejos - 28-09-2010, 23:50
Ciekawe czy ktoś się skusi ??
londolut - 28-09-2010, 23:54
4G63T gwoli ścisłości...
Misiek :) - 28-09-2010, 23:55
ja czekam, aż cena spadnie do 5k zł, wtedy biorę P
ale na forum będzie kilka osób, które za więcej by brały...
[ Dodano: 28-09-2010, 23:57 ]
londolut napisał/a: | 4G63T gwoli ścisłości... |
nie musiał być 4g63t, można zwykły 4g63 uturbić...
np w galancie e3 sohc nie nadaje się do turbo, a dohc się sam prosi...
londolut - 29-09-2010, 00:16
Misiek , proszę cię... Swapować silnik z Gala GTi a potem bawić się w turbo? Bez sensu. W tym CA0 jest 4G63T na 99%.
kartomaniak gti - 29-09-2010, 09:03
a to nie Danielowy przypadkiem ?
Misiek :) - 29-09-2010, 09:27
londolut napisał/a: | Swapować silnik z Gala GTi |
ja nie mówię o takim swapie...
ten przypadek podałem, bo aktualnie mam gala gti i ta różnica mi się rzuciła.
Jak to Maretzky85 powiedział, że woli sam bawić się w turbo bo wtedy wkłada co potrzebuje i co chce do silnika, pozatym od razu się robi remont silnika
ale nie róbmy offtopicu bo to temat o awd a nie 4g63t
Maciejos - 29-09-2010, 09:37
Misiek napisał/a: | ale nie róbmy offtopicu bo to temat o awd a nie 4g63t |
Przepraszam - to ja zacząłem się wypytywać o rodzaj silnika. Jest to dopiero bodajże 3 Colt, w którym widzę inny silnik niż oryginalny i stąd moja ciekawość
Anonymous - 29-09-2010, 09:59
Panowie sprostowanie.Na zdjeciach jest ukonczony projekt uzytkownika 4G63TColt czyli Daniela z Kolbuszowej, juz powinniscie znac jego temat.A ogloszenie na allegro to nic innego jak reklama firmy ktora zajmuje sie takimi przeróbkami wiec czytajcie uwaznie a nie dzowncie w amoku ile za colta hehe.
pozdrawiam
bwr
rosomak1983 - 29-09-2010, 11:00
londolut napisał/a: | W tym CA0 jest 4G63T na 99%. |
na 100% dokładnie to silnik z EVO II albo III sprowadzonego przez autora
Gdy miałem jeszcze wszystkie graty od lancera 4x4 myslałem na zrobienieniem przeróbki mojego lanca u Daniela. Cena niezła (dotyczyła samego napedu) i kto wie czy sie nie skusze kiedys.
Anonymous - 29-09-2010, 11:12
rosomak1983 napisał/a: | na 100% dokładnie to silnik z EVO II albo III sprowadzonego przez autora |
Wiesz ze to silnik z klipera gsx bo byles u Daniela...
poczatkowo mial miec 400 Ps ale Daniel zrezygnowal z takiej mocy bo auto bylo bardzo agresywne i ogumienie nie wytrzymywalo tej mocy...
rosomak1983 - 29-09-2010, 11:22
Browar napisał/a: | Wiesz ze to silnik z klipera gsx bo byles u Daniela... |
jak byłem u niego to mówił ze wymienił sie z autorem silnikami bo sam kupił eclipsa i wiekszosc gratów ma z niego ale silnik o ile pamietam jest z EVO II, moge sie mylic
Anonymous - 29-09-2010, 11:27
rosomak1983 napisał/a: | jak byłem u niego to mówił ze wymienił sie z autorem silnikami bo sam kupił eclipsa i wiekszosc gratów ma z niego ale silnik o ile pamietam jest z EVO II |
sam jezdzil kliperem gsx jak byl w stanach i to byl silnik wlasnie z niego.Wiem ze w tym momencie ma skrzynie od evo a patrzac na modyfikacje pod maska cos bylo robione z silnikiem...
mkm - 29-09-2010, 12:22
Pełna profeska
Zwłaszcza luźne kable (lub ten owinięty wokół korka chłodnicy) są boskie
"Złączki lotnicze" też widać O lakier na pasie już się nie czepiam, bo to przecież "auto rajdowe"
Jedno co trzeba przyznać to fakt, że do szlifierki ma gość zacięcie.
|
|
|