To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R

macieekg - 10-11-2009, 19:38

harpagan napisał/a:
W opisach projektow blok 4G93 z glowica mivec pisali ze lepiej wsadzic tloki od miveca i wlasnie wydawalo mi sie ze chodzi o kompresje.
Sorki za OT, ale mógłby ktoś podrzucić jakiegoś linka z takiego projektu?
Ile można wypluć koni z takiej hybrydy? :D

Kleju - 12-11-2009, 15:06

macieekg napisał/a:
Ile można wypluć koni z takiej hybrydy?


O ile się nie myle, to coś około 18x-19x koni.

Mały update ;)
Pokrywa zdjęta, idzie do odświeżenia.



Teraz czekam na graty od rozrządu i na uszczelke.

Miałem też chwilę to zajrzałem do puszki od filtra, okazało się że były właściciel zadbał o filtr 8)



Ale że ja mam inną wizję, to ta wkładka wyleci :)

Jeszcze nie jestem przekonany na 100% do tego, może mi pomożecie doradzić :)
Nie chcę wywalać halogenu i tam dawać jakaś rurę doprawadzającą powietrzę, dlatego tak podpatrzyłem i nawet ten sposób mi się podoba. Auto i tak nie będzie używane do codziennej jazdy, więc chyba nie muszę się obawaić kurzu, wody, czy tym np że jakiś życzliwy przechodzień włoży w ten otwór ziemniaka ;)
Miałem auto zmierzyć g-techem ale jednak pogoda mi na to nie pozwoliła :?

maklakus - 12-11-2009, 15:36

trochę spużnione ... ale szczere gratulacje ... piękna maszyna ... i coś czuję że w twoich ręka zyska drugą młodośc i siłę ;)
Bartek - 12-11-2009, 16:04

Kleju napisał/a:

Pokrywa zdjęta, idzie do odświeżenia.
obrazek
obrazek


Teraz czekam na graty od rozrządu i na uszczelke.


czysta pornografia mechaniczna

mkm - 13-11-2009, 13:20

Kleju napisał/a:

dlatego tak podpatrzyłem i nawet ten sposób mi się podoba.

Pierwsze skojarzenie-odkurzacz centralny!
Ale pomyslane niezle i w miare bezinwazyjnie.
Ja chyba zdecyduje sie sprobowac obrocic o 180stopni obudowe filtra i bezposrednio wyprowadzic wlot na maske.
Szukam tylko potwierdzonych zrodel o ile to poprawi sprawnosc silnika.
Z ciekawostek usuniecie zebrowania z przedniego pasa spowodowalo tragiczne zamulenie silnika. Ciagnal gorace powietrze. Na trasie jeszcze „jakotako” ale w miescie byl dramat.
Teraz z wywierconymi dziurami jest lepiej ale to jeszcze nie to.
W sumie najlepiej chodzil bez tych rur doprowadzajacych powietrze do filtra, ale brudzilo filtr makabrycznie.
Mysle tez o jakims „zebrowaniu ala chlodnica” wlasnie na pasie i skierowanie strumienia ze srodkowego wlotu zderzaka bezposrednio w „dziure w pasie” i powiekszenie srednicy rury.
Najbardziej obawiam sie jednak wody, zeby nie zassal przez przypadek.
Twoj „odkurzacz” w zderzaku tez moze zaciagac, zwlaszcza ze zderzak tam sie brudzi konktretnie, a wiesz jak jest... niby bedziesz jezdzil "od swieta", ale zalamanie pogody sie zdarza...

Kleju - 13-11-2009, 13:29

mkm napisał/a:
Ja chyba zdecyduje sie sprobowac obrocic o 180stopni obudowe filtra i bezposrednio wyprowadzic wlot na maske.


A tutaj nie będziesz się obawiał wody? Jednak jakiś deszcz czy nawet mycie silnika moze spowodować zamoknięcie filtra. A siła grawitacji zrobi swoję ;)

mkm napisał/a:
Twoj „odkurzacz” w zderzaku tez moze zaciagac, zwlaszcza ze zderzak tam sie brudzi konktretnie, a wiesz jak jest... niby bedziesz jezdzil "od swieta", ale zalamanie pogody sie zdarza...


No też jest taka możliwość. Tylko w tym przypadku woda będzie miała do pokonania droge pod góre w rurze doprowadzającej powietrze ;)
Jeszcze zastanawiam się nad usunięciem wszystkich puszek i zostawić tylko szpare fabryczną, czyli zassysanie powietrza z nadkola. Aku nie będzie pod maską więc miejsca trochę będę miał. I jeszcze jedno wyjscie 8) zastosować jakiś łapacz powietrza z oferty greenfilter.pl :)

mkm - 13-11-2009, 13:42

Kleju napisał/a:

A tutaj nie będziesz się obawiał wody? Jednak jakiś deszcz czy nawet mycie silnika moze spowodować zamoknięcie filtra. A siła grawitacji zrobi swoję ;)

I wlasnie na grawitacje licze... Podwojne dno lub dwie komory i nie powinno byc problemu...teoretycznie...
Ciekawie zrobili "lapacz" w Lublinie, ale u Ciebie odpada bo halogen ma zostac...
http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=150

Kleju - 17-11-2009, 17:16

Mały update :)

Pokrywa już odświeżona 8-)




Do tego wszystkie śrubki które są tam potrzebne oczyszczone, wypolerowane i pomalowane.
Mam już pasek, ale czekam na resztę która powinna być w czwartek.



Będą też mało oryginalne wlepy :P

pawela - 17-11-2009, 20:19

miodna pokrywa ;) Malowałeś VHT czy czymś innym?

Wlepy dobre są :D

Kleju - 17-11-2009, 21:01

VHT półmat, czarna jak widać :) Napis DOHC... wypolerowany na lustro :wink:
mkm - 17-11-2009, 21:19

Kleju napisał/a:
Napis DOHC... wypolerowany na lustro :wink:

zabezpieczony czy to zbedne?

macieekg - 17-11-2009, 21:28

w czasie deszczu z otwartą maską stać raczej nie będzie :D
mkm - 17-11-2009, 21:29

macieekg, bardziej mi chodzilo o to czy sie nie utleni...
Kleju - 17-11-2009, 21:32

Pokrywa jest aluminiowa, więc wydaję mi się że, nic z tym dziać się nie będzie. Zobaczymy w praniu ;)

Kiedyś w swoim colcie wypolerowałem osłone od kolektora to moment i była pokryta nalotem, ale była metalowa...

Anonymous - 17-11-2009, 21:32

Gratulacje, sam o takim marzę :D Być może kiedyś dołączę do Ciebie :D

Btw. Kleju, często jesteś w Miliczu :D ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group