Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R
macieekg - 10-11-2009, 19:38
harpagan napisał/a: | W opisach projektow blok 4G93 z glowica mivec pisali ze lepiej wsadzic tloki od miveca i wlasnie wydawalo mi sie ze chodzi o kompresje. | Sorki za OT, ale mógłby ktoś podrzucić jakiegoś linka z takiego projektu?
Ile można wypluć koni z takiej hybrydy?
Kleju - 12-11-2009, 15:06
macieekg napisał/a: | Ile można wypluć koni z takiej hybrydy? |
O ile się nie myle, to coś około 18x-19x koni.
Mały update
Pokrywa zdjęta, idzie do odświeżenia.
Teraz czekam na graty od rozrządu i na uszczelke.
Miałem też chwilę to zajrzałem do puszki od filtra, okazało się że były właściciel zadbał o filtr
Ale że ja mam inną wizję, to ta wkładka wyleci
Jeszcze nie jestem przekonany na 100% do tego, może mi pomożecie doradzić
Nie chcę wywalać halogenu i tam dawać jakaś rurę doprawadzającą powietrzę, dlatego tak podpatrzyłem i nawet ten sposób mi się podoba. Auto i tak nie będzie używane do codziennej jazdy, więc chyba nie muszę się obawaić kurzu, wody, czy tym np że jakiś życzliwy przechodzień włoży w ten otwór ziemniaka
Miałem auto zmierzyć g-techem ale jednak pogoda mi na to nie pozwoliła
maklakus - 12-11-2009, 15:36
trochę spużnione ... ale szczere gratulacje ... piękna maszyna ... i coś czuję że w twoich ręka zyska drugą młodośc i siłę
Bartek - 12-11-2009, 16:04
Kleju napisał/a: |
Pokrywa zdjęta, idzie do odświeżenia.
obrazek
obrazek
Teraz czekam na graty od rozrządu i na uszczelke.
|
czysta pornografia mechaniczna
mkm - 13-11-2009, 13:20
Kleju napisał/a: |
dlatego tak podpatrzyłem i nawet ten sposób mi się podoba. |
Pierwsze skojarzenie-odkurzacz centralny!
Ale pomyslane niezle i w miare bezinwazyjnie.
Ja chyba zdecyduje sie sprobowac obrocic o 180stopni obudowe filtra i bezposrednio wyprowadzic wlot na maske.
Szukam tylko potwierdzonych zrodel o ile to poprawi sprawnosc silnika.
Z ciekawostek usuniecie zebrowania z przedniego pasa spowodowalo tragiczne zamulenie silnika. Ciagnal gorace powietrze. Na trasie jeszcze „jakotako” ale w miescie byl dramat.
Teraz z wywierconymi dziurami jest lepiej ale to jeszcze nie to.
W sumie najlepiej chodzil bez tych rur doprowadzajacych powietrze do filtra, ale brudzilo filtr makabrycznie.
Mysle tez o jakims „zebrowaniu ala chlodnica” wlasnie na pasie i skierowanie strumienia ze srodkowego wlotu zderzaka bezposrednio w „dziure w pasie” i powiekszenie srednicy rury.
Najbardziej obawiam sie jednak wody, zeby nie zassal przez przypadek.
Twoj „odkurzacz” w zderzaku tez moze zaciagac, zwlaszcza ze zderzak tam sie brudzi konktretnie, a wiesz jak jest... niby bedziesz jezdzil "od swieta", ale zalamanie pogody sie zdarza...
Kleju - 13-11-2009, 13:29
mkm napisał/a: | Ja chyba zdecyduje sie sprobowac obrocic o 180stopni obudowe filtra i bezposrednio wyprowadzic wlot na maske. |
A tutaj nie będziesz się obawiał wody? Jednak jakiś deszcz czy nawet mycie silnika moze spowodować zamoknięcie filtra. A siła grawitacji zrobi swoję
mkm napisał/a: | Twoj „odkurzacz” w zderzaku tez moze zaciagac, zwlaszcza ze zderzak tam sie brudzi konktretnie, a wiesz jak jest... niby bedziesz jezdzil "od swieta", ale zalamanie pogody sie zdarza... |
No też jest taka możliwość. Tylko w tym przypadku woda będzie miała do pokonania droge pod góre w rurze doprowadzającej powietrze
Jeszcze zastanawiam się nad usunięciem wszystkich puszek i zostawić tylko szpare fabryczną, czyli zassysanie powietrza z nadkola. Aku nie będzie pod maską więc miejsca trochę będę miał. I jeszcze jedno wyjscie zastosować jakiś łapacz powietrza z oferty greenfilter.pl
mkm - 13-11-2009, 13:42
Kleju napisał/a: |
A tutaj nie będziesz się obawiał wody? Jednak jakiś deszcz czy nawet mycie silnika moze spowodować zamoknięcie filtra. A siła grawitacji zrobi swoję
|
I wlasnie na grawitacje licze... Podwojne dno lub dwie komory i nie powinno byc problemu...teoretycznie...
Ciekawie zrobili "lapacz" w Lublinie, ale u Ciebie odpada bo halogen ma zostac...
http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=150
Kleju - 17-11-2009, 17:16
Mały update
Pokrywa już odświeżona
Do tego wszystkie śrubki które są tam potrzebne oczyszczone, wypolerowane i pomalowane.
Mam już pasek, ale czekam na resztę która powinna być w czwartek.
Będą też mało oryginalne wlepy
pawela - 17-11-2009, 20:19
miodna pokrywa Malowałeś VHT czy czymś innym?
Wlepy dobre są
Kleju - 17-11-2009, 21:01
VHT półmat, czarna jak widać Napis DOHC... wypolerowany na lustro
mkm - 17-11-2009, 21:19
Kleju napisał/a: | Napis DOHC... wypolerowany na lustro |
zabezpieczony czy to zbedne?
macieekg - 17-11-2009, 21:28
w czasie deszczu z otwartą maską stać raczej nie będzie
mkm - 17-11-2009, 21:29
macieekg, bardziej mi chodzilo o to czy sie nie utleni...
Kleju - 17-11-2009, 21:32
Pokrywa jest aluminiowa, więc wydaję mi się że, nic z tym dziać się nie będzie. Zobaczymy w praniu
Kiedyś w swoim colcie wypolerowałem osłone od kolektora to moment i była pokryta nalotem, ale była metalowa...
Anonymous - 17-11-2009, 21:32
Gratulacje, sam o takim marzę Być może kiedyś dołączę do Ciebie
Btw. Kleju, często jesteś w Miliczu ?
|
|
|