Carisma - Ogólne - od 0 do 100km/h
Robson86 - 14-02-2007, 02:21
Matejko napisał/a: | nie wiem po co zmieniali z aparatu zaplonowego na fajkocewki - skoro to nic nie dalo ?? |
...moze kwestia awaryjnosci-wytrzymalosci badz zmniejszenie kosztow....
( PS: 1000 poscik )
Pozdroo
Brikston - 14-02-2007, 03:45
Robson86 napisał/a: | Brikston napisał/a:
Bardzo dziwne. Bo zarowno Cari 1.6 jak i 1.8 GDI kreca na 2ce prawie do 110km/h
ale przy jakich obrotach
pozdroo |
No jak odetnie zaplon. Z tego co pamietam to jest okolo 7tys obr/min.
Pozdro
Juiceman - 14-02-2007, 23:34
Robson86 napisał/a: | Pitbull71 napisał/a: | Facet co ty gadasz za herezje jak gdi to nie moze byc na 2 moja robi 110 i bez problemu. |
przy jakich obrotach osiagasz te 110km/h??? przy 8000????
Bo ja przy 0k 6200-6500 mam 90km/h (dalej tez nigdy nie krecilem...szkoda mi silnika)
dlatego mam takie a nie inne zdanie |
Wiesz co sprawdzę, może jutro ale jeżeli szkoda Ci silnika to jak możesz się wypowiadać w tym temacie, skoro nie wiesz/sam nie sprawdziłeś ile Twoja Cari pociągnie na 2 biegu.To trochę nie obiektywne gadanie nie sądzisz?!
Anonymous - 14-02-2007, 23:47
Nie przesadzajmy ze krecenie do odcinki jest tak strasznie szkodliwe dla silnika. Gdyby tak bylo to producent dal by odcinke nizej. Nie twierdze ze dla silnika nie ma roznicy czy ma 4 czy 8tys, ale bez przesady ze to mu jakos bardzo szkodzi. Jezeli nie nie krecimy do odcinki po kazdym starcie ze swiatel to nawet tego nie odczuje.
Matejko - 15-02-2007, 04:05
Robson86 napisał/a: | ...moze kwestia awaryjnosci-wytrzymalosci badz zmniejszenie kosztow.... |
czyli ze na gorsze zmienili - bo
1. na aparacie zaplonowym mozna zalozyc 2 gen. gazu
2. gaz 2 gen. wykancza fajkocewki
3. fajkocewki nie sa zbyt wytrzymale na gazie
Student - 15-02-2007, 07:04
Układ zasilania fajkocewkami jest bardziej stabilny i daje lepsze napięcie na poszczególne świece, sterowanie fajkocewkami jest niskonapięciowe więc nie trzeba szczególnych zabiegów do prowadzenia przewodów zasilających, ponadto jak ci strzeli jedna fajkocewka to zawsze na pobocze zjedziesz .
Ponadto przepraszam bardzo ale projektując ukałd napięciowy nikt nie myślał o tym iż w POLSCE jeździ się na gazie do kuchenek
Co do wad to wiadomo że fajkocewki są droższe od jednej cewki i to chyba tyle.
Robson86 - 19-03-2007, 22:14
odswierze troszke temacik
Wiecie moze przy jakich obrotach jest 'odcinka' w Cari GDI???
Pozdroo
mlun - 19-03-2007, 22:26
Nie przy 7,5k?
Robson86 - 19-03-2007, 22:54
...tak wysoko???
Na podforum Galant 2,5V6 ma podobno odcinke kolo 7000ob/min
hmmm...
Pozdroo
Anonymous - 20-03-2007, 14:46
Robson86 napisał/a: | Wiecie moze przy jakich obrotach jest 'odcinka' w Cari GDI??? |
Wejdz to auta znajdz kawalek prostej i sprawdz. Najlepiej na drugim biegu go przeciagnij. Auto od tego sie nie rozleci, nawet tego nie odczuje.
JaGrab3 - 20-03-2007, 14:55
Może też na wolych przydeptać ...
mlun - 20-03-2007, 16:19
No mi się tak wydaje tylko więc nie musze mieć przecież racji:P
Robson86 - 20-03-2007, 16:36
...szczerze to szkoda mi silniczka zeby go krecic "po czerwone pole". Moj max to jakies 6500-moze 6700 obr/min (predkosc powyzej 90km/h )
Brikston napisał/a: | Bo zarowno Cari 1.6 jak i 1.8 GDI kreca na 2ce prawie do 110km/h |
hehe
...ale widze ze sa osoby ktore moga cos powiedziec o maksymalnych obrotach
pozdroo
saphire - 20-03-2007, 16:41
Ja swojego GDI do 6.5tys dociągam i jeszcze nie odcina - więcej jakoś nie próbowałem tym bardziej że to w trasie było i automat mi akurat przy tych obrotach bieg zmieniał.
Robson86 - 20-03-2007, 17:08
mlun napisał/a: | przy 7,5k? |
..."wielce" prawdopodobne bedzie jednak to 7500obr/min ...fajnie
pozdroo
|
|
|