To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Wyciek oleju

deejay - 29-03-2012, 20:11

A ja w starym E33 pozbyłem sie pocenia bez wymiany uszczelki korka , wystarczyło tylko lekko podgiąc blaszki na samym korku i docisk korka po podgięciu zwiekszył sie i wycieków brak :wink:
Krzyzak - 29-03-2012, 22:28

deejay napisał/a:
wystarczyło tylko lekko podgiąc blaszki

jak pisałem - koledze z forum te blaszki potem wpadły do głowicy...

deejay - 29-03-2012, 22:51

Cytat:
jak pisałem - koledze z forum te blaszki potem wpadły do głowicy...


Wszystko z głową Darek spokojnie :wink:

Jarcev - 29-03-2012, 22:59

ja na razie obróciłem uszczelke , zobaczymy na ile pomoże , a jakby tak podłozyc cos pod nią ??
Marcino - 30-03-2012, 10:02

Jarcev napisał/a:
ja na razie obróciłem uszczelke , zobaczymy na ile pomoże , a jakby tak podłozyc cos pod nią ??

Użyj dodatkowej uszczelki ze starego filtra oleju.
Japaneze ma takie uszczelki ori Mitsu w siesznych cenach.
Ja raz podginajac blaszki ... złamełem korek na poł, sobota popołudniu, mała miejscowośc i skad wziąć korek???? Ojciec dorobił mi na tokarce z kaprolaktanu, jest taki biały i wszytscy sie dziwią co to jest..... ważne ze działa.

czekoladka_1981 - 31-03-2012, 11:50

tomek84 napisał/a:
u japaneze płaciłem 20 zł z przesyłką

Zamówiłam już uszczelkę orginalną korka oleju u japaneze koszt to 15 zł + wysyłka , czyli koszt ogólny będzie identyczny do twojego. Jak przyjdzie uszczelka będę musiała dać korek do przewiercenia śrubki.

polaff - 31-03-2012, 23:28

Cytat:
Jak przyjdzie uszczelka będę musiała dać korek do przewiercenia śrubki.
_________________

czemu?

komarsnk - 31-03-2012, 23:35

polaff napisał/a:
Cytat:
Jak przyjdzie uszczelka będę musiała dać korek do przewiercenia śrubki.
_________________

czemu?

ponieważ:
czekoladka_1981 napisał/a:
Mam też problem z wykręceniem tej śrubki z nakrętką , gdyż frez na krzyżak jest całkowicie zjechany.
:biggrin:
Krzyzak - 01-04-2012, 00:27

do zmiany uszczelki nie potrzeba nic wykręcać - to jest guma, da się nagiąć i wymienić bez niczego :)
polaff - 01-04-2012, 09:25

komarsnk napisał/a:
polaff napisał/a:
Cytat:
Jak przyjdzie uszczelka będę musiała dać korek do przewiercenia śrubki.
_________________

czemu?

ponieważ:
czekoladka_1981 napisał/a:
Mam też problem z wykręceniem tej śrubki z nakrętką , gdyż frez na krzyżak jest całkowicie zjechany.
:biggrin:


uszczelka jest zakłdana na korek bez rozkręcania go. śruby trzymają tylko blaszkę.

czekoladka_1981 - 01-04-2012, 10:58

Krzyzak napisał/a:
do zmiany uszczelki nie potrzeba nic wykręcać - to jest guma, da się nagiąć i wymienić bez niczego

No to mnie pocieszyliście.

komarsnk - 01-04-2012, 11:32

Dobrze wiedzieć, że nie trzeba rozkręcać :) Dzięki za cenną informację :biggrin:
czekoladka_1981 - 16-04-2012, 17:48

Dzisiaj nadeszła uszczelka od Malika koszt to 15 zł + 15 zł przesyłka. Po próbie wyjęcia starej uszczelki zaraz pękła , efekt był taki jak opisał wcześniej Krzyzak . Nowa poddała się elegancko i jest już na miejscu jej przeznaczenia.
fj_mike - 16-04-2012, 18:26

czekoladka_1981, następnym razem pokuś się o ASO ;)
mar111cin - 16-04-2012, 22:46

zdażył się komuś wyciek, z rurki prowadzącej do maglownicy? Bo wszystko wskazuje na to, że cieknie z tamtąd i kapie wprost na rure wydechową, a dokładniej na odcinek plecionki. Mam wszystko uwalone tam w oleju, olej zaczyna się palić na tej rurze i jest niezły smród.
A chwilowo nie mam jak podjechać na kanał, żeby zerknąć od dołu, czy to na pewno to.

Do tego mam wątpliwość czy ten olej nie jest z silnika, bo okazało się, że raptem w miesiąc (około tysiąca km) silnik wchłonął gdzieś około litra oleju, gdzie wcześniej litr mu wystarczał na jakieś 10-15tys km....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group