To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - Outlander 2.0 DiD Intense+ - kryteria mojego wyboru

sylb - 25-01-2011, 22:06

Dziś z głupia wszedłem na stronę www.mazda.pl, patrzę a tu mają w ofercie CX-9. 156tys za full wersję z lakierem metalicznym, szkoda że nie mieli takiej oferty jak podejmowałem decyzję o zakupie O2.
Muciek - 25-01-2011, 22:08

No fakt, ale to jest rok 2010, więc wyprzedaż rocznika, modele z 2011 już na pewno będą droższe. No i 3.7L benzyna 277KM :D Z 20 w mieście na spokojnie sobie bierze.
looc - 25-01-2011, 22:32

-WALDOR- napisał/a:
Felgi chciałem blaszanki, ale kosztowały więcej niż alu. Kupiłem wiec ENZO 101 a opony Nokian 215/70/16 WR G2 SUV.Felgi na aledrogo a kapcie w necie pierwszy sklep na ceneo (wysyłka free ) .

Ps. Miło,że się podobało.


Witam, Waldor czy mozesz mi napisać jakie masz wrażenia z jazdy na tych oponkach? zakupiem takie same i w tym samym rozmiarze tylko niestety na stalowaych felgach czego teraz żałuję (oczywiście stalówek nie opon)

Muciek - 25-01-2011, 22:49

W ogóle co do opon to mój tata miał dostać Goodyear Wrangler, a dostał jakieś Kungubungu (prawie dosłownie), bo tamte się skończyły. Jeżdżą dobrze, ale Nokiany to jednak Nokiany i zapewne bez porównania. Zobaczymy kiedy te Kongo Bongo się zużyją.
-WALDOR- - 26-01-2011, 08:40

looc napisał/a:
-WALDOR- napisał/a:
Felgi chciałem blaszanki, ale kosztowały więcej niż alu. Kupiłem wiec ENZO 101 a opony Nokian 215/70/16 WR G2 SUV.Felgi na aledrogo a kapcie w necie pierwszy sklep na ceneo (wysyłka free ) .

Ps. Miło,że się podobało.


Witam, Waldor czy mozesz mi napisać jakie masz wrażenia z jazdy na tych oponkach? zakupiem takie same i w tym samym rozmiarze tylko niestety na stalowaych felgach czego teraz żałuję (oczywiście stalówek nie opon)


wiec powiem tak w kopnym śniegu(ok.15-20cm) a przez taki muszę wyjechać by się dostać do w miarę odśnieżonego(jakieś 5-8cm) traktu daje rade, nie są to wprawdzie dunlopy sj6 ale za to na twardym to już naprawdę dobrze śmigają(dunlopy sj6 z uwagi na bieżnik są głośniejsze i gorzej się prowadzą na czarnej suchej) i to bez znaczenia czy maja 5-10cm brei po śniegowej czy tez nie...na suchym asfalcie ciche do 140 bo tyle jechałem prawie jak letnie ...
Miałem wiele opon zimowych i te oceniam wysoko, choć nadal na wieś w zaśnieżone dukty wybrał bym Dunlopy sj6 ale dla takich jak ja podmiejskich mieszczuchów co to dziennie 500m śmigają w kopnym śniegu a potem już tylko po lepiej lub gorzej odśnieżonych drogach Nokiany to super wybór.
Jeśli zaś chodzi o same felgi to jestem bardzo zadowolony.Dobrze sie myją , wyważone za 1 razem, nie bija, nie gną...spoko wybór za dobra cenę.

small - 08-03-2011, 17:58

W zeszłym roku wraz ze zmieniającymi się przepisami o vat postanowiłem zakupić nowy samochód z kratą, obrałem kilka kryterii: krata, diesel, duży prześwit, napęd 4X4, wskazany duży bagażnik ze względu na 3 dzieci, 3 fotelikiw II rzędzie siedzeń, do 130tys. brutto. Odwiedziłem kilka salonów i wybrałem jazdę próbną kilkoma: grand vitara, crv, rav4, yetti, qashqai+2, ix35, no i outlander. Wybrałem ten ostatni w wersji intense+ i trochę zostało w kieszeni. Przejechałem nim 10000km i dzisiaj mogę powiedzieć, że brakuje mi w nim: poświetlenia sterowania szyb i lusterek, fotochromatycznego lusterka. Do tego drażni mnie wykonanie srebrnych plastikowów w środku, gubiący fale radio. Wiem, że część tych rzeczy można zastąpić nowymi przy małym nakładzie pieniędzy, takich jak lusterko wsteczne czy radio, ale szkoda że nie robi tego mitsubishi poprawiając jakość swych aut.
Ale z całości jestem bardzo zadowolony- świetny napęd dający dużą przewagę w zimie nad autami napędzanymi na jedną oś, ogromniasty bagażnik, dużo miejsca w środku, przeróżne schowki, do których wkońcu mogę włożyć wszystkie pierdoły i przede wygląd auta, który dla mnie jest ważnym kryterium wyboru. Mam nadzieję, że w dalszych latach użytkowania będę mógł powiedzieć to samo i tego wszystkim życzę- zadowolenia z auta, w którym spędzamy duży kawał swojego życia.
Pozdrawiam

Dario_W - 26-03-2011, 00:31

czyli do Audi A5 mu brakuje zarówno jakością jak i ceną, więc może to nie najgorszy wybór ;-) . Ja ze swojego jestem zadowolony. Szału nie ma ale nie ma na co narzekać za bardzo. Szczególnie polecam skrzynię CVT - to jest rewelka.
13zbyszek13 - 26-03-2011, 09:55

Dario_W napisał/a:
więc może to nie najgorszy wybór


SUPER wybór . :D

rezon - 26-03-2011, 12:24

Dario_W napisał/a:
więc może to nie najgorszy wybór
na pewno nie najgorszy, ale radość czasami się zmniejsza wraz z liczbą przejeżdżanych km i wydawanej kasy na części, przeglądy, prawników.
13zbyszek13 - 26-03-2011, 12:58

rezon napisał/a:
na pewno nie najgorszy, ale radość czasami się zmniejsza wraz z liczbą przejeżdżanych km i wydawanej kasy na części, przeglądy, prawników.


A ty jak zwykle z pesymistycznej nuty wyjeżdżasz. :mrgreen:

rezon - 26-03-2011, 14:59

13zbyszek13 napisał/a:
A ty jak zwykle z pesymistycznej nuty wyjeżdżasz.
dlaczego zaraz pesymistycznej - to czysty realizm ;) . Moja radość od 40kkm przebiegu systematycznie maleje w każdym samochodzie. W Outku tylko znacznie szybciej ;) niż w innych z uwagi na wspomniane wyżej czynniki. A jak jeszcze czytam o radosnej interpretacji gwarancji przez niektóre ASO, procedurze reklamacyjnej - jak w przypadku mojego przeciwmgielnego, kiedy to musiałem być dwukrotnie w odległym o 170km Lublinie (całe szczęście, że przy okazji) to mam poczucie powrotu do przeszłości i wspomnień z cudownej satysfakcji po zdobyciu np. dwóch opon do "malucha" albo radości z faktu, że jakiś Polmozbytnik raczył spojrzeć na mój samochód i może go nawet naprawi :lol: . Tyle, że to był rok 1988 :) .
rezon - 26-03-2011, 21:53

MITSUBISHI_WRC napisał/a:
rezon wychwala Skodę a tu (cytat): Skazą na wizerunku Skody jest przepuszczenie przez kontrolę jakości auta, w którym nie zamykała się klapka schowka przy skrzyni biegów. Wątpliwe, by ktoś to uszkodził - auto miało "aż" 800 km przebiegu - a jeśli nawet, to nie świadczy to najlepiej o użytych materiałach. Podobnie problematyczna okazała się klapka wlewu paliwa, która najpierw odstawała, a później nie chciała "odskakiwać" po naciśnięciu. Gumowy "przycisk" dosłownie opadł. Jeśli to przez zimę to, czemu w innych autach działało to bez zarzutu?
W ilu innych Octaviach nie ma takich problemów? Mój wspólnik obecnie ujeżdża Octavię - i schowek mu się zamyka, i wlew paliwa otwiera bez problemów, i w przeciwieństwie do mnie z przejeżdżanymi kkm radość z jazdy u niego rośnie, a u mnie w Outku maleje. Zresztą straszne usterki miała testowana Octavia nie zamykał się schowek i słabo otwierała klapka wlewu - a znaleźli może skrzypiące zimą zawieszenie czy tłukące się znowu foteliki w bagażniku? A u mnie w Outku to standardowe wyposażenie seryjne - podobnie jak wiele innych rzeczy nie reklamowalne lub trudno reklamowalne, w tym np. wspominany na forum ostatnio urwany uchwyt otwierania klapy. Oby w Mitsu były skazą wyłącznie nie zamykające się schowki w kabinie, a nie problemy z ASO to będę chwalił również Mitsu. A na razie polecane ASO w okolicach Wrocławia - Kalisz, w okolicach Rzeszowa - Lublin, w okolicach Krakowa - Kielce, a to przecież tylko wnioski z lektury forum. A sieć profesjonalnych ASO jest dla mnie takim samym kryterium wyboru jak pojemność bagażnika. Niestety - na forum zarejestrowałem się już po zakupie. a apropos cytatów Wyposażenie testowanego egzemplarza jest pełne i zawiera m.in. skrętne biksenonowe reflektory, elektrycznie otwierany szyberdach, nawigację z łączem bluetooth i głosowym wybieraniem, komplet poduszek powietrznych, masę "skrótów literowych": ESP + ABS + ASR + MSR + HBA + EBV + EDS + DSR + ACS, czujniki parkowania przód/tył i wiele innych to wszystko za 145kzł - część z wymienionych nie jest dostępne w Outku za żadną cenę. no i jeszcze świetnie wyprofilowane, obszyte skórą i alcantarą, fotele, które poza elektryczną regulacją, są również podgrzewane. Podgrzewana jest też tylna kanapa. Ale na pewno nie wchodzą do Octavii narty do bagażnika, nie ma ławeczki do ubierania butów, dwóch dodatkowych siedzonek w bagażniku (jak przyjdzie ciepło znowu potraktuję zaczepy taśmą izolacyjną i nie będą się tłukły) i nie ma tyle miejsca w środku. Jedna rzecz jest na pewno wspólna dla Skody i Mitsu - beznadziejna odporność lakieru.
maćko z lubań - 26-03-2011, 23:11

rezon napisał/a:
Jedna rzecz jest na pewno wspólna dla Skody i Mitsu - beznadziejna odporność lakieru.

Chyba wszystkie auta tak mają, bo to nowe lakiery ekologiczne. Chociaż w Octavii lakier u mnie się tak szybko nie rysował jak w L200. A tak z innej beczki rezon to Ty jesteś Rezonem z forum Octavia Club?

mitsu00 - 26-03-2011, 23:16

maćko z lubań napisał/a:
A tak z innej beczki rezon to Ty jesteś Rezonem z forum Octavia Club?
Skoro ma awatara z pokrętłem wyboru napędu z OII, to chyba ten sam? No, albo ma brata bliźniaka... :twisted:
maćko z lubań - 26-03-2011, 23:35

mitsu00 napisał/a:
Skoro ma awatara z pokrętłem wyboru napędu z OII, to chyba ten sam? No, albo ma brata bliźniaka... :twisted:

Na 99,9 % byłem pewny ale wolałem się upewnić korzystając z okazji :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group