Nasze Miśki - Żarłacz Srebrny
Bizi78 - 17-11-2013, 16:05
Podnieść na lewarku i zakręcić kołem, to chyba najszybsza możliwość sprawdzenia .
MATTNATTS - 17-11-2013, 17:13
W poniedziałek zdarzyło się tak że stał odpalony z włączonym gorącym nadmuchem przez 5h
Praca na jałowym biegu przez 5-6 godzin moze mieć duży wpływ na spalanie?
Ile może palić na jałowym na godzine?-Tego chyba nikt nie sprawdzał co
Tomek - 17-11-2013, 17:15
MATTNATTS napisał/a: |
Ile może palić na jałowym na godzine?-Tego chyba nikt nie sprawdzał co |
do litra na godzine
ja się to stało?
MATTNATTS - 17-11-2013, 17:20
Jak to się stało że stał włączony?
Musiałem przypilnować dostawy materiału na budowę ,przez 11 h siedziałem w aucie i tak się ogrzewałem co 1-2 h.
Tak btw jak sprawdzić sprawność sond,podpięcie pod kompa wyrzuci mi nieprawidłową pracę?
Tomek - 17-11-2013, 17:28
MATTNATTS napisał/a: |
Jak to się stało że stał włączony? |
o to mi chodziło
napisałeś, że się zdarzyło, myślałem, że przez przypadek zostawiłeś klucze czy coś
tak jak pisałem, pali do litra, UKP mi pokazywało 0.6-0.8
a na LPG koło 1.6
MATTNATTS napisał/a: |
Tak btw jak sprawdzić sprawność sond,podpięcie pod kompa wyrzuci mi nieprawidłową pracę? |
jeśli wyskakuje Ci check, to pokaże
jeśli nie masz CE, to jedyne co sprawdzisz na sondach to ich wykresy
jak nagrasz film z wykresów i wrzucisz na forum to ktoś obeznany powie Ci, czy sondy dobrze reagują
MATTNATTS - 17-11-2013, 17:33
CE się nie pojawia.
Jak sprawdzić wykresy na sondach?
Tomek - 17-11-2013, 17:35
MATTNATTS napisał/a: | CE się nie pojawia.
Jak sprawdzić wykresy na sondach? |
masz interfejs?
potrzebujesz interfejsc i jakiś program (ja miałem digimoto)
w takim programie wybierasz sobie co chcesz widzieć i widzisz
robertdg - 17-11-2013, 20:54
Podnieśc i zakręcić kołem, tak najprościej, jak będzie siękrecić z oporem, to zdemontować koło, cofnąc zacisk, zamntować koło i jeszcze raz zakręcić, jak będzie opór to ewidentnie od hamulca postojowego
MATTNATTS - 22-11-2013, 21:39
Koła wszystkie obracają się swobodnie.
Wyjeżdziłem pół baku i sprawdziłem dziś spalanie wyszło 10,8litra/100.
Cały czas miasto, ale jazda emerycka po ostatnim spalaniu.
Zatankowany już nie na Statoilu tylko na Orlenie.
Za tydzień sprawdzę ponownie na tej samej stacji bo tym razem wyszło za mało
W każdym razie więcej nie tankuję na Statoilu-a szkoda bo mam pod domem.
MATTNATTS - 17-07-2014, 11:36
Czas na kolejny up:
było
jest:
Zrobiłem ponownie nadkola,tym razem reparaturki ocynkowane.Zobaczymy jak długo wytrzymaja
Przy okazji polakierowany zostały lusterka i dokładka zderzaka pod kolor grilla.
Fele przeszły mały lifting,czyli polerowany rant i czarna perła ze złotym brokatem,w słońcu wyglądają przekozak.IMO teraz to wszystko lepiej gra.
Jeżeli ktoś szukałby kogoś do ogarnięcia felg to polecam firmę REN-FEL z Nysy koło Opola.Ciężko znależć kogoś kto bardziej przykładał się do felg niż ta firma i to za świetną cenę.
Gdzieś tam po drodze Gal został zagazowany :Stag 300,reszta AC.Już finansowo bolało mnie tankowanie PB
W planach są jeszcze owiewki ,poszerzenia z vr-4 no i najchętniej cała motorownia z niego
I najgorsze o czym bym zapomniał:wczoraj zapalił się CE,podjechałem do serwisu gdzie montowali mi gaz by go podpiąć,wyszełedł błąd czujnika wałka rozrządu.Skasowali błąd a dziś ponownie się zaświecił.Panowie macie jakieś sugestie?Czym to może być spowodowane(wina gazowni)?Jakie koszty naprawy?
Torp12 - 17-07-2014, 13:13
Koła bajka
Tylko ta zaślepka zderzaka na czarno jakoś mniej mi się widzi
fj_mike - 17-07-2014, 13:20
MATTNATTS, felga zacna
Bardzo dobrze to wszystko razem wygląda
MATTNATTS - 17-07-2014, 13:32
Dzięki chłopaki
Mam teraz zmartwienie z tym czujnikiem.Jak to jest w galu bierze dane z jednego czujnika czy z dwóch,wnioskuje że jest jeden na głowice.Skąd wiedzieć który padł?
Sprawdziłem spalanie gazu, 12,89l/100 po mieście,także spalanie to też nie kosmos.
Jazda z padnietym czujniekiem grozi jakimiś poważniejszymi problemami?Bo muszę zaraz zrobić trasę około 200 km,a nie chcę wracać na lawecie jakby co
MATTNATTS - 17-07-2014, 20:14
Dobra sprawa załatwiona ,wyrzucał błąd p0170.Wie ktoś co to jest dokładnie?
W każdym razie stroili go przez godzinkę i już wszystko ok,zrobiłem 200kilometrów i ani śladu CE.Takze problem uważam za rozwiązany
robertdg - 17-07-2014, 21:05
Bardzo ładnie, ale te dokładni tylnych błotników tez mozna było lekko odswieżyć
MATTNATTS napisał/a: | wyrzucał błąd p0170 | Poza normą system paliwowy banku pierwszego
|
|
|