To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarna Sigma :))

t0m3k - 05-06-2012, 23:16

musze wziąc od kogos miernik inny xD 20 stopni to nie wiele wiecej niz jest za oknem... :)
zbyszek05 - 06-06-2012, 10:11

Piotr bb - silnik 24 zaworowy 6g72 -jest taki sam optycznie i technicznie ,różnice sa małe w montowaniu osprzętu /np.ukł.chłodzenia/ Niestety, nie wychodził tylko w 3000GT SL :badgrin:
Moim skromnym zdaniem przez 5 lat użytkowania doszedłem do wniosku że silniczki krokowe są niezniszalne ...wystarczy je umiejętnie czyścić dwa razy w roku i proceduralnie ustawić obroty silnika - wystarczy Dlatego cena nowego w serwisie mitsu to duuużo pieniędzy :roll:

piotr_bb - 06-06-2012, 10:30

zbyszek05 napisał/a:
Piotr bb - silnik 24 zaworowy 6g72 -jest taki sam optycznie i technicznie ,różnice sa małe w montowaniu osprzętu /np.ukł.chłodzenia/ Niestety, nie wychodził tylko w 3000GT SL :badgrin:


Sory ale napisałem , że być może pasuje a konkretnie miałem na myśli pomiar rezystancji uzwojeń silnika krokowego przecież będą podobne o ile nie takie same w obu modelach ewentualnie różnić się mogą mocowaniem i obudową , ale elektrycznie na pewno będą podobne i tyle :P

rosomak1983 - 06-06-2012, 11:12

zbyszek05 napisał/a:
Dlatego cena nowego w serwisie mitsu to duuużo pieniędzy

mozna kupic za ok 500zł nowy

zbyszek05 - 06-06-2012, 11:36

Niestety nie można - a jeżeli ci się uda to za 500 zł. chętnie kupię taki silniczek .
W usa ceny zaczynają się od 100 dolarów ...

W Polsce używka ...
http://moto.allegro.pl/si...2381174773.html

t0m3k - 06-06-2012, 19:47

hahaha, glupi jestem ze wpadłem na pomysł odpięcia krokowca i sprawdzenia jak auto chodzi... czy podpięty czy odpięta wtyczka z kroowca, auto działa dokłądnie tak samo kijowo :) ide go wrzucic do benzyny ekstrakcyjnej :)
t0m3k - 07-06-2012, 09:00
Temat postu: obroty
Z tego co zauważyłem to krokowiec obniża dobrze obroty, ale chyba ma kiepsko z podnoszeniem, chyba ze to nie wina krokowca, jeszcze w wolny dzien dozbiore kopułke i poczyszcze, bo ona tez moze byc winowajcą. Jak w sigmie się reguluje wolne obroty?

Sprawdziłem oporność jeszcze raz innym miernikiem... na górnych pinach ładnie 31 OHM a na dolnych nic, tak jakby coś nie łączyło w srodku normalnie :doubt:

t0m3k - 12-06-2012, 17:47
Temat postu: ^^
No... Autko w końcu chodzi prawie jak należy :) po wymianie silniczka krokowego problemów z obrotami nie ma :D delikatne falowanie tylko czasem ale myśle ze to teżzniknie po wymianie kabli i świec które juz zakupiłem i po wyczyszczeniu kopułki i palca rozdzielacza :) Szarpie mi autkiem czasem przy jeździe w niskich partiach obrotów, wiec stawiam na kable,świece i kopułke :)
wojtas - 12-06-2012, 18:22

t0m3k napisał/a:
wiec stawiam na kable,świece i kopułke


Dodaj do tego jeszcze palec.

t0m3k - 12-06-2012, 18:34

no ... palec tez :D po prostu go nie napisałem :) zobaczymy jak to tam w środku wygląda :) jak bedzie fest zajechane to sie wymieni :)
t0m3k - 14-06-2012, 18:04
Temat postu: aparat zaplonowy
Chlopaki... pod kopułką rozdzielacza jest jakas uszczelka? bo nie mam nic... mialem tam jakis marny kawałek czegos ale tak było stare ze sie posypało :)
wojtas - 14-06-2012, 18:20

Powinna tam być uszczelka, ale bez niej też można jeźdić.
t0m3k - 14-06-2012, 18:22

na moje oko bez tej uszczelki łatwo się tam wilgoć dostanie :) jak ta uszczelka wygląda? nie dałoby sie tam oringu założyc jakos? szkoda ze to poskładałem a potem pomyslałem o uszczelce xD
wojtas - 14-06-2012, 18:44

Wygląda jak o-ring, o grubości około 2-3mm.
t0m3k - 14-06-2012, 19:24

a to spoko :) rozbiore, zmierze i pojade do castoramy po o-ring :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group