Nasze Miśki - Czarna Sigma :))
t0m3k - 05-06-2012, 23:16
musze wziąc od kogos miernik inny xD 20 stopni to nie wiele wiecej niz jest za oknem...
zbyszek05 - 06-06-2012, 10:11
Piotr bb - silnik 24 zaworowy 6g72 -jest taki sam optycznie i technicznie ,różnice sa małe w montowaniu osprzętu /np.ukł.chłodzenia/ Niestety, nie wychodził tylko w 3000GT SL
Moim skromnym zdaniem przez 5 lat użytkowania doszedłem do wniosku że silniczki krokowe są niezniszalne ...wystarczy je umiejętnie czyścić dwa razy w roku i proceduralnie ustawić obroty silnika - wystarczy Dlatego cena nowego w serwisie mitsu to duuużo pieniędzy
piotr_bb - 06-06-2012, 10:30
zbyszek05 napisał/a: | Piotr bb - silnik 24 zaworowy 6g72 -jest taki sam optycznie i technicznie ,różnice sa małe w montowaniu osprzętu /np.ukł.chłodzenia/ Niestety, nie wychodził tylko w 3000GT SL |
Sory ale napisałem , że być może pasuje a konkretnie miałem na myśli pomiar rezystancji uzwojeń silnika krokowego przecież będą podobne o ile nie takie same w obu modelach ewentualnie różnić się mogą mocowaniem i obudową , ale elektrycznie na pewno będą podobne i tyle
rosomak1983 - 06-06-2012, 11:12
zbyszek05 napisał/a: | Dlatego cena nowego w serwisie mitsu to duuużo pieniędzy |
mozna kupic za ok 500zł nowy
zbyszek05 - 06-06-2012, 11:36
Niestety nie można - a jeżeli ci się uda to za 500 zł. chętnie kupię taki silniczek .
W usa ceny zaczynają się od 100 dolarów ...
W Polsce używka ...
http://moto.allegro.pl/si...2381174773.html
t0m3k - 06-06-2012, 19:47
hahaha, glupi jestem ze wpadłem na pomysł odpięcia krokowca i sprawdzenia jak auto chodzi... czy podpięty czy odpięta wtyczka z kroowca, auto działa dokłądnie tak samo kijowo ide go wrzucic do benzyny ekstrakcyjnej
t0m3k - 07-06-2012, 09:00 Temat postu: obroty Z tego co zauważyłem to krokowiec obniża dobrze obroty, ale chyba ma kiepsko z podnoszeniem, chyba ze to nie wina krokowca, jeszcze w wolny dzien dozbiore kopułke i poczyszcze, bo ona tez moze byc winowajcą. Jak w sigmie się reguluje wolne obroty?
Sprawdziłem oporność jeszcze raz innym miernikiem... na górnych pinach ładnie 31 OHM a na dolnych nic, tak jakby coś nie łączyło w srodku normalnie
t0m3k - 12-06-2012, 17:47 Temat postu: ^^ No... Autko w końcu chodzi prawie jak należy po wymianie silniczka krokowego problemów z obrotami nie ma delikatne falowanie tylko czasem ale myśle ze to teżzniknie po wymianie kabli i świec które juz zakupiłem i po wyczyszczeniu kopułki i palca rozdzielacza Szarpie mi autkiem czasem przy jeździe w niskich partiach obrotów, wiec stawiam na kable,świece i kopułke
wojtas - 12-06-2012, 18:22
t0m3k napisał/a: | wiec stawiam na kable,świece i kopułke |
Dodaj do tego jeszcze palec.
t0m3k - 12-06-2012, 18:34
no ... palec tez po prostu go nie napisałem zobaczymy jak to tam w środku wygląda jak bedzie fest zajechane to sie wymieni
t0m3k - 14-06-2012, 18:04 Temat postu: aparat zaplonowy Chlopaki... pod kopułką rozdzielacza jest jakas uszczelka? bo nie mam nic... mialem tam jakis marny kawałek czegos ale tak było stare ze sie posypało
wojtas - 14-06-2012, 18:20
Powinna tam być uszczelka, ale bez niej też można jeźdić.
t0m3k - 14-06-2012, 18:22
na moje oko bez tej uszczelki łatwo się tam wilgoć dostanie jak ta uszczelka wygląda? nie dałoby sie tam oringu założyc jakos? szkoda ze to poskładałem a potem pomyslałem o uszczelce xD
wojtas - 14-06-2012, 18:44
Wygląda jak o-ring, o grubości około 2-3mm.
t0m3k - 14-06-2012, 19:24
a to spoko rozbiore, zmierze i pojade do castoramy po o-ring
|
|
|