To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Zloty i Spoty - Zlot Kraków 2013. Hamownia - zapisy

Tomek - 05-08-2013, 09:31

Marcino napisał/a:

Macie jakieś wyniki?


np. mój Colcislav 113 KM w serii, oddał w pełnoletniości 112 KM, a myślę, że jeszcze coś by można więcej osiągnąć

były też i smutne zaskoczenia

Juiceman - 05-08-2013, 09:33

U mnie na tiptronicu gal wykazal 147kucy, a 120 na kołach.... jeśli przyjmiemy że na konwenterze jest strata 10% to mam odrobinę więcej niż seria. Ale chciałbym zobaczyć wykres. A i 213Nm chyba było .
szuwar - 05-08-2013, 09:41

Mój w serii 163, wynik 162,5 w realu na benzynie ... 157 na LPG.

Myślę, że po 14 latach jest ok :)

Juiceman - 05-08-2013, 09:48

Ja wolałbym żeby Tomek albo ktoś znający się na rzeczy ogarnął wykres czy można się nim podetrzeć czy jednak jest coś wart ;-) Tak czy siak w końcu zobaczyłem jak moje felgi wyglądają z zew. przy wyższych prędkościach.
mjsystem - 05-08-2013, 10:10

Mi ubyło według fabryki pół konika. Po czterech latach i prawie 80.000 przejechanych km.
Juiceman napisał/a:
Tak czy siak w końcu zobaczyłem jak moje felgi wyglądają z zew. przy wyższych prędkościach.

Ja też. Fajny widok :wink:

MKV - 05-08-2013, 12:47

Ja poszukuję całej stadniny koni która uciekła od pomiarów rok temu... fakt że napiecie w instalacji mam niestabilne obecnie przez alternator ale chyba to raczej ni był powód - trzeba chyba katalizatory w trybie pilnym wymienic bo im wyższe obroty tym wyraźnie mniejszy moment obrotowy...
Struna - 05-08-2013, 14:10

Juiceman napisał/a:
czy można się nim podetrzeć
możesz spróbować z plikiem JPG :) nie wiem jak tego dokonasz, ale jakby co daj znać o rezultatach :)
Juiceman napisał/a:
jeśli przyjmiemy że na konwenterze jest strata 10%
a co jak będzie 8% :)

PS. Wybaczcie opóźnienie w wysyłce wykresów - trochę nam dogrzało i po rozładunku zapomniałem wziąć kompa z wykresami do domu, więc dopiero dzisiaj rozesłałem.


Jeden mail odbiło, pewnie błąd w zapisie.
Proszę właściciela auta o numerach ELE22HC ( Carisma 1.8 GDI ) o kontakt na PW celem przekazania poprawnego maila.

No i jeszcze kolega mjsystem jakby maila podał to by był komplet.

G-CS - 05-08-2013, 14:33

MKV napisał/a:
Ja poszukuję całej stadniny koni która uciekła od pomiarów rok temu... fakt że napiecie w instalacji mam niestabilne obecnie przez alternator ale chyba to raczej ni był powód - trzeba chyba katalizatory w trybie pilnym wymienic bo im wyższe obroty tym wyraźnie mniejszy moment obrotowy...

nie sugeruj się wynikami z zeszłego roku, tamta hamownia daje spooore gifty :)

Tomek - 05-08-2013, 14:44

G-CS napisał/a:
tamta hamownia daje spooore gifty :)


takie znowu spore to one nie są

hamowałem u was Galanta i miałem 157 na Pb / 151 na LPG
a na "tamtej" hamowni miałem 162 na PB / 156 na LPG

różnica raptem 3-4%, w granicy błędu pomiaru

Struna - 05-08-2013, 15:12

tomek84 napisał/a:
w granicy błędu pomiaru
a co wytycza te granice ? własne widzimisię ;) czy jakieś inne poważniejsze aspekty ?
Tomek - 05-08-2013, 15:17

Struna napisał/a:
a co wytycza te granice ?


ja wyznaczam te granice

a tak na poważnie, to Ty Struna jesteś profesjonalistą w tej dziedzinie, to pewnie nam powiesz jaki jest błąd pomiaru w KM lub %
no chyba, że chce mi powiedzieć, że jesteście dokładni co do 0,1 KM ?? to pójdę pić ze szczęścia, że mi w Colcie spało tylko 0,7 KM

Struna - 05-08-2013, 15:27

tomek84 napisał/a:
ja wyznaczam te granice
ok - zatem nie wchodzę w głębszą dysputę.

Jest dobrze jak jest i tego się trzymajmy.

Mniemam iż Juiceman pił do Ciebie z kwestią
Juiceman napisał/a:
wolałbym żeby Tomek albo ktoś znający się na rzeczy ogarnął wykres czy można się nim podetrzeć czy jednak jest coś wart
wiec z chęcią też zobaczę/przeczytam wyrok :)
Tomek - 05-08-2013, 15:29

Struna napisał/a:
wiec z chęcią też zobaczę/przeczytam wyrok :)


chyba raczej o innego Tomka mu chodziło :lol:

Struna - 05-08-2013, 15:31

a to sorry - tak mnie jakoś nick Twój zasugerował.
MKV - 05-08-2013, 15:46

G-CS napisał/a:
MKV napisał/a:
Ja poszukuję całej stadniny koni która uciekła od pomiarów rok temu... fakt że napiecie w instalacji mam niestabilne obecnie przez alternator ale chyba to raczej ni był powód - trzeba chyba katalizatory w trybie pilnym wymienic bo im wyższe obroty tym wyraźnie mniejszy moment obrotowy...

nie sugeruj się wynikami z zeszłego roku, tamta hamownia daje spooore gifty :)


Wiesz, bardziej chodzi mi o to, że porównując krzywe przebiegu momentu i miejsce gdzie zaczyna się spadek oraz to, że przez rok mi uciekło 21 koni to coś kurcze mam nie tak w silniku. Przez rok założyłem nowe kable i świece (Irydowe z większym odstępem do LPG ale i Owczar je mai kilka innych osób i podobno jest OK), nowe wtryskiwacze benzynowe i LPG (zielone Hany zamiast MagicJetów) oraz założone zostały nowe hydrauliczne popychacze zaworowe (zamienniki). Jedynie w tej chwili wariuje alternator i daje niestabilne i zbyt wysokie napięcie ale chyba ona nie spowodowałby takich spadków mocy ?

Rok temu było tak:


A teraz wyszło tak...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group