To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czerwona Landryna

swinks_UK - 23-03-2014, 10:23

Klubowy "rolling road day" zaliczony.
Wypluło 292 HP ATW i 434Nm przy doładowaniu 1.2 bara. To lepiej niż można się spodziewać. Dla niewtajemniczonych, standardowe doładowanie w Evo 8 to 1.35 bar. Tak więc już przy minimalnym dmuchu osiągnięty jest "max". Powyżej wtryskiwacze 560cc juz wchodzą na zbyt duży duty cycle, więc stanęło ostatecznie na bezpiecznym 1.2.

W międzyczasie sterowanie doładowaniem ogarnięte. Po prostu HS EVC wymagał resetu i od nowa "nauczenia" współpracy z wastegate actuatorem Przy okazji wspomniane problemy w poprzednim poście wyjaśnione:
- za słaby wastegate actuator, powinien być min. 1.2 bara do tej turbiny co siedzi w Landrynie. Obecnie jest 0.8 bara, stąd duży lag i lekkawe klapanie klapki. Tymczasowo powinno zaradzić skrócenie wodzika o 2 obroty. Nowa sprężyna w drodze.
- dodatkowo ustawienie kół rozrządu +1/-1 powinno przenieść moment i moc w środkowy zakres. Się zrobi w wolnej chwili.

sveno - 23-03-2014, 21:02

swinks_UK napisał/a:
wchodzą na zbyt duży duty cycle,

swinks_UK napisał/a:
HS EVC wymagał resetu
swinks_UK napisał/a:
"nauczenia" współpracy z wastegate actuatorem
swinks_UK napisał/a:
za słaby wastegate actuator
swinks_UK napisał/a:
lekkawe klapanie klapki
swinks_UK napisał/a:
skrócenie wodzika o 2 obroty
zastanawiam się ile osób tak jak ja to czyta, a twarz układa się w trzyliterowy skrót, którego na forum nie można pisać? :)
jacek11 - 23-03-2014, 22:04

sveno napisał/a:

swinks_UK napisał/a:
wchodzą na zbyt duży duty cycle,

swinks_UK napisał/a:
HS EVC wymagał resetu
swinks_UK napisał/a:
"nauczenia" współpracy z wastegate actuatorem
swinks_UK napisał/a:
za słaby wastegate actuator
swinks_UK napisał/a:
lekkawe klapanie klapki
swinks_UK napisał/a:
skrócenie wodzika o 2 obroty
zastanawiam się ile osób tak jak ja to czyta, a twarz układa się w trzyliterowy skrót, którego na forum nie można pisać? :)

Cała masa :mrgreen: sam nie mam zielonego pojęcia o co chodzi,ale wnioskuję z tego,że auto ma się dobrze,więc jest ok :mrgreen:

promatti - 23-03-2014, 22:14

ja również :)
deejay - 23-03-2014, 22:22

sveno napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
wchodzą na zbyt duży duty cycle,

swinks_UK napisał/a:
HS EVC wymagał resetu
swinks_UK napisał/a:
"nauczenia" współpracy z wastegate actuatorem
swinks_UK napisał/a:
za słaby wastegate actuator
swinks_UK napisał/a:
lekkawe klapanie klapki
swinks_UK napisał/a:
skrócenie wodzika o 2 obroty
zastanawiam się ile osób tak jak ja to czyta, a twarz układa się w trzyliterowy skrót, którego na forum nie można pisać? :)


Jakby im to Tomek wytłumaczyć :P :lol:

swinks_UK - 23-03-2014, 22:30

Do wyjecia chlodnica by zrobic dostep i gotowe. Godzina roboty.

Teraz tylko kucizna zostaje do zrobienia bo Landryna sie marnuje :mrgreen:

jacek11 - 23-03-2014, 22:35

swinks_UK napisał/a:
Teraz tylko kucizna zostaje do zrobienia bo Landryna sie marnuje :mrgreen:

Nareszcie gadasz po naszemu :mrgreen:

jkrzysztof80 - 24-03-2014, 21:37

swinks_UK napisał/a:
Teraz tylko kucizna zostaje do zrobienia bo Landryna sie marnuje :mrgreen:


Właśnie się zastanawiałem kiedy zaczniesz coś robić bo ostatnio w miejscu stoisz z tymi 300KM :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

swinks_UK - 25-03-2014, 11:44

jkrzysztof80 napisał/a:

Właśnie się zastanawiałem kiedy zaczniesz coś robić bo ostatnio w miejscu stoisz z tymi 300KM :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Trzy stówki na kołach dają radę jak na razie. Można i ugrać spokojnie z 40 więcej przy tym setupie podnosząc doładowanie z 1.25 na 1.6 bara, ale jakoś nie swędzi mnie skracanie żywotności silnika :wink:
Jak widzisz, żal by było coś takiego zajechać... :mrgreen:

jkrzysztof80 - 28-03-2014, 11:34

swinks_UK napisał/a:
Jak widzisz, żal by było coś takiego zajechać... :mrgreen:

A myślałem że będzie FQ400 :twisted:

Seiji - 28-03-2014, 16:50

fq 330 (nie przypadkiem 320/340?) wypluło 292 na ośce po modach i to jest dobrze? :shock:


ps. standardowy boost dla evo to 1.1bar, 1.3 w peaku

swinks_UK - 28-03-2014, 18:49

Seiji napisał/a:
fq 330 (nie przypadkiem 320/340?) wypluło 292 na ośce po modach i to jest dobrze? :shock:


ps. standardowy boost dla evo to 1.1bar, 1.3 w peaku

Chyba wspomniałem, że to "przyszywane" FQ300. W rzeczywistości okazało się, że to GSR rejestrowany jako FQ300.

Seiji, poza tym...
Z Evolucji 8, były tylko takie opcje: FQ300, FQ330. To w Evo 8 MR szły FQ300, FQ320 i FQ360.
Co do doładowania, w serwisówce E8 standardowy jest 18psi. To jest stock dla E8 i E9.
Wyjściowe minimum 292 WHP na 1.2 bara przy stockowych wtryskach, na surowiźnie to lepiej niż przyzwoity wynik. I nie jest to tylko moja opinia, a ludzi z Eurospec'u, którzy znają się na rzeczy. :wink:
BTW, na samym ciśnieniu wastegate było 266 WHP.

Wiesz można się spierać, ale na razie nie mam ochoty przygrzmocić 1.8 bara (optymalny zakres pracy obecnej turbiny to 1.6 - 2 bar), by za 5 minut zbierać silnik z asfaltu bo korbowody stwierdzą "my wysiadamy, do widzenia") jedynie po to by pokazać 400/400 na fly'u. :roll:

swinks_UK - 28-03-2014, 18:53

jkrzysztof80 napisał/a:

A myślałem że będzie FQ400 :twisted:

Oryginalne FQ400 ma kute silniki. :wink:

swinks_UK - 01-04-2014, 19:29

Landryna w połowie zrobiona.
Zakupy w lokalnym Tesco :wink:








arturj123 - 01-04-2014, 20:29

Jest śliczna :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group