Nasze Miśki - Czerwona Landryna
swinks_UK - 23-03-2014, 10:23
Klubowy "rolling road day" zaliczony.
Wypluło 292 HP ATW i 434Nm przy doładowaniu 1.2 bara. To lepiej niż można się spodziewać. Dla niewtajemniczonych, standardowe doładowanie w Evo 8 to 1.35 bar. Tak więc już przy minimalnym dmuchu osiągnięty jest "max". Powyżej wtryskiwacze 560cc juz wchodzą na zbyt duży duty cycle, więc stanęło ostatecznie na bezpiecznym 1.2.
W międzyczasie sterowanie doładowaniem ogarnięte. Po prostu HS EVC wymagał resetu i od nowa "nauczenia" współpracy z wastegate actuatorem Przy okazji wspomniane problemy w poprzednim poście wyjaśnione:
- za słaby wastegate actuator, powinien być min. 1.2 bara do tej turbiny co siedzi w Landrynie. Obecnie jest 0.8 bara, stąd duży lag i lekkawe klapanie klapki. Tymczasowo powinno zaradzić skrócenie wodzika o 2 obroty. Nowa sprężyna w drodze.
- dodatkowo ustawienie kół rozrządu +1/-1 powinno przenieść moment i moc w środkowy zakres. Się zrobi w wolnej chwili.
sveno - 23-03-2014, 21:02
swinks_UK napisał/a: | wchodzą na zbyt duży duty cycle, |
swinks_UK napisał/a: | HS EVC wymagał resetu |
swinks_UK napisał/a: | "nauczenia" współpracy z wastegate actuatorem |
swinks_UK napisał/a: | za słaby wastegate actuator |
swinks_UK napisał/a: | lekkawe klapanie klapki |
swinks_UK napisał/a: | skrócenie wodzika o 2 obroty | zastanawiam się ile osób tak jak ja to czyta, a twarz układa się w trzyliterowy skrót, którego na forum nie można pisać?
jacek11 - 23-03-2014, 22:04
sveno napisał/a: |
swinks_UK napisał/a:
wchodzą na zbyt duży duty cycle,
swinks_UK napisał/a:
HS EVC wymagał resetu
swinks_UK napisał/a:
"nauczenia" współpracy z wastegate actuatorem
swinks_UK napisał/a:
za słaby wastegate actuator
swinks_UK napisał/a:
lekkawe klapanie klapki
swinks_UK napisał/a:
skrócenie wodzika o 2 obroty
zastanawiam się ile osób tak jak ja to czyta, a twarz układa się w trzyliterowy skrót, którego na forum nie można pisać? |
Cała masa sam nie mam zielonego pojęcia o co chodzi,ale wnioskuję z tego,że auto ma się dobrze,więc jest ok
promatti - 23-03-2014, 22:14
ja również
deejay - 23-03-2014, 22:22
sveno napisał/a: | swinks_UK napisał/a:
wchodzą na zbyt duży duty cycle,
swinks_UK napisał/a:
HS EVC wymagał resetu
swinks_UK napisał/a:
"nauczenia" współpracy z wastegate actuatorem
swinks_UK napisał/a:
za słaby wastegate actuator
swinks_UK napisał/a:
lekkawe klapanie klapki
swinks_UK napisał/a:
skrócenie wodzika o 2 obroty
zastanawiam się ile osób tak jak ja to czyta, a twarz układa się w trzyliterowy skrót, którego na forum nie można pisać? |
Jakby im to Tomek wytłumaczyć
swinks_UK - 23-03-2014, 22:30
Do wyjecia chlodnica by zrobic dostep i gotowe. Godzina roboty.
Teraz tylko kucizna zostaje do zrobienia bo Landryna sie marnuje
jacek11 - 23-03-2014, 22:35
swinks_UK napisał/a: | Teraz tylko kucizna zostaje do zrobienia bo Landryna sie marnuje |
Nareszcie gadasz po naszemu
jkrzysztof80 - 24-03-2014, 21:37
swinks_UK napisał/a: | Teraz tylko kucizna zostaje do zrobienia bo Landryna sie marnuje |
Właśnie się zastanawiałem kiedy zaczniesz coś robić bo ostatnio w miejscu stoisz z tymi 300KM
swinks_UK - 25-03-2014, 11:44
jkrzysztof80 napisał/a: |
Właśnie się zastanawiałem kiedy zaczniesz coś robić bo ostatnio w miejscu stoisz z tymi 300KM |
Trzy stówki na kołach dają radę jak na razie. Można i ugrać spokojnie z 40 więcej przy tym setupie podnosząc doładowanie z 1.25 na 1.6 bara, ale jakoś nie swędzi mnie skracanie żywotności silnika
Jak widzisz, żal by było coś takiego zajechać...
jkrzysztof80 - 28-03-2014, 11:34
swinks_UK napisał/a: | Jak widzisz, żal by było coś takiego zajechać... |
A myślałem że będzie FQ400
Seiji - 28-03-2014, 16:50
fq 330 (nie przypadkiem 320/340?) wypluło 292 na ośce po modach i to jest dobrze?
ps. standardowy boost dla evo to 1.1bar, 1.3 w peaku
swinks_UK - 28-03-2014, 18:49
Seiji napisał/a: | fq 330 (nie przypadkiem 320/340?) wypluło 292 na ośce po modach i to jest dobrze?
ps. standardowy boost dla evo to 1.1bar, 1.3 w peaku |
Chyba wspomniałem, że to "przyszywane" FQ300. W rzeczywistości okazało się, że to GSR rejestrowany jako FQ300.
Seiji, poza tym...
Z Evolucji 8, były tylko takie opcje: FQ300, FQ330. To w Evo 8 MR szły FQ300, FQ320 i FQ360.
Co do doładowania, w serwisówce E8 standardowy jest 18psi. To jest stock dla E8 i E9.
Wyjściowe minimum 292 WHP na 1.2 bara przy stockowych wtryskach, na surowiźnie to lepiej niż przyzwoity wynik. I nie jest to tylko moja opinia, a ludzi z Eurospec'u, którzy znają się na rzeczy.
BTW, na samym ciśnieniu wastegate było 266 WHP.
Wiesz można się spierać, ale na razie nie mam ochoty przygrzmocić 1.8 bara (optymalny zakres pracy obecnej turbiny to 1.6 - 2 bar), by za 5 minut zbierać silnik z asfaltu bo korbowody stwierdzą "my wysiadamy, do widzenia") jedynie po to by pokazać 400/400 na fly'u.
swinks_UK - 28-03-2014, 18:53
jkrzysztof80 napisał/a: |
A myślałem że będzie FQ400 |
Oryginalne FQ400 ma kute silniki.
swinks_UK - 01-04-2014, 19:29
Landryna w połowie zrobiona.
Zakupy w lokalnym Tesco
arturj123 - 01-04-2014, 20:29
Jest śliczna
|
|
|