Nasze Miśki - Patrykowa Sigma
szpala85 - 27-11-2013, 23:46
angelos, hehe już mam te wszystkie serwisówki od Lukasza
wszystko przeglądalem hehe ... ale już po fakcie
będzie dobrze .. dzisiaj podciągnąłem rury do kozy ... jutro pierwsze odpalenie i zaczynam działać ..
szpala85 - 30-11-2013, 19:25
wykręciłem jedną głowice .... wszystkie zawory dolotowe mają ślady od cylindrów tak samo na cylindrach ...
na wydechowych nie widać śladów uderzenia ....
czyli dostały dolotowe .... jutro zawiozę głowicę do sąsiada i niech zobaczy czy nie rozwaliło czegoś jeszcze ... na pierwszy rzut oka od razu widać że nie są domknięte ,a lekko odgięte i mają szczelinę
powiem wam że nie jest to prosta rzecz odkręcić głowice w sigmie hehe najgorsze były te śruby od mocowania głowicy hehe dały mi popalić
Piwor - 01-12-2013, 09:38
Ładne gładzie.
angelos - 01-12-2013, 10:21
Z plusów. To już będziesz miał z głowy remont silnika
jkrzysztof80 - 01-12-2013, 12:58
No to zaszalałeś szpala85. Był jeden silnik wolnossący z 3000gt po małym przebiegu za grosze niedawno na ebayu. Bodajże koleś wygrał za ok 30 funtów. Sam miałem zalicytować ale nie mam miejsca w garażu bo 2 silniki od VR4 cały czas leżą
szpala85 - 02-12-2013, 19:20
angelos, hehe no tak Sigma będzie perełka ... raczej silnik heh
jkrzysztof80, masz silniki odn VR4 .... grubo
dzisiaj dałem głowicę jutro będę wszystko wiedział
czeka mnie jeszcze wykręcenie tej drugiej ... przy ścianie grodziowej .. oby poszło łatwo hehe
szpala85 - 02-12-2013, 19:21
to że dostałem tylnie tarcze hamulcowe już pisałem hehe ?
lukasz12 - 03-12-2013, 01:33
Piwor napisał/a: | Ładne gładzie. |
Wiem to nieskromne, ale odpowiem krotko: Sigma
lukasz12 - 03-12-2013, 01:35
jkrzysztof80 napisał/a: | No to zaszalałeś szpala85. Był jeden silnik wolnossący z 3000gt po małym przebiegu za grosze niedawno na ebayu. Bodajże koleś wygrał za ok 30 funtów. Sam miałem zalicytować ale nie mam miejsca w garażu bo 2 silniki od VR4 cały czas leżą |
Jeden chętnie mogę przyjąć
Hugo - 03-12-2013, 08:34
lukasz12 napisał/a: | Wiem to nieskromne, ale odpowiem krotko: Sigma | Nie tylko Sigma, 99%, jeśli nie wszystkie mają takie gładzie niezależnie od przebiegu.
lukasz12 - 03-12-2013, 10:49
Hugo napisał/a: | lukasz12 napisał/a: | Wiem to nieskromne, ale odpowiem krotko: Sigma | Nie tylko Sigma, 99%, jeśli nie wszystkie mają takie gładzie niezależnie od przebiegu. |
No wiadomo, ale pozwoliłem sobie na taki żart
Silinki Mitsu są trwałe i przecież ten silnik trafiał do większości dużych aut Mitsubishi.
Przyznam, że bardzo fajnie chodzą 4G6x - jak na 4kę to przyjemnie brzmi.
jkrzysztof80 - 03-12-2013, 18:26
lukasz12 napisał/a: | jkrzysztof80 napisał/a:
No to zaszalałeś szpala85. Był jeden silnik wolnossący z 3000gt po małym przebiegu za grosze niedawno na ebayu. Bodajże koleś wygrał za ok 30 funtów. Sam miałem zalicytować ale nie mam miejsca w garażu bo 2 silniki od VR4 cały czas leżą
Jeden chętnie mogę przyjąć |
Ale przecież nie będziesz przerabiał całej sigmy żeby silnik od legnuma wcisnać
szpala85 - 03-12-2013, 19:08
sąsiad jest w szoku że ten silnik ma 22 lata ... mówi że nie widać po nim śladów jakiegokolwiek zmęczenia .. wszystko się świeci ..... zero jakiś przetarć
poszły tylko zawory dolotowe jak widać na fotach
prowadnice zaworów są ok
wojtas - 03-12-2013, 19:45
Ja i tak profilaktycznie wymieniłbym pierścienie, olejowe na pewno mają już dość. To jest tylko moja subiektywna opinia.
szpala85 - 03-12-2013, 20:00
chodzi ci o uszczelniacze zaworowe ?
bo jak tak to bez obaw prawdpodobnie będe je wymieniał
co do popychaczy .. rozumiem że mam je ładnie przeczyścić w ropie ? potem zalać ropą otwór i je tam włożyć ? tak aby gładko chodziły tak ?
|
|
|