To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Patrykowa Sigma

szpala85 - 27-11-2013, 23:46

angelos, hehe już mam te wszystkie serwisówki od Lukasza :wink:
wszystko przeglądalem hehe ... ale już po fakcie :wink:

będzie dobrze .. dzisiaj podciągnąłem rury do kozy ... jutro pierwsze odpalenie i zaczynam działać .. :wink:

szpala85 - 30-11-2013, 19:25

wykręciłem jedną głowice .... wszystkie zawory dolotowe mają ślady od cylindrów tak samo na cylindrach ...

na wydechowych nie widać śladów uderzenia ....

czyli dostały dolotowe :| .... jutro zawiozę głowicę do sąsiada i niech zobaczy czy nie rozwaliło czegoś jeszcze :| ... na pierwszy rzut oka od razu widać że nie są domknięte ,a lekko odgięte i mają szczelinę

powiem wam że nie jest to prosta rzecz odkręcić głowice w sigmie hehe najgorsze były te śruby od mocowania głowicy hehe dały mi popalić :wink:



Piwor - 01-12-2013, 09:38

Ładne gładzie. ;)
angelos - 01-12-2013, 10:21

Z plusów. To już będziesz miał z głowy remont silnika :mrgreen:
jkrzysztof80 - 01-12-2013, 12:58

No to zaszalałeś szpala85. Był jeden silnik wolnossący z 3000gt po małym przebiegu za grosze niedawno na ebayu. Bodajże koleś wygrał za ok 30 funtów. Sam miałem zalicytować ale nie mam miejsca w garażu bo 2 silniki od VR4 cały czas leżą :mrgreen:
szpala85 - 02-12-2013, 19:20

angelos, hehe no tak :wink: Sigma będzie perełka ... raczej silnik heh :mrgreen:

jkrzysztof80, masz silniki odn VR4 :shock: .... :mrgreen: grubo

dzisiaj dałem głowicę jutro będę wszystko wiedział :wink:
czeka mnie jeszcze wykręcenie tej drugiej ... przy ścianie grodziowej .. oby poszło łatwo hehe :wink:

szpala85 - 02-12-2013, 19:21

to że dostałem tylnie tarcze hamulcowe już pisałem hehe ? :wink:
lukasz12 - 03-12-2013, 01:33

Piwor napisał/a:
Ładne gładzie. ;)


Wiem to nieskromne, ale odpowiem krotko: Sigma ;)

lukasz12 - 03-12-2013, 01:35

jkrzysztof80 napisał/a:
No to zaszalałeś szpala85. Był jeden silnik wolnossący z 3000gt po małym przebiegu za grosze niedawno na ebayu. Bodajże koleś wygrał za ok 30 funtów. Sam miałem zalicytować ale nie mam miejsca w garażu bo 2 silniki od VR4 cały czas leżą :mrgreen:


Jeden chętnie mogę przyjąć ;)

Hugo - 03-12-2013, 08:34

lukasz12 napisał/a:
Wiem to nieskromne, ale odpowiem krotko: Sigma
Nie tylko Sigma, 99%, jeśli nie wszystkie mają takie gładzie niezależnie od przebiegu.
lukasz12 - 03-12-2013, 10:49

Hugo napisał/a:
lukasz12 napisał/a:
Wiem to nieskromne, ale odpowiem krotko: Sigma
Nie tylko Sigma, 99%, jeśli nie wszystkie mają takie gładzie niezależnie od przebiegu.

No wiadomo, ale pozwoliłem sobie na taki żart :twisted:
Silinki Mitsu są trwałe i przecież ten silnik trafiał do większości dużych aut Mitsubishi.

Przyznam, że bardzo fajnie chodzą 4G6x - jak na 4kę to przyjemnie brzmi.

jkrzysztof80 - 03-12-2013, 18:26

lukasz12 napisał/a:
jkrzysztof80 napisał/a:
No to zaszalałeś szpala85. Był jeden silnik wolnossący z 3000gt po małym przebiegu za grosze niedawno na ebayu. Bodajże koleś wygrał za ok 30 funtów. Sam miałem zalicytować ale nie mam miejsca w garażu bo 2 silniki od VR4 cały czas leżą :mrgreen:


Jeden chętnie mogę przyjąć ;)


Ale przecież nie będziesz przerabiał całej sigmy żeby silnik od legnuma wcisnać :mrgreen:

szpala85 - 03-12-2013, 19:08



sąsiad jest w szoku że ten silnik ma 22 lata ... mówi że nie widać po nim śladów jakiegokolwiek zmęczenia .. wszystko się świeci ..... zero jakiś przetarć

poszły tylko zawory dolotowe jak widać na fotach :wink:
prowadnice zaworów są ok

wojtas - 03-12-2013, 19:45

Ja i tak profilaktycznie wymieniłbym pierścienie, olejowe na pewno mają już dość. To jest tylko moja subiektywna opinia.
szpala85 - 03-12-2013, 20:00

chodzi ci o uszczelniacze zaworowe ? :wink:
bo jak tak to bez obaw prawdpodobnie będe je wymieniał :wink:

co do popychaczy .. rozumiem że mam je ładnie przeczyścić w ropie ? potem zalać ropą otwór i je tam włożyć ? tak aby gładko chodziły tak ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group