To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Falujące obroty - Lancer CYxA

mjsystem - 10-02-2015, 11:26

megauchuch napisał/a:
mjsystem, co to może być Twoim zdaniem ?
Nie jestem specem od silników, ale jeśli masz gaz, to regulacja luzów zaworowych, jeśli nie masz gazu, to sonda, cokolwiek. najlepiej zainwestować kilka złotych w diagnozę komputerową. Nie koniecznie w ASO. :wink:
megauchuch - 10-02-2015, 11:32

tyku, pytałem Pana Leszka w Auto Serwis o wymianie filtrów, dlaczego nie wymieniał paliwowego, powiedział, że w tym modelu się tego nie robi. hm (?) / ja nie znam się na tyle, żeby powiedzieć, że jest inaczej..
mjsystem, nie mam gazu . czysta benzyna :) jestem świeżo po dużym przeglądzie, nic nie wyszło. / filtry, oleje, elementy zawieszenia i wszystko co mogło być do wymiany , zostało zrobione.

mjsystem - 10-02-2015, 11:33

megauchuch napisał/a:
jestem świeżo po dużym przeglądzie, nic nie wyszło. / filtry, oleje, elementy zawieszenia i wszystko co mogło być do wymiany , zostało zrobione.
A komputer nic nie wykazał?
megauchuch - 10-02-2015, 11:35

mjsystem, nic a nic :shock:
mjsystem - 10-02-2015, 11:40

Zrób reset. Odłącz aku na zimnym aucie i podłącz ponownie zgodnie z zasadami. Wyłącz wszystkie odbiorniki. Zapal i poczekaj do załączenia wentylatorów. Kilkanaście minut roboty a może pomóc. :|
megauchuch - 10-02-2015, 11:44

jak problem się jeszcze raz powtórzy to tak zrobie . może być jeszcze ten filtr paliwa, akumulator też mam od nowości ...
mjsystem - 10-02-2015, 11:54

megauchuch napisał/a:
akumulator też mam od nowości ...
To nie jest wina aku. :wink: Ale wymień go tak czy inaczej :wink:
tomaszekk7 - 10-02-2015, 12:30

mjsystem napisał/a:
megauchuch napisał/a:
akumulator też mam od nowości ...
To nie jest wina aku. :wink: Ale wymień go tak czy inaczej :wink:


Najlepiej to wymień wszystko. Już kiedyś pisałem na temat tego problemu. Komputer był wpinany, sprawdzany był przepływomierz czy prawidłowo reaguje na zmianę temperatury. I nic to nie wykazało. Falowanie przy odpalaniu motoru pojawiło się u mnie jak jeszcze nie miałem zainstalowanego LPG ( przebieg ok. 50 tyś.) . Ktoś tu na forum pisał jak dobrze pamiętam to może być kwestia wadliwej pompy paliwa. Wcześniej miałem świece k20PSR-B8 to obroty według obrotomierza potrafiły spadać prawie do zera, teraz mam k20PSR-B8 i takiego falowania nie zaobserwowałem. Rozmawiałem o tym zjawisku w ASO , ale Oni oczywiście stwierdzili, że nie znają tego problemu , bo nikt im tego nie zgłaszał.

RalfPi - 10-02-2015, 13:09

Chłopaki - jaki problem - dziś rano odpaliłem samochód - tak jak zawsze - temp. 10 stopni w garażu - obroty hop na 1500 potem spadają do 1000 by wzrosnąć do 1300rpm - może komputer sobie coś tam testuje..
Czy kogoś zawiódł silnik czy... "ma zafalowanie delikatne i miarowe obrotów" ?
Ja bym nie demonizował :)

megauchuch - 10-02-2015, 13:48

RalfPi, u mnie było tak samo , małe wahania i krótkie , jestem trochę przewrażliwiony .. zobaczymy jak często będzie się to powtarzać , gdyby stało się to permanentne, podejmę stanowcze kroki.
tyku - 10-02-2015, 13:53

megauchuch napisał/a:
pytałem Pana Leszka w Auto Serwis o wymianie filtrów, dlaczego nie wymieniał paliwowego, powiedział, że w tym modelu się tego nie robi.

MY 08 - 10
Co 200.000 km (DODATKOWO w stosunku do przeglądu CO KAŻDE 40.000 km)
Wymienić filtr paliwa (lub co 10 lat).
MY 11-15
Co 160.000 km (DODATKOWO w stosunku do przeglądu CO KAŻDE 40.000 km)
Wymienić filtr paliwa (lub co 10 lat).
To jest bardzo optymistyczne założenie serwisowania lancera. :shock:
Tak wygląda filtr paliwa (1770A106) - cena w ASO 1200 zł. :shock:

Bart2001 - 10-02-2015, 14:56

na szczęście poza aso trochę mniej :D
https://www.motointegrato...oparts-j1335064

megauchuch - 10-02-2015, 17:10

Bart2001, no właśnie miałem podrzucić ten sam link , jak coś to można coś takiego kupić . oczywiście POZA Aso ;)
brylekVFR - 10-02-2015, 18:19

Znalazłem filtr trochę taniej.
http://www.aparts.pl/part...000000291-.aspx
Po nr.wychodzi ze 1.8 ma taki sam filtr jak 1.6

mjsystem - 10-02-2015, 19:05

megauchuch napisał/a:
RalfPi, u mnie było tak samo , małe wahania i krótkie , jestem trochę przewrażliwiony .. zobaczymy jak często będzie się to powtarzać , gdyby stało się to permanentne, podejmę stanowcze kroki.
Na jakim paliwie jeździsz? Jak na 95, to jest jeszcze duże prawdopodobieństwo, że wystarczy wyregulować luzy zaworowe. Niska temperatura spalania działa jak instalacja gazowa. Zużywa nadmiernie szklanki.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group