[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Falujące obroty - Lancer CYxA
mjsystem - 10-02-2015, 11:26
megauchuch napisał/a: | mjsystem, co to może być Twoim zdaniem ? | Nie jestem specem od silników, ale jeśli masz gaz, to regulacja luzów zaworowych, jeśli nie masz gazu, to sonda, cokolwiek. najlepiej zainwestować kilka złotych w diagnozę komputerową. Nie koniecznie w ASO.
megauchuch - 10-02-2015, 11:32
tyku, pytałem Pana Leszka w Auto Serwis o wymianie filtrów, dlaczego nie wymieniał paliwowego, powiedział, że w tym modelu się tego nie robi. hm (?) / ja nie znam się na tyle, żeby powiedzieć, że jest inaczej..
mjsystem, nie mam gazu . czysta benzyna jestem świeżo po dużym przeglądzie, nic nie wyszło. / filtry, oleje, elementy zawieszenia i wszystko co mogło być do wymiany , zostało zrobione.
mjsystem - 10-02-2015, 11:33
megauchuch napisał/a: | jestem świeżo po dużym przeglądzie, nic nie wyszło. / filtry, oleje, elementy zawieszenia i wszystko co mogło być do wymiany , zostało zrobione. | A komputer nic nie wykazał?
megauchuch - 10-02-2015, 11:35
mjsystem, nic a nic
mjsystem - 10-02-2015, 11:40
Zrób reset. Odłącz aku na zimnym aucie i podłącz ponownie zgodnie z zasadami. Wyłącz wszystkie odbiorniki. Zapal i poczekaj do załączenia wentylatorów. Kilkanaście minut roboty a może pomóc.
megauchuch - 10-02-2015, 11:44
jak problem się jeszcze raz powtórzy to tak zrobie . może być jeszcze ten filtr paliwa, akumulator też mam od nowości ...
mjsystem - 10-02-2015, 11:54
megauchuch napisał/a: | akumulator też mam od nowości ... | To nie jest wina aku. Ale wymień go tak czy inaczej
tomaszekk7 - 10-02-2015, 12:30
mjsystem napisał/a: | megauchuch napisał/a: | akumulator też mam od nowości ... | To nie jest wina aku. Ale wymień go tak czy inaczej |
Najlepiej to wymień wszystko. Już kiedyś pisałem na temat tego problemu. Komputer był wpinany, sprawdzany był przepływomierz czy prawidłowo reaguje na zmianę temperatury. I nic to nie wykazało. Falowanie przy odpalaniu motoru pojawiło się u mnie jak jeszcze nie miałem zainstalowanego LPG ( przebieg ok. 50 tyś.) . Ktoś tu na forum pisał jak dobrze pamiętam to może być kwestia wadliwej pompy paliwa. Wcześniej miałem świece k20PSR-B8 to obroty według obrotomierza potrafiły spadać prawie do zera, teraz mam k20PSR-B8 i takiego falowania nie zaobserwowałem. Rozmawiałem o tym zjawisku w ASO , ale Oni oczywiście stwierdzili, że nie znają tego problemu , bo nikt im tego nie zgłaszał.
RalfPi - 10-02-2015, 13:09
Chłopaki - jaki problem - dziś rano odpaliłem samochód - tak jak zawsze - temp. 10 stopni w garażu - obroty hop na 1500 potem spadają do 1000 by wzrosnąć do 1300rpm - może komputer sobie coś tam testuje..
Czy kogoś zawiódł silnik czy... "ma zafalowanie delikatne i miarowe obrotów" ?
Ja bym nie demonizował
megauchuch - 10-02-2015, 13:48
RalfPi, u mnie było tak samo , małe wahania i krótkie , jestem trochę przewrażliwiony .. zobaczymy jak często będzie się to powtarzać , gdyby stało się to permanentne, podejmę stanowcze kroki.
tyku - 10-02-2015, 13:53
megauchuch napisał/a: | pytałem Pana Leszka w Auto Serwis o wymianie filtrów, dlaczego nie wymieniał paliwowego, powiedział, że w tym modelu się tego nie robi. |
MY 08 - 10
Co 200.000 km (DODATKOWO w stosunku do przeglądu CO KAŻDE 40.000 km)
Wymienić filtr paliwa (lub co 10 lat).
MY 11-15
Co 160.000 km (DODATKOWO w stosunku do przeglądu CO KAŻDE 40.000 km)
Wymienić filtr paliwa (lub co 10 lat).
To jest bardzo optymistyczne założenie serwisowania lancera.
Tak wygląda filtr paliwa (1770A106) - cena w ASO 1200 zł.
Bart2001 - 10-02-2015, 14:56
na szczęście poza aso trochę mniej
https://www.motointegrato...oparts-j1335064
megauchuch - 10-02-2015, 17:10
Bart2001, no właśnie miałem podrzucić ten sam link , jak coś to można coś takiego kupić . oczywiście POZA Aso
brylekVFR - 10-02-2015, 18:19
Znalazłem filtr trochę taniej.
http://www.aparts.pl/part...000000291-.aspx
Po nr.wychodzi ze 1.8 ma taki sam filtr jak 1.6
mjsystem - 10-02-2015, 19:05
megauchuch napisał/a: | RalfPi, u mnie było tak samo , małe wahania i krótkie , jestem trochę przewrażliwiony .. zobaczymy jak często będzie się to powtarzać , gdyby stało się to permanentne, podejmę stanowcze kroki.
| Na jakim paliwie jeździsz? Jak na 95, to jest jeszcze duże prawdopodobieństwo, że wystarczy wyregulować luzy zaworowe. Niska temperatura spalania działa jak instalacja gazowa. Zużywa nadmiernie szklanki.
|
|
|