To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Trzeci w karierze, drugi na podwórku :) ELW

robertdg - 05-10-2015, 19:01

Mitsubishi to nie VW, nie ma czarów przy odpowietrzaniu
deejay - 05-10-2015, 21:29

booohal napisał/a:
rozrząd (oddaję dzisiaj, sam jestem za cienki w uszach ;) )


Nie ma tragedii Krzyś :wink:

booohal - 06-10-2015, 13:01

Dzięki Panowie :)

I dupa. Dwa pneumaty nie dały rady odkręcić koła pasowego :evil:
Jednak znajomy mówi, że wszystko wygląda jak nowe. W sumie jest to bardzo możliwe, bo nawet nie patrzyłem w książkę (nigdy w nie nie wierzę)
Za tydzień będzie bardzo dobry pneumat, który podobno odkręca wszystko i powinniśmy dać radę ale jak okaże się, że faktycznie rozrząd ma jakiś symboliczny przebieg to trochę na nim pośmigam.

robertdg - 06-10-2015, 15:54

Zawsze wygląda dobrze - do ostatniego momentu ;-)
booohal - 06-10-2015, 18:04

Nie pocieszaj mnie tak :)
Pasek na prawdę wygląda jak nowy.
Zobaczymy.
Na razie uczę się niemiecko-szwajcarskiego żeby odszyfrować książkę :D

Ori rozrząd po jakim czasie powinien być zmieniony od nowości?
90 000km?

robertdg - 06-10-2015, 18:07

4 lata lub 90tyś km
booohal - 06-10-2015, 18:18

Znalazłem.
Z książki wychodzi, że rozrząd ma 25 000km i dwa lata.
Z ciekawości jak będę w Swiss to zadzwonię przez kolegę, który śmiga w języku wroga do tego serwisu i zapytam :) Może podadzą :dontknow:

robertdg - 06-10-2015, 18:35

Pisało coś o Zahnriemen :?:
deejay - 06-10-2015, 20:42

booohal napisał/a:
Za tydzień będzie bardzo dobry pneumat, który podobno odkręca wszystko


Nagrzej śrubę opalarką lub palnikiem ręcznym i nie ma bata ze nie idzie , sprawdzone :wink:

booohal - 06-10-2015, 23:04

robertdg napisał/a:
Pisało coś o Zahnriemen :?:

Zahnriemen ers czy jakoś tak.

Owczar - 06-10-2015, 23:30

robertdg napisał/a:
4 lata lub 90tyś km


To mnie zasmuciles. A w praktyce ile wytrzymują?

Może zmienię sam pasek. Szkoda inwestować na krótki okres...

booohal - 08-10-2015, 11:54

Kurna, pierwsza ''awaria''
W lewym, przednim kole coś zaczęło niemiłosiernie piszczeć podczas jazdy na nierównościach...
Który wahacz przeważnie pierwszy pada w ten sposób? Górny? On chyba najbardziej pracuje...

Fragu - 08-10-2015, 12:04

booohal, pierwsze co to sprawdź dolny prosty!
booohal - 08-10-2015, 12:52

Tak? On może skrzypieć? Patrząc na budowę wahaczy to tak bardziej mi się widziały górne.
Ale w sumie to chyba było tak z moim EA2A już po sprzedaniu. Sąsiadowi zaczęło skrzypieć, wymienił górny i było to samo. Po wymianie dolnego dopiero ustało.
Kurde, z tego co pamiętam to tam nie za bardzo chce dolna śruba mocująca amor wyjść...
Nic, zobaczymy. Kupię jakiegoś taniego badziewiaka i podmienię. Jak to ten to może zregeneruje ori i jak badziewiak się skończy to podmienię. A jak nie to nie będzie szkoda niedużej kasy i szukam dalej :)

Fragu - 08-10-2015, 12:59

Najważniejsze jest to żebyś szybko go sprawdził - mam na myśli najlepiej dzisiaj - bo szkoda koło zostawiać na poboczu :roll:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group