Nasze Miśki - Trzeci w karierze, drugi na podwórku :) ELW
robertdg - 05-10-2015, 19:01
Mitsubishi to nie VW, nie ma czarów przy odpowietrzaniu
deejay - 05-10-2015, 21:29
booohal napisał/a: | rozrząd (oddaję dzisiaj, sam jestem za cienki w uszach ) |
Nie ma tragedii Krzyś
booohal - 06-10-2015, 13:01
Dzięki Panowie
I dupa. Dwa pneumaty nie dały rady odkręcić koła pasowego
Jednak znajomy mówi, że wszystko wygląda jak nowe. W sumie jest to bardzo możliwe, bo nawet nie patrzyłem w książkę (nigdy w nie nie wierzę)
Za tydzień będzie bardzo dobry pneumat, który podobno odkręca wszystko i powinniśmy dać radę ale jak okaże się, że faktycznie rozrząd ma jakiś symboliczny przebieg to trochę na nim pośmigam.
robertdg - 06-10-2015, 15:54
Zawsze wygląda dobrze - do ostatniego momentu
booohal - 06-10-2015, 18:04
Nie pocieszaj mnie tak
Pasek na prawdę wygląda jak nowy.
Zobaczymy.
Na razie uczę się niemiecko-szwajcarskiego żeby odszyfrować książkę
Ori rozrząd po jakim czasie powinien być zmieniony od nowości?
90 000km?
robertdg - 06-10-2015, 18:07
4 lata lub 90tyś km
booohal - 06-10-2015, 18:18
Znalazłem.
Z książki wychodzi, że rozrząd ma 25 000km i dwa lata.
Z ciekawości jak będę w Swiss to zadzwonię przez kolegę, który śmiga w języku wroga do tego serwisu i zapytam Może podadzą
robertdg - 06-10-2015, 18:35
Pisało coś o Zahnriemen
deejay - 06-10-2015, 20:42
booohal napisał/a: | Za tydzień będzie bardzo dobry pneumat, który podobno odkręca wszystko |
Nagrzej śrubę opalarką lub palnikiem ręcznym i nie ma bata ze nie idzie , sprawdzone
booohal - 06-10-2015, 23:04
robertdg napisał/a: | Pisało coś o Zahnriemen |
Zahnriemen ers czy jakoś tak.
Owczar - 06-10-2015, 23:30
robertdg napisał/a: | 4 lata lub 90tyś km |
To mnie zasmuciles. A w praktyce ile wytrzymują?
Może zmienię sam pasek. Szkoda inwestować na krótki okres...
booohal - 08-10-2015, 11:54
Kurna, pierwsza ''awaria''
W lewym, przednim kole coś zaczęło niemiłosiernie piszczeć podczas jazdy na nierównościach...
Który wahacz przeważnie pierwszy pada w ten sposób? Górny? On chyba najbardziej pracuje...
Fragu - 08-10-2015, 12:04
booohal, pierwsze co to sprawdź dolny prosty!
booohal - 08-10-2015, 12:52
Tak? On może skrzypieć? Patrząc na budowę wahaczy to tak bardziej mi się widziały górne.
Ale w sumie to chyba było tak z moim EA2A już po sprzedaniu. Sąsiadowi zaczęło skrzypieć, wymienił górny i było to samo. Po wymianie dolnego dopiero ustało.
Kurde, z tego co pamiętam to tam nie za bardzo chce dolna śruba mocująca amor wyjść...
Nic, zobaczymy. Kupię jakiegoś taniego badziewiaka i podmienię. Jak to ten to może zregeneruje ori i jak badziewiak się skończy to podmienię. A jak nie to nie będzie szkoda niedużej kasy i szukam dalej
Fragu - 08-10-2015, 12:59
Najważniejsze jest to żebyś szybko go sprawdził - mam na myśli najlepiej dzisiaj - bo szkoda koło zostawiać na poboczu
|
|
|