Nasze Miśki - Black Beauty by robertdg
Zolar - 06-11-2011, 21:44
robertdg napisał/a: | Zolar, dzięki za troskę, jakiś czas temu przerobiłem ten temat i co trzeba było to było wymienione, oraz została usunięta przyczyna, mam dla Ciebie Gołe Silniki |
Dzięki za troskę o moją wiedzę, ale dla mnie w Galancie wszystko poniżej 2,5 V6 nie jest godne uwagi. Dlatego nawet nie chce mi się tego czytać
robertdg - 06-11-2011, 22:10
Tam też są informacje odnośnie 2.5
jacek11 - 06-11-2011, 22:26
Robert,zamierzasz zakuć motor?ile to może dać mocy?
sveno - 06-11-2011, 23:39
jacek11 napisał/a: | zamierzasz zakuć motor?ile to może dać mocy? |
hmm... od kiedy to zakuwanie silnika przynosi przyrost mocy?
Torp12 - 07-11-2011, 00:10
sveno napisał/a: | hmm... od kiedy to zakuwanie silnika przynosi przyrost mocy? |
Hmmm od zawsze? Lzejsze tloki i korbowody latwiej wprawic w ruch co spowoduje jakis tam przyrost mocy czy momentu:] Chociaz zakuwanie raczej glownie ma inny cel:)
pitbu77 - 13-11-2011, 20:44
Torp12 napisał/a: | Chociaz zakuwanie raczej glownie ma inny cel:) |
No dokładnie. Zakute elementy silnika to przede wszystkim wyższa wytrzymałość ze względu na proces obróbki tych elementów. Masa nie zawsze jest znacząco mniejsza od seryjnych elementów. Powiedziałbym raczej, że równa dla tych samych elementów pracujących w grupie (np. dla korbowodów czy tłoków, gdzie odchyłki wagi sięgają kilku gram a nie kilkunastu / kilkudziesięcu jak w serii).
robertdg - 15-11-2011, 20:46
W zeszłym tygodniu Galant był na corocznym przeglądzie technicznym - przeszedł wzorowo.
Póżniej zwróciłem uwagę, że przestała się palić kontrolka alternatora przy odpalaniu, no i rozrusznik dostał wizyte w SPA, wrócił już odświeżony, zamontowany działa jak nalezy
Tomii - 16-11-2011, 08:41
robertdg napisał/a: | W zeszłym tygodniu Galant był na corocznym przeglądzie technicznym - przeszedł wzorowo.
Póżniej zwróciłem uwagę, że przestała się palić kontrolka alternatora przy odpalaniu, no i rozrusznik dostał wizyte w SPA, wrócił już odświeżony, zamontowany działa jak nalezy |
Robert a jak na rolkach, zablokowało tył przy zasadniczym ?
robertdg - 16-11-2011, 08:59
Wiem, że dwa razy wyrzuciło auto z rolek, najpierw przód, potem tył, diagnosta siedział w aucie i operował a ja się lipiłem w monitor techniczny patrząc na wyniki pomiarowe, czy są jakieś odchyly pomiędzy stronami, etc.
Z obserwacji stawiam na to, że siła chamowania tylnej osi jest rzędu ~1.5kN a wyrzuciło na hamulcu postojowym
Tomii - 16-11-2011, 09:56
robertdg napisał/a: | Wiem, że dwa razy wyrzuciło auto z rolek, najpierw przód, potem tył, diagnosta siedział w aucie i operował a ja się lipiłem w monitor techniczny patrząc na wyniki pomiarowe, czy są jakieś odchyly pomiędzy stronami, etc.
Z obserwacji stawiam na to, że siła chamowania tylnej osi jest rzędu ~1.5kN a wyrzuciło na hamulcu postojowym |
czyli wynika z tego że na zasadniczym nie wyrzuciło Ci go z rolek, u mnie było ok 1.10kN tył, ręczny coś 1.6kN i na nim koła zablokowało.
Krzyzak - 16-11-2011, 11:00
u mnie tył 1.8-1.9 kN (ale mam tarcze wentylowane 282 mm)
Torp12 - 16-11-2011, 11:08
Krzyzak napisał/a: | u mnie tył 1.8-1.9 kN (ale mam tarcze wentylowane 282 mm) |
Od czego masz te tarcze? I jaki zaciski?
I jak sie auto sprawuje na większych tarczach z tyłu jak z przodu?:)
Hugo - 16-11-2011, 13:58
Torp12 napisał/a: | Od czego masz te tarcze? I jaki zaciski? | Od Galanta E88.
Krzyzak - 17-11-2011, 06:12
Torp12 napisał/a: | I jak sie auto sprawuje na większych tarczach z tyłu |
normalnie - żadnych problemów
robertdg - 17-11-2011, 20:04
Dzisiaj zaaplikowany setup zimowy
|
|
|