Nasze Miśki - Avan(s)ce Elegancji Juiceman'a czyli 2.5V6 z 2003
RE_man - 05-01-2017, 19:32
Co województwo to jakieś inne te ceny OC, Ja w sierpniu płaciłem 850zł na rok, teraz podejrzewam poniżej 1000 będzie ciężko po tych podwyżkach.
deejay - 05-01-2017, 22:10
Mam znajomego który pracuje w "Dużej" firmie ubezpieczeniowej i Wrocław wypada najdrożej z całej Polski , a to dlatego że we Wrocławiu jest najwięcej wyłudzeń odszkodowań , tyle w temacie .
Juiceman - 17-05-2017, 13:53
No to wypada coś zaktualizować :
Galant jeździ choć już znacznie mniej przez 8 miesięcy galant zrobił 4kkm czyli 290kkm. Dziś w końcu zmiana na letnie.
Co do Zimówek imperial - nie polecam co prawda w śniegu nie było za bardzo jak potestować ale po zimie jaką mieliśmy stwierdzam, że paroletnie Continentale są dużo lepsze.
Letnie imperiale zaczynają zdaje się drugi sezon pierwszy wypadł naprawdę dobrze. Także godne polecenia.
Juiceman - 05-08-2017, 11:40
Tym razem nie udało się.... akumulator padł w sumie to zmarł.... ładowanie cetekiem nie pomogło. W związku z tym potrzebuje na wczoraj aku..... Centra Futura CA602 padła po 5 latach,
Po za tym tankuje i jezdzę Może w końcu pora brać się za update hamulców... bo zaciski od evo walają się od czerwca w bagażniku...
Edit
Wstawiony AUTOPART Galaxy Gold 12V 62Ah 600A gwarancja 5lat
Krzyzak - 05-08-2017, 22:01
Juiceman napisał/a: | zaciski od evo walają się od czerwca | że do EA? - długa droga... najtrudniejsza część to zmiana felg, żeby pasował zacisk i nie wystawały poza obrys
w sumie ja z zacisków z outka 2 jestem zadowolony
Juiceman - 07-08-2017, 08:15
Krzyzak napisał/a: | Juiceman napisał/a: | zaciski od evo walają się od czerwca | że do EA? - długa droga... najtrudniejsza część to zmiana felg, żeby pasował zacisk i nie wystawały poza obrys
w sumie ja z zacisków z outka 2 jestem zadowolony |
zaciski na tył od evo 4 wiec tarcza 284mm. Tylko coraz częściej się zastanwiam czy muszę nawiercać tarcze na 4x114,3 czy pokombinować aby mieć piasty na 5 śrub...
Krzyzak - 07-08-2017, 11:54
ja nawiercałem
nowa piasta to nowa felga a najlepiej 4 felgi (albo i 5 z zapasem)
i wtedy zmiana piast z przodu... używki to tak różnie bywa, więc i łożyska po 250zł za sztukę...
a jak felga inna rozmiarem (a pewnie masz 17") to i opony sensowne od 400zł wzwyż
Owczar - 07-08-2017, 14:05
A ja jakoś sceptycznie podchodzę do wiercenia otworów w tarczy. A co z jej wyważeniem? Wiadomo, że to zmiana masy blisko środka, ale przy dużych prędkościach nawet mała masa ma znaczenie.
Juiceman - 08-08-2017, 08:40
Krzyzak napisał/a: | ja nawiercałem
nowa piasta to nowa felga a najlepiej 4 felgi (albo i 5 z zapasem)
i wtedy zmiana piast z przodu... używki to tak różnie bywa, więc i łożyska po 250zł za sztukę...
a jak felga inna rozmiarem (a pewnie masz 17") to i opony sensowne od 400zł wzwyż |
Co do 17' mam sprawdzone chińczyki i idealnie się nadają na lato ( za to opony zimowe tego samego producenta okazały się i nawet na miasto w zimie są beznadziejne)
Także opony to pikuś, gorzej sprawa ma się z zakupem 2 setów felg .... ale może faktycznie jeden sezon nawiercane, a później to wymieniać.
Fragu - 08-08-2017, 09:39
Juiceman, ciekawe - ja zimowe Imperiale mogę pochwalić. Oczywiście nie jest to jakiś cud, ale w Outlanderze dają radę.
Juiceman - 03-09-2017, 22:38
Bartek też je chwali ale na 17'. Może to kwestia ich szerokości i wielkości? Nie wiem....
Co do aktualizacji szykuje się wymiana oleju i filtrów.
Ponadto szukam drugiego auta dla rodzinki za tem
Coś po '00 z automatem w dobrej cenie i stanie )
Owczar - 03-09-2017, 23:44
W dobrej cenie i stanie szukałbym Laguny 3
Krzyzak - 04-09-2017, 08:10
Volvo panie volvo! I żadnego francuza
Hugo - 04-09-2017, 08:20
Owczar, jeszcze żeby było ładne
Juiceman - 04-09-2017, 10:15
Francuz odpada a budżet jest bardzo mały xd więc czyha na okazję tak jak było przy pierwszym galu xd
|
|
|