Nasze Miśki - Galant Sport Edition '98 A/T
fj_mike - 27-03-2011, 21:28
Hubi, czego użyłeś do malowania ramek?
Hugo - 27-03-2011, 21:36
fj_mike napisał/a: | Hubi, czego użyłeś do malowania ramek? | Czarny Motip w spray-u. Oczywiście pełen połysk: http://allegro.pl/lakier-...1481826213.html
andrew84, rosomak1983 dziękuję za bardzo pozytywne opinie i cieszę się, że Wam się podoba.
fj_mike - 27-03-2011, 21:41
Hugo napisał/a: | cieszę się, że Wam się podoba |
Tia, zapomniałem dodać, mnie też się podoba
dawidoski13 - 28-03-2011, 14:59
Fakt wygląda to super fajnie ale z oklejaniem to musiało być przeciekawie
dawidoski13 - 28-03-2011, 15:02
Spuszczałeś szybę na dół i malowałeś całość,czy jak to robiłeś
Andrew - 28-03-2011, 15:25
dawidoski13 napisał/a: | Spuszczałeś szybę na dół i malowałeś całość,czy jak to robiłeś | Wg mnie najlepiej jest okleić szybę i nie opuszczać, bo jak opuścisz to możesz coś przez przypadek wewnątrz przymalować
A z oklejaniem to tak zabawa, ale trzeba się trochę jednak do tego przyłożyć
Hugo - 28-03-2011, 16:06
dawidoski13 napisał/a: | Spuszczałeś szybę na dół i malowałeś całość,czy jak to robiłeś | Nie, skąd, tak jak napisał andrew84 szyby były zamknięte i całe oklejone kawałkami gazety i taśmą. Poza tym dach do połowy i drzwi również, to samo błotniki (przedni i tylny) oraz szyba przednia i tylna do połowy oklejone.
Juiceman - 28-03-2011, 17:21
Kurde bardzo fajnie wyszło, będę musiał u siebie coś takiego zrobić oraz przy okazji kierownice pomalować : ) tylko nie wiem czy high gloss pójdzie na zew.
Hugo - 28-03-2011, 23:44
Juiceman napisał/a: | tylko nie wiem czy high gloss pójdzie na zew | Polecam, na połysku nie widać tak bardzo tłustych śladów (po palcach podczas zamykania). Przede wszystkim dlatego lakierowałem pełnym połyskiem.
Hugo - 01-04-2011, 20:26
W tygodniu wymieniona prawa końcówka drążka kierowniczego na CTR. Przy okazji jej wykrecenia zdiagnozowany minimalny luz na drążku kierowniczym. Stara końcówka firmy 555, podobnie jak lewa miało duży luz i zacierała się. Nowy drążek kierowniczy firmy 555 już jeździ w bagażniku i czeka na wymianę w niedalekiej przyszłości. A dzisiaj wymienione opony na Good Year Eagle F1 w rozmiarze 225/45 R17. Zabójczo wygladają te opony (bieżnik). Jedzie sie OK, tylko bardziej rzuca w koleinach niż na 215/40 R17. Jutro mycie auta i będzie sesyjka zdjęciowa. Felgi mają wymiary 7,5 cala szerokości i ET 38 i jak patrzyłem jak opona z tyłu podchodzi do rantu nadkola to chyba tarcie jak ktoś usiądzie z tyłu będzie pewne. Na szczęście w każdej chwili mogę zmienić opony na 215/45 R17, bo zakładane były u znajomego.
Anonymous - 01-04-2011, 20:44
dziwne u Rafała drążki też 555 i z tego co ostatnio rozmawialiśmy to chyba rok czasu a wszystko gra... może jakaś felerna partia Ci się trafiła ?
Hugo - 01-04-2011, 20:50
Ej Derpin końcówki miałem 555, a nie drążki. Teraz mam lewy drążek firmy TRW zamontowany, a prawy firmy 555 czeka na montaż, w aucie siedzi jeszcze ori.
Anonymous - 01-04-2011, 20:51
aaaa dobra namieszałem
Rafal_Szczecin - 01-04-2011, 22:03
Hugo napisał/a: | Ej Derpin końcówki miałem 555 |
na koncowkach 555 zrobilem juz jakies 40tkm i dalej jest bardzo ok .
Hugo - 01-04-2011, 22:54
Rafal_Szczecin tylko pozazdrościć, ja zrobiłem max. 20 000 km, chyba jednak Galant nie nadaje się na szutry
|
|
|