To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Wymiana piasta/lożysko przód

karino - 22-05-2014, 13:46

czyli wszystkie typowe nie domagania galantów......................
sierars1 - 22-05-2014, 13:50

Chyba tak, w cosworthie miałem to samo z rana i tylne nadkola
alex87 - 22-05-2014, 15:09

dziękuję wam za odpowiedzi.

karino napisał/a:
nie wiem jak u innych ale u mnie weryfikacja poprzez huczenie jest awykonalna z uwagi na szum opon.....pewność zawsze da poniesienie koła i tak dalej.....


właśnie cały problem w tym iż po podniesieniu samochodu na kołach nie ma luzu. te łozysko jest po prostu za lekko wadliwe jednak strasznie wkurzająco. co do szumu opon to u mnie nie ma to znaczenia: na gładkim asfalcie na trasie jadąc sobie 120 po prostym jest ok, łuk w lewo i jest wstyd jeśli się jedzie z kimś ("co tak szumi?") ponieważ tak szumi. na początku suzmiało mi tylko dla łuków w lewo, teraz skręcając w lewo i prawo szumi. eh..

nie wiem czy ma to znaczenie ale już pół roku z tym jeżdżę, choć ostatnio chyba jest troszkę głośniej.

sierars1 - 22-05-2014, 15:58

alex87 napisał/a:
dziękuję wam za odpowiedzi.

karino napisał/a:
nie wiem jak u innych ale u mnie weryfikacja poprzez huczenie jest awykonalna z uwagi na szum opon.....pewność zawsze da poniesienie koła i tak dalej.....


właśnie cały problem w tym iż po podniesieniu samochodu na kołach nie ma luzu. te łozysko jest po prostu za lekko wadliwe jednak strasznie wkurzająco. co do szumu opon to u mnie nie ma to znaczenia: na gładkim asfalcie na trasie jadąc sobie 120 po prostym jest ok, łuk w lewo i jest wstyd jeśli się jedzie z kimś ("co tak szumi?") ponieważ tak szumi. na początku suzmiało mi tylko dla łuków w lewo, teraz skręcając w lewo i prawo szumi. eh..

nie wiem czy ma to znaczenie ale już pół roku z tym jeżdżę, choć ostatnio chyba jest troszkę głośniej.


Jeśli teraz szumią ci obydwie strony to i wyłącznie łożyska bo nic tam innego nie ma.

Swego czasu też tak miałem w bmw i przejeździłem 2 lata aż sprzedałem

robertdg - 22-05-2014, 20:07

Zawsze mozna jeszcze sprawdzić czy łozysko przenosi drgania na zwrotnice
sierars1 - 22-05-2014, 20:39

robertdg napisał/a:
Zawsze mozna jeszcze sprawdzić czy łozysko przenosi drgania na zwrotnice


ale z tyłu ?

robertdg - 22-05-2014, 20:57

Z tyłu i z przodu
martinez_g - 22-05-2014, 21:03

robertdg podpowiedz mu jak to z tyłu zrobić , ręką ciężko kółko rozkrecić do 60km.h a to przeważnie prędkość gdzie słychać uszkodzone lożysko
robertdg - 22-05-2014, 21:12

Łapiesz jedną ręka za ramię zwrotnicy, drugą ręka krecisz kołem i jak sa wyczuwalne drgania na zwrotnicy to najprawdopodobniej od łozyska
sierars1 - 22-05-2014, 21:37

To chyba o czymś nie wiem :)
To Gal ma tylna oś skrętna ?

robertdg - 22-05-2014, 21:54

A musi być :?: Jakie to ma wogóle znaczenie, już raz była dyskusja na ten temat, producent to tak nazwał i nie mieszajmy dalej.
Zolar - 05-06-2014, 22:14

Czy miał ktoś problem z krzywą przednią piastą? Jakie są typowe objawy?
Tomek - 06-06-2014, 08:12

Zolar napisał/a:
Czy miał ktoś problem z krzywą przednią piastą? Jakie są typowe objawy?


tak

bicie przy hamowaniu, krzywienie tarcz

pomiar miernikiem daje 100% pewności

Fragu - 04-07-2014, 07:28

Piasta TORA - 180zł, czy KOYO 350zł? :roll:

Trochę dylemat, bo spora różnica w cenie...

robertdg - 04-07-2014, 09:31

Koyo


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group