[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Wymiana piasta/lożysko przód
karino - 22-05-2014, 13:46
czyli wszystkie typowe nie domagania galantów......................
sierars1 - 22-05-2014, 13:50
Chyba tak, w cosworthie miałem to samo z rana i tylne nadkola
alex87 - 22-05-2014, 15:09
dziękuję wam za odpowiedzi.
karino napisał/a: | nie wiem jak u innych ale u mnie weryfikacja poprzez huczenie jest awykonalna z uwagi na szum opon.....pewność zawsze da poniesienie koła i tak dalej..... |
właśnie cały problem w tym iż po podniesieniu samochodu na kołach nie ma luzu. te łozysko jest po prostu za lekko wadliwe jednak strasznie wkurzająco. co do szumu opon to u mnie nie ma to znaczenia: na gładkim asfalcie na trasie jadąc sobie 120 po prostym jest ok, łuk w lewo i jest wstyd jeśli się jedzie z kimś ("co tak szumi?") ponieważ tak szumi. na początku suzmiało mi tylko dla łuków w lewo, teraz skręcając w lewo i prawo szumi. eh..
nie wiem czy ma to znaczenie ale już pół roku z tym jeżdżę, choć ostatnio chyba jest troszkę głośniej.
sierars1 - 22-05-2014, 15:58
alex87 napisał/a: | dziękuję wam za odpowiedzi.
karino napisał/a: | nie wiem jak u innych ale u mnie weryfikacja poprzez huczenie jest awykonalna z uwagi na szum opon.....pewność zawsze da poniesienie koła i tak dalej..... |
właśnie cały problem w tym iż po podniesieniu samochodu na kołach nie ma luzu. te łozysko jest po prostu za lekko wadliwe jednak strasznie wkurzająco. co do szumu opon to u mnie nie ma to znaczenia: na gładkim asfalcie na trasie jadąc sobie 120 po prostym jest ok, łuk w lewo i jest wstyd jeśli się jedzie z kimś ("co tak szumi?") ponieważ tak szumi. na początku suzmiało mi tylko dla łuków w lewo, teraz skręcając w lewo i prawo szumi. eh..
nie wiem czy ma to znaczenie ale już pół roku z tym jeżdżę, choć ostatnio chyba jest troszkę głośniej. |
Jeśli teraz szumią ci obydwie strony to i wyłącznie łożyska bo nic tam innego nie ma.
Swego czasu też tak miałem w bmw i przejeździłem 2 lata aż sprzedałem
robertdg - 22-05-2014, 20:07
Zawsze mozna jeszcze sprawdzić czy łozysko przenosi drgania na zwrotnice
sierars1 - 22-05-2014, 20:39
robertdg napisał/a: | Zawsze mozna jeszcze sprawdzić czy łozysko przenosi drgania na zwrotnice |
ale z tyłu ?
robertdg - 22-05-2014, 20:57
Z tyłu i z przodu
martinez_g - 22-05-2014, 21:03
robertdg podpowiedz mu jak to z tyłu zrobić , ręką ciężko kółko rozkrecić do 60km.h a to przeważnie prędkość gdzie słychać uszkodzone lożysko
robertdg - 22-05-2014, 21:12
Łapiesz jedną ręka za ramię zwrotnicy, drugą ręka krecisz kołem i jak sa wyczuwalne drgania na zwrotnicy to najprawdopodobniej od łozyska
sierars1 - 22-05-2014, 21:37
To chyba o czymś nie wiem
To Gal ma tylna oś skrętna ?
robertdg - 22-05-2014, 21:54
A musi być Jakie to ma wogóle znaczenie, już raz była dyskusja na ten temat, producent to tak nazwał i nie mieszajmy dalej.
Zolar - 05-06-2014, 22:14
Czy miał ktoś problem z krzywą przednią piastą? Jakie są typowe objawy?
Tomek - 06-06-2014, 08:12
Zolar napisał/a: | Czy miał ktoś problem z krzywą przednią piastą? Jakie są typowe objawy? |
tak
bicie przy hamowaniu, krzywienie tarcz
pomiar miernikiem daje 100% pewności
Fragu - 04-07-2014, 07:28
Piasta TORA - 180zł, czy KOYO 350zł?
Trochę dylemat, bo spora różnica w cenie...
robertdg - 04-07-2014, 09:31
Koyo
|
|
|