[92-96]Galant E5xA - Luźne rozmowy o naszych galantach 7 generacji
Wszyc - 19-05-2016, 16:16
Sorbek to jeszcze jest biedna wersja nie masz regulowanego zawieszenia, nie widze tempomatu nie widze kontroli trakcji nie ma fabrycznej nawigacji nie ma szyberdachu ale skorki ladne
co do wersji ospojlerowania nie ma takiego czegos jak GT chyba ze jakis diler w indiach sobie takie nazewnictwo przyjal kiedys Twoja wersja ospojlerowania to Diamond Edition oferowana w poliftowym galancie 7 generacji ( czyli od polowy 1994 roku ) polift w przypadku galantow 7g nie byl tak spektakularny jak w 8 generacji zmienila sie poducha powietrzna kierowcy troche z ukladu elektrycznego przekaznikow swiec zarowych w dieslu, doszla wersja 2.0 V6 170KM. Pare zmian w ECU jednostek 1.8 R4 i chyba jeszcze wycofali z produkcji model 1.8 V6 w japonii i doszedl do puli opcji silnikowych 200KM 2.0V6 Mivec MD
mkm - 19-05-2016, 19:02
sorbek, przekopiuj post do działu "Nasze Miśki" - opis jest, zdjęcia są, temat masz gotowy
sorbek - 20-05-2016, 11:22
.wr
Wszyc - 20-05-2016, 22:40
sorbek napisał/a: | Zauważyłem, że nie wszystkie po 94 roku miały właśnie takie ospoilerowanie chyba, że się poprostu mylę. |
Źle mnie zrozumiałeś masz wersje Diamond Edition która występowała polifcie ( co nie znaczy że każdy polift miał takie zderzaki ) chodziło mi o to że przed 94 takiego pakietu nie było
Ja poluje na zderzak z wersji Sports GT
I chodz by mnie mial kosztować 20tyś zł i miałbym go sprowadzać z pod Fukishimy to i tak to zrobie
kamilek - 20-05-2016, 23:36
To jest orurowanie?
Wszyc - 21-05-2016, 00:49
kamilek napisał/a: | To jest orurowanie? |
W pełni fabryczne orurowanie i te przeciwmglowe bosha tez seria poluje na to bo po za tym zderzak to zwykły diamond edition te wielkie relingi tez w pakiecie Sports GT
Sports GT to był VR4 w hatchbacku w sedanie nie wystepowalo orurowanie fabrycznie
jacek11 - 21-05-2016, 09:25
Dobrze wygląda. Pierwszy raz widzę skóry bez elektrycznej regulacji. Wyglądają jak nie z tego auta. Przy kielichach sam robiłeś ? Czy wcześniej ktoś to zrobił ?
sorbek - 21-05-2016, 10:41
,,tak
jacek11 - 29-05-2016, 19:41
sorbek, To jednak autko do sprzedania
Wszyc - 30-05-2016, 11:27
Poszło szybciej niż zwykle xD
jacek11 - 30-05-2016, 21:28
erb1696 - 16-07-2016, 06:21
Ostatnio trochę tu Cicho, tak więc pochwale się swoim Mitasuszi ;]]
Trochę informacji:
Rocznik 96
Hatchback
Silnik 1.8 GLSI 126 Kuni. Benzyna+gaz
przebieg 220 000 km.
Oczywiście ruda szmata zaatakowała nadkola ale nie jest tragicznie.
przedni zderzak do wymiany - zjeżdżał z lawety i trochę się pokiereszował
Obecnie czekam na przepustnice bo padł silnik krokowy i nie trzyma wolnych obrotów.
No i puka coś w przednim kole.
Pod maską zaraz pod szybą jakieś dziwne niepodłączone kable, może dodam osobny post w celu jakiejś diagnozy, dziwna sprawa bo mimo że nie są nigdzie podłączone to wszystko działa bez zarzutu.
W przyszłości wejdzie jakaś fajna felga, jakiś fajny środek, skóra itp. No i oczywiście pozbycie się rdzy ( przynajmniej na moment )
Tak czy siak jestem zadowolony z zakupu
Bizi78 - 16-07-2016, 07:19
erb1696, załóż własny temat w naszych miśkach .
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=21
Coraz mniej już jest na forum i drogach E5 .
Wszyc - 21-07-2016, 14:03
erb1696 napisał/a: | dziwna sprawa bo mimo że nie są nigdzie podłączone to wszystko działa bez zarzutu. |
Jedna wiazka elektryczna wiele wersji wyposazeniowych jak w kazdym modelu auta. Nie zawracaj sobie tym glowy.
areksz121 - 22-07-2016, 05:16
Oj jak ja dawno tu nie zaglądałem
Krzychu, zderzak z DE już mam, potrzebowałbym dokładniejszych zdjęć tego orurowania. Oryginał by to nie był, ale zawsze też mi się ta rurka podobała A tak, to ogarnąłbym może przy jednej okazji przekładkę zderzaka i tę rurę.
Może bez tej gleby, ale tak by mi pasowało:
A poza tym, kiedy ruszasz ze swoimi?
|
|
|