Nasze Miśki - Moja nowa (już stara) Żona.
mjsystem - 24-08-2015, 18:54
WreX napisał/a: | P0431 - sprawność katalizatora 1 poniżej wartości progowej | Lambda nie ma dobrej rezystancji po lutowaniu kabli?
WreX - 24-08-2015, 19:06
mjsystem napisał/a: | WreX napisał/a: | P0431 - sprawność katalizatora 1 poniżej wartości progowej | Lambda nie ma dobrej rezystancji po lutowaniu kabli? |
Ee ale przecież ja wyciąłem to co zalutowałem i dałem te opaski uciskowe przecież... czyli generalnie to może być wina złego odczytu sondy?
Boże nie strasz mnie tymi skrzepami bo mi sie słabo robi.
komarsnk - 24-08-2015, 19:29
WreX napisał/a: | Boże nie strasz mnie tymi skrzepami bo mi sie słabo robi. |
Ja myślę, że porządna porcja odkamieniacza do układów chłodzenia powinna załatwić sprawę
robertdg - 24-08-2015, 21:16
komarsnk napisał/a: | WreX napisał/a: | Boże nie strasz mnie tymi skrzepami bo mi sie słabo robi. |
Ja myślę, że porządna porcja odkamieniacza do układów chłodzenia powinna załatwić sprawę | Z deszczu pod rynne Panowie te specyfiki Wam wiecej z kieszeni wyczyszcza niz druga chłodnica.
komarsnk - 24-08-2015, 22:20
robertdg napisał/a: | Z deszczu pod rynne Panowie te specyfiki Wam wiecej z kieszeni wyczyszcza niz druga chłodnica. |
Czyli takim czymś nie wyczyści się układu???
mjsystem - 25-08-2015, 07:37
Nie nadużywaj. Nie ładnie.
komarsnk napisał/a: | Czyli takim czymś nie wyczyści się układu??? | Razem z rozszczelnieniem układu.
Wyczyścić dużą ilością wody wlewanej podczas pracy silnika. Tak mi się wydaje, że nie ma lepszego sposobu.
WreX napisał/a: | nie strasz mnie tymi skrzepami bo mi sie słabo robi. | Tak na prawdę nie wiem, co było u mnie lane/sypane, jak długo na tym auto jeździło i co było przed dodaniem specyfiku. Tak więc nie panikuj. U Ciebie nic nie musi się stać. Zrób jak napisałem poprzednio.
Owczar - 25-08-2015, 09:00
Wyjąć termostat, lac górnym wężem wodę wylewać dolnym. Bez żadnego specyfiku. Najlepiej na odpalonym zimnym silniku. Tak płakałem w dieslu bo ktoś wpadł na podobny pomysł by uszczelnić chłodnice. Niestety nagrzewnica do tej pory gorzej grzeje. Dobrze że mam ogrzewanie postojowe z wymuszonym obiegiem.
komarsnk - 25-08-2015, 15:25
mjsystem napisał/a: | komarsnk napisał/a: | Czyli takim czymś nie wyczyści się układu??? | Razem z rozszczelnieniem układu.
Wyczyścić dużą ilością wody wlewanej podczas pracy silnika. Tak mi się wydaje, że nie ma lepszego sposobu. |
Wiesz - to jest chyba podobnie jak z uszczelnianiem silnika nagarami i gęstym olejem
Nie lać płukanki bo się rozszczelni...
Jak jest układ szczelny to i po odkamieniaczu chyba będzie co?
mjsystem - 25-08-2015, 19:54
komarsnk napisał/a: | Jak jest układ szczelny to i po odkamieniaczu chyba będzie co? | Adam, no własnie nie. Bardzo często brak wycieków, czyli szczelność wynika z tego, że te złogi go uszczelniają. A po ich usunięciu układ jest rzeczywiście czysty, ale też rozszczelniony. Pytanie, gdzie puści. Oby nie w nagrzewnicy. No i oczywiście, to nie jest zasada. Może nic się nie stać. Istnieje jednak zawsze pewne ryzyko.
WreX - 30-08-2015, 15:21
Obserwuje dzień w dzień poziom oleju i płynu chłodniczego, patrze pod korkiem i w zbiorniczku jak to wszystko wygląda... czy się wskazówka temperatury nie przekracza połowy, nawiew też sprawdzam czy wieje ciepły i czy się blokuje czy nie. I jak na razie jest wszystko ok, nie widzę ubytku płynu chłodniczego, syfu też nie widać pod korkiem chłodniczy czy w zbiorniczku nie widzę żeby kapał itd...
Mało tego, ja się wcześniej skarżyłem że na UKP czasy 10-11 (bliżej 11) sekund do setki był... jak wracałem z Opola powiedźmy standardowo 90km/h zdarzało mi się wyprzedzać itd i czułem że ciągnie całkiem nieźle tak po staremu, znalazłem miejsce i sprawdziłem czas do setki: pierwszy pomiar 0-60 4.0s do 100 9.0s oczom nie mogłem uwierzyć, powtarzam pomiar w drugą stronę żeby nie było tym razem na tip tronicu chociaż droga nie była pochyła 0-60 3.8 do 100 wyszło też 9 ale się spóźniłem z dwójką myslę żę tak z 8.8s wyjdzie. W UKP NIC NIE ZMIENIAŁEM i co miało taki wpływ? wcześniej sprawdzałem to też ponad 10s wypadała ta setka po wymianie oleju i aparatu zapłonowego ja już nie rozumiem ...
mkm - 30-08-2015, 22:00
Może z uszczelnionym układem i nowym płynem silnik ma teraz optymalną temperaturę pracy?
WreX - 01-09-2015, 21:52
mkm napisał/a: | Może z uszczelnionym układem i nowym płynem silnik ma teraz optymalną temperaturę pracy? |
No nie wiem, ale oby tak zostało...
I tak btw...
Hugo - 02-09-2015, 08:08
No ładnie, ładnie. Postarałeś się
WreX - 09-09-2015, 21:57
Hugo napisał/a: | No ładnie, ładnie. Postarałeś się |
To dopiero początek był... prawie 2 tygodnie a jeszcze końca nie widać ;(
I jeszcze boczek po "ugprejdzie"
Hugo - 10-09-2015, 07:31
Chyba trochę Cię poniosło...
|
|
|