To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Moja nowa (już stara) Żona.

mjsystem - 24-08-2015, 18:54

WreX napisał/a:
P0431 - sprawność katalizatora 1 poniżej wartości progowej
Lambda nie ma dobrej rezystancji po lutowaniu kabli?
WreX - 24-08-2015, 19:06

mjsystem napisał/a:
WreX napisał/a:
P0431 - sprawność katalizatora 1 poniżej wartości progowej
Lambda nie ma dobrej rezystancji po lutowaniu kabli?


Ee ale przecież ja wyciąłem to co zalutowałem i dałem te opaski uciskowe przecież... czyli generalnie to może być wina złego odczytu sondy?

Boże nie strasz mnie tymi skrzepami bo mi sie słabo robi.

komarsnk - 24-08-2015, 19:29

WreX napisał/a:
Boże nie strasz mnie tymi skrzepami bo mi sie słabo robi.

Ja myślę, że porządna porcja odkamieniacza do układów chłodzenia powinna załatwić sprawę ;)

robertdg - 24-08-2015, 21:16

komarsnk napisał/a:
WreX napisał/a:
Boże nie strasz mnie tymi skrzepami bo mi sie słabo robi.

Ja myślę, że porządna porcja odkamieniacza do układów chłodzenia powinna załatwić sprawę ;)
Z deszczu pod rynne :?: Panowie te specyfiki Wam wiecej z kieszeni wyczyszcza niz druga chłodnica.
komarsnk - 24-08-2015, 22:20

robertdg napisał/a:
Z deszczu pod rynne :?: Panowie te specyfiki Wam wiecej z kieszeni wyczyszcza niz druga chłodnica.

Czyli takim czymś nie wyczyści się układu???

mjsystem - 25-08-2015, 07:37

WreX napisał/a:
Boże
Nie nadużywaj. Nie ładnie.
komarsnk napisał/a:
Czyli takim czymś nie wyczyści się układu???
Razem z rozszczelnieniem układu.
Wyczyścić dużą ilością wody wlewanej podczas pracy silnika. Tak mi się wydaje, że nie ma lepszego sposobu.
WreX napisał/a:
nie strasz mnie tymi skrzepami bo mi sie słabo robi.
Tak na prawdę nie wiem, co było u mnie lane/sypane, jak długo na tym auto jeździło i co było przed dodaniem specyfiku. Tak więc nie panikuj. U Ciebie nic nie musi się stać. Zrób jak napisałem poprzednio. :wink:
Owczar - 25-08-2015, 09:00

Wyjąć termostat, lac górnym wężem wodę wylewać dolnym. Bez żadnego specyfiku. Najlepiej na odpalonym zimnym silniku. Tak płakałem w dieslu bo ktoś wpadł na podobny pomysł by uszczelnić chłodnice. Niestety nagrzewnica do tej pory gorzej grzeje. Dobrze że mam ogrzewanie postojowe z wymuszonym obiegiem.
komarsnk - 25-08-2015, 15:25

mjsystem napisał/a:
komarsnk napisał/a:
Czyli takim czymś nie wyczyści się układu???
Razem z rozszczelnieniem układu.
Wyczyścić dużą ilością wody wlewanej podczas pracy silnika. Tak mi się wydaje, że nie ma lepszego sposobu.

Wiesz - to jest chyba podobnie jak z uszczelnianiem silnika nagarami i gęstym olejem :)
Nie lać płukanki bo się rozszczelni... :roll:
Jak jest układ szczelny to i po odkamieniaczu chyba będzie co?

mjsystem - 25-08-2015, 19:54

komarsnk napisał/a:
Jak jest układ szczelny to i po odkamieniaczu chyba będzie co?
Adam, no własnie nie. Bardzo często brak wycieków, czyli szczelność wynika z tego, że te złogi go uszczelniają. A po ich usunięciu układ jest rzeczywiście czysty, ale też rozszczelniony. Pytanie, gdzie puści. Oby nie w nagrzewnicy. No i oczywiście, to nie jest zasada. Może nic się nie stać. Istnieje jednak zawsze pewne ryzyko.
WreX - 30-08-2015, 15:21

Obserwuje dzień w dzień poziom oleju i płynu chłodniczego, patrze pod korkiem i w zbiorniczku jak to wszystko wygląda... czy się wskazówka temperatury nie przekracza połowy, nawiew też sprawdzam czy wieje ciepły i czy się blokuje czy nie. I jak na razie jest wszystko ok, nie widzę ubytku płynu chłodniczego, syfu też nie widać pod korkiem chłodniczy czy w zbiorniczku nie widzę żeby kapał itd...

Mało tego, ja się wcześniej skarżyłem że na UKP czasy 10-11 (bliżej 11) sekund do setki był... jak wracałem z Opola powiedźmy standardowo 90km/h zdarzało mi się wyprzedzać itd i czułem że ciągnie całkiem nieźle tak po staremu, znalazłem miejsce i sprawdziłem czas do setki: pierwszy pomiar 0-60 4.0s do 100 9.0s oczom nie mogłem uwierzyć, powtarzam pomiar w drugą stronę żeby nie było tym razem na tip tronicu chociaż droga nie była pochyła 0-60 3.8 do 100 wyszło też 9 ale się spóźniłem z dwójką myslę żę tak z 8.8s wyjdzie. W UKP NIC NIE ZMIENIAŁEM i co miało taki wpływ? wcześniej sprawdzałem to też ponad 10s wypadała ta setka po wymianie oleju i aparatu zapłonowego ja już nie rozumiem ...

mkm - 30-08-2015, 22:00

Może z uszczelnionym układem i nowym płynem silnik ma teraz optymalną temperaturę pracy?
WreX - 01-09-2015, 21:52

mkm napisał/a:
Może z uszczelnionym układem i nowym płynem silnik ma teraz optymalną temperaturę pracy?


No nie wiem, ale oby tak zostało...

I tak btw...

Hugo - 02-09-2015, 08:08

No ładnie, ładnie. Postarałeś się :wink:
WreX - 09-09-2015, 21:57

Hugo napisał/a:
No ładnie, ładnie. Postarałeś się :wink:


To dopiero początek był... prawie 2 tygodnie a jeszcze końca nie widać ;(





















I jeszcze boczek po "ugprejdzie"

Hugo - 10-09-2015, 07:31

Chyba trochę Cię poniosło...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group