To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Pierwsze wrażenia

Hubeeert - 08-10-2014, 11:07

http://www.mitsubishi.pl/cennik/Outlander-2014

Jak chcesz więcej to poczekaj na koniec roku/wyprzedaż rocznika.

O ile oczywiście znów swoim zwyczajem nie usiłujesz nieudolnie trollować... :roll:

Bulbo - 08-10-2014, 11:17

Hubeeert napisał/a:


O ile oczywiście znów swoim zwyczajem nie usiłujesz nieudolnie trollować... :roll:
nie rozumiem ?
widziałem na stronie tą wersje City Style i jak za takie auto cena wydaje się być uczciwą

Karpie - 28-10-2014, 18:09

Przejechane ponad 5 tys km. Spalanie średnie na tym dystansie 8,5 l (sprawdzone na stacji).
Rekord jak na razie to 7,25 l /100 km i przejechane ponad 830 km na jednym baku (trasa z Lublina na lotnisko w Modlinie i z powrotem, a potem do Kielc i z powrotem).

Przy jeździe na tempomacie 130 km/h spalanie ok. 9,5 l/100 km, przy 110 8,5 l/100 km.

Na początku byłem trochę wkurzony na zbyt duży hałas przy 120 km/h podczas jazdy ekspresówką (duże obroty silnika przy tej prędkości). Jeździłem więc tylko 110 km/h. Ale ostatnio odkryłem, że przy licznikowej prędkości 130 km/h, warkot silnika jest mniejszy niż przy 120 km/h. Też tak macie?

grzes - 28-10-2014, 18:42

Cytat:
Na początku byłem trochę wkurzony na zbyt duży hałas przy 120 km/h podczas jazdy ekspresówką (duże obroty silnika przy tej prędkości). Jeździłem więc tylko 110 km/h. Ale ostatnio odkryłem, że przy licznikowej prędkości 130 km/h, warkot silnika jest mniejszy niż przy 120 km/h. Też tak macie?


Tak, to chyba urok silników Mitsu. W Lancerze jest tak samo tylko przy nieco wyższych prędkościach i obrotach (pomiędzy 3,5-4,0) a w O III tak jak napisałeś. W tych zakresach silnik ma niezbyt przyjemny odgłos.

Fun - 29-10-2014, 18:22

Mam takie same odczucia...auto ok 120 km/h dość nieprzyjemnie hałasuje....ale już przy 130-140 km/h jest już względna cisza i to jest idealna prędkość autostradowa :)

Zrobiłem 2 dniowy test spalania gdzie zrobiłem łącznie 130 km w stosunku ok 50% miasto i 50% expresówki...co ważne,to zastosowałem technikę płynnej jazdy ...nie mylić "emeryckiej"...poprostu spokojny dojazd do świateł i płynne ruszanie spod świateł...nie scigając się z nikim :lol: ...stosując odpowiednie odstępy między autami coby nie hamować mocno i ostro przyśpieszać...normalna jazda bez zawalania drogi innym i bez kozaczenia pod światłami...i wynik zupełnie dobry...aha co ważne nie przekroczyłem 110 km/h przez cały "test" 2 dniowy...nawet na obwodnicy mijały mnie dostawcze iveco czy inne lanosy...tam nikt praktycznie nie jeżdzi tak wolno :mrgreen: ...oczywiście bez ECO :wink:

Taka sytuacja :P


_tm_ - 29-10-2014, 20:33

Fun napisał/a:

Taka sytuacja :P

Obrazek


O kurde, ale przyoszczędzili na zegarach w tańszych wersjach wyposażenia :shock: .

Fun - 29-10-2014, 21:19

Zegary jak zegary, ale komputer troche bidny...co nie zmienia faktu ze w manualu mozna poruszac sie w miare oszczednie :wink:
Grimm - 29-10-2014, 21:36

Poważnie to wyżej to zegary od Outlandera III???

Spalania gratuluję :wink:

bzyczek - 30-10-2014, 07:38

Zegary w tej wersji CityStyle prócz o połowę mniejszego wyświetlacza komputera i czerwonego koloru igły chyba niczym się nie różnią. Czy coś przeoczyłem?

Ja robiłem takie krótkie testy spalania. I tak na odcinku 15km przy prędkości 90km/h (1800 obrotów) wyszło mi 6.3 l oraz przy prędkości 140km/h (2400 obrotów) wyszło 9.7 l. Klimatyzacja ustawiona była na 20 stopni i CHYBA chodziła na pierwszym biegu. Skrzynia automatyczna.

kubatw - 30-10-2014, 10:18

Cytat:
Zrobiłem 2 dniowy test spalania gdzie zrobiłem łącznie 130 km w stosunku ok 50% miasto i 50% expresówki...co ważne,to zastosowałem technikę płynnej jazdy ...nie mylić "emeryckiej"...poprostu spokojny dojazd do świateł i płynne ruszanie spod świateł...nie scigając się z nikim :lol: ...stosując odpowiednie odstępy między autami coby nie hamować mocno i ostro przyśpieszać...normalna jazda bez zawalania drogi innym i bez kozaczenia pod światłami...i wynik zupełnie dobry...aha co ważne nie przekroczyłem 110 km/h przez cały "test" 2 dniowy...nawet na obwodnicy mijały mnie dostawcze iveco czy inne lanosy...tam nikt praktycznie nie jeżdzi tak wolno :mrgreen: ...oczywiście bez ECO :wink:


Od początku miałeś takie spalanie, czy spadło Ci po pierwszych kilku tysiącach km?
U mnie na razie (ta sama wersja - 2WD City Style) 9.5l/100km na ekspresówce (tempomat ustawiony na 130km/h) i od 9.3 do 10l/100km przy krótkich przebiegach w mieście. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony spalaniem - wcześniejszy Seat Leon II 1.8 TSI spalał więcej pomimo znacznie mniejszych gabarytów (choć bardziej agresywny styl jazdy pewnie miał na to niemały wpływ ;) ). Ale miło by było, gdyby spalanie w trasie spadło do 8-9l. Mam nadzieję, że po "dotarciu" osiągnie taki poziom.

Fun - 30-10-2014, 14:45

kubatw napisał/a:
Od początku miałeś takie spalanie, czy spadło Ci po pierwszych kilku tysiącach km?

Sprzedawca powiedział mi przy odbiorze auta że mniej więcej po ok 1,5-2 tyś km przejechanych powinienem odczuć mniejsze spalanie nawet o 1L....i chyba miał rację bo przez długi czas nie mogłem zejść poniżej 8,5 l ...mam aktualnie zrobione 3,6 tyś km czyli tyle co nic,a jednak spalanie dość znacząco spadło?...oczywiście mowa o jeżdzie mieszanej z lekką nogą,ale bez przesady :wink: ....nie wiem czy ma to znaczenie,ale ostatnio 2 baki zatankowałem V-POWER 100 :wink: ...wiem dość droga,ale auto idzie jak szalone :mrgreen:

No może teraz zrobię małe resume po tych kilku km i po 3 miechach użytkowania auta :wink:

plusy:

-Przestronne wnętrze
-akceptowalne spalanie
-dobra ergonomia
-dobre samopoczucie w aucie :mrgreen:
-duży bagażnik
-dobre multimedia i nagłośnienie
-możliwość wyłączenia S&G
-pomocna kamera cofania,ale tylko z czujnikami cofania(extra takie zamówiłem)

minusy
-głośne zawieszenie(18" to chyba max co można na drogach w PL stosować)
-słabe wyciszenie kabiny(głośny silnik również)
-braki w wyposażeniu(w aucie za prawie 100 kawałków nie licuje)
-brak możliwość montażu siatki-kratki oddzielającej przestrzeń bagażową od pasażerskiej
-archaiczne operowanie komputerem pokładowym
-tragiczne sparowanie telefonu(próbowałem,ale na razie odpuściłem)

To tak na gorąco co mi przychodzi do głowy :roll: ...potwierdzę te absurdy małych żółtych ludzi,gdzie księgowi mają chyba za dużo do powiedzenia 8)

Operowanie kompem...archaizm w tych latach,zaznaczyłem gdzie powinien być przycisk :wink:



Następna kwestia,kto z nich wpadł na pomysł montażu listwy na przednich drzwiach a już na tylnich jej nie zamontował :finga: ...przecież to jakieś 1,5$ oszczędności a jaka plama dla firmy :evil:



Oszczędność przy listwach na drzwiach...też kilka $ a takie "extrasy" mają najtańsze Dacie...



Następna oszczędność....klamka z plastiku...w starym Polonezie miałem srebrną...



To teraz coś na plus :wink: ...doskonały dostęp do komory silnikowej w tym do oświetlenia i nie jest to coś oczywistego...bo są auta gdzie na wymianę żarówki trzeba jechać do serwisu i zdejmować błotnik :shock: ...sam ostatnio zmieniłem "blade" postojówki na ledowe o zimnej barwie bardziej pasującej do zenonów :mrgreen: ...zajęło mi to jakieś 2,5 minuty...





Dla mnie dobra widoczność we wszystkich kierunkach i w lusterku wstecznym ,które obejmuje całą tylnią szybę i to również nie jest takie oczywiste,bo różnie z tym bywa....



I na koniec...jak jest czysty i w słońcu to nawet nieżle wygląda :badgrin:





Zapraszam do dyskusji...kto da więcej swoich uwag,również krytycznych...niestety wiele z tych braków występuje w najbogatszych wersjach nie tylko w mojej "budżetówce" :doubt:

_tm_ - 30-10-2014, 15:15

Komentarz do Twoich uwag:
* w Intense+ klamki są srebrne :)
* telefon da się sparować, chociaż trzeba pogadać z radiem (ale za to potem działa bardzo dobrze: jakość rozmów dobra, muzyka po BT bez problemów, sterowanie głosem ok)
* na głośność zawieszenia nie narzekam, ale może każdy ma inne odczucia
* głośność silnika - j.w.

Moje uwagi:

- brak podświetlenia przycisków sterujących na drzwiach
- schowek na roletę w wersji z subwooferem nie spełnia swojej roli, więc jeżdżę bez rolety

A poza tym jestem bardzo zadowolony z samochodu.

Fun - 30-10-2014, 15:38

_tm_ napisał/a:
Komentarz do Twoich uwag:
* w Intense+ klamki są srebrne :)Tak wiem,ale przyznasz że to chore :?
* telefon da się sparować, chociaż trzeba pogadać z radiem (ale za to potem działa bardzo dobrze: jakość rozmów dobra, muzyka po BT bez problemów, sterowanie głosem ok)To muszę się jeszcze pobawić,chociaż w Kasztaju I wystarczyło odpalić bluta w komórce i wszystkie kontakty ładowały się z automatu.
* na głośność zawieszenia nie narzekam, ale może każdy ma inne odczucia
* głośność silnika - j.w.

Moje uwagi:

- brak podświetlenia przycisków sterujących na drzwiach Cenna uwaga i również minus
- schowek na roletę w wersji z subwooferem nie spełnia swojej roli, więc jeżdżę bez rolety Zapomniałem o tym...racja to jest wtopa...Kia Cerens to rozwiązał a Mitsu się pogubiło

A poza tym jestem bardzo zadowolony z samochodu.Ja o zadowoleniu jeszcze nie mogę powiedzieć bo mam za mały staż czasowy i kilometraż.Zakupu dokonałem na podstawie 2 kryterii: Produkcja japońska i wolnossący silnik bez turbinek....jeśli do tego dojdzie w miarę mała awaryjność całego auta to wtedy powiem że jest OK

Grimm - 30-10-2014, 16:17

Moja padlina przedstawia się następująco - 2.0 CVT , Intense Navi+ , auto po faceliftingu











Na PLUS :
-mnóstwo miejsca
-możliwość przewozu 7 osób
-dobre dojście do ISOFIXU
-intuicyjne PL menu
-niezawodność
-świetne xenony
-świetne tylne lampy (nowoczesność)

Na MINUS :
-przerażająco mięki lakier (byle obtarcie kurtką powoduje ryse)
-silnik zaczyna żyć powyżej 4000 obr
-brak turbiny w silniku benzynowym
-drogi serwis

Generalnie widzę więcej zalet niż wad ale w tej cenie zakupu nic lepszego na PL rynku nie znalazłem.

kubatw - 30-10-2014, 16:32

[quote="Fun"]
kubatw napisał/a:

minusy
-głośne zawieszenie(18" to chyba max co można na drogach w PL stosować)
-słabe wyciszenie kabiny(głośny silnik również)
-braki w wyposażeniu(w aucie za prawie 100 kawałków nie licuje)
-brak możliwość montażu siatki-kratki oddzielającej przestrzeń bagażową od pasażerskiej


co do tej kratki - na forum Subaru znalazłem pewne rozwiązanie:
http://allegro.pl/mont-bl...4741246010.html

Nie jest może tak wytrzymałe jak typowa "bagażowa" kratka przykręcana do podsufitki, ale przy lżejszym bagażu powinno dać radę (po prostu trzeba pakować ciężkie toboły na dół, a nad linię foteli tylko coś lżejszego - śpiwory itp.)

Zamówiłem, dziś będę montował. Zobaczymy jak pasuje do Outka.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group