Outlander III Ogólne - Pierwsze wrażenia
Jaad - 30-10-2014, 17:13
Bardzom ciekaw Twojej opinii nt. kratki po jej zamontowaniu.
Fun - 30-10-2014, 17:39
Kubatw...mam prośbę jak zamotujesz ta siatkę to wrzucać w tym wątku jakieś fotki...dzięki za galerię losdamianos...czyli black plus srebrne dodatki rules ...w najbogatszej wersji jest z pewnymi elementami trochę lepiej,ale i tak widać niepotrzebna księgowość krearywna.
_tm_ - 30-10-2014, 20:35
losdamianos napisał/a: | Moja padlina przedstawia się następująco - 2.0 CVT , Intense Navi+ , auto po faceliftingu
|
Te ekrany w zagłówkach montowałeś w ASO czy w jakimś zakładzie Car-Audio ?
Grimm - 30-10-2014, 21:00
Wszystkie dodatki (DVD, 2 monitory, słuchawki bezprzewodowe) i ich montaż udało mi się "wydębić" od dilera przy zakupie auta i diler mi to założył.
_tm_ - 30-10-2014, 21:17
losdamianos napisał/a: | Wszystkie dodatki (DVD, 2 monitory, słuchawki bezprzewodowe) i ich montaż udało mi się "wydębić" od dilera przy zakupie auta i diler mi to założył. |
Fajnie . A z ciekawości i jeżeli to nie tajemnica to co jeszcze wynegocjowałeś w cenie ?
Ja dostałem: 5 lat gwarancji, blokadę skrzyni biegów, podgrzewane fotele, hak, czujniki parkowania (stwierdziłem, że kamera cofania to za mało), belki bagażnika i dywaniki.
Grimm - 30-10-2014, 21:25
Auto kupowałem w maju gdzie cena obecnego rocznika w tym wyposażeniu opiewała na 135k. Cena zeszła do 124 500 +5 lat GW + zestaw audio media + czujniki przód i tył + dywaniki oryg.+ listwy progowe oryg.
_tm_ - 30-10-2014, 22:16
losdamianos napisał/a: | Auto kupowałem w maju gdzie cena obecnego rocznika w tym wyposażeniu opiewała na 135k. Cena zeszła do 124 500 +5 lat GW + zestaw audio media + czujniki przód i tył + dywaniki oryg.+ listwy progowe oryg. |
Ładnie cenę znegocjowałeś
Grimm - 30-10-2014, 22:33
_tm_ napisał/a: | losdamianos napisał/a: | Auto kupowałem w maju gdzie cena obecnego rocznika w tym wyposażeniu opiewała na 135k. Cena zeszła do 124 500 +5 lat GW + zestaw audio media + czujniki przód i tył + dywaniki oryg.+ listwy progowe oryg. |
Ładnie cenę znegocjowałeś |
Żebyś wiedział ile to trwało i w jakich to było okolicznościach
Karpie - 31-10-2014, 09:58
Ja za wersję City Style zapłaciłem 91 tys dostając:
- czujniki parkowania tył
- hak holowniczy
- alufelgi z oponami zimowymi 16'
- alarm
- osłony przeciwsłoneczne na tylne szyby
- osłonę progu bagażnika,
- gwarancję 5 lat.
Ale tak naprawdę zapłaciłem 10 tys wpisowego i płacę 1044 zł miesięcznej raty
Mogę jeszcze porównać ten samochód do Octavii, którą jeździłem poprzednio:
Plusy:
- lepsza klima automatyczna (brakuje tylko czujnika jakości powietrza),
- lepsze światła (ksenony),
- fajny system bezkluczykowego dostępu,
- fajnie grające audio,
- wyżej się siedzi,
- bardzo wysoki prześwit, już nie wycieram krawężników brzuchem,
- mniej pospolite auto - chociaż wyglądem nie powala, mi się podoba,
- dobrze działający system stop&go, wcale mi nie przeszkadza w codziennym użytkowaniu auta,
- jeszcze pojemniejszy niż Octavia (szczególnie bagażnik bez dodatkowego rzędu siedzeń),
- klapa bagażnika nie wali mi w otwartą do góry bramę garażową,
- świetna manewrowość na parkingu, pomimo dużej długości,
- bardzo dużo miejsca na tylnej kanapie (osoba dorosła da radę jechać między dwójką dzieci w fotelikach),
- moje dzieciaki za nim szaleją (nie wiem dlaczego).
Minusy:
- brak DSG,
- głośno przy szybkościach autostradowych (brak szóstego biegu),
- mało intuicyjna obsługa audio Fosgate (chyba wymienię na nawigację z jęz. polskim),
- brak ogrzewanych siedzeń (w mojej wersji),
- głośniej pracujące zawieszenie (może będzie ciszej jak wymienię na zimówki 16'),
- pali więcej, a daje mniej frajdy z jazdy,
- bluetooth pracuje dobrze z iPhonem, ale z Androidem już ma problemy (np. nie ściąga całej książki telefonicznej, można zaimportować tylko pojedyncze kontakty),
- kiepski komputer pokładowy w mojej wersji,
- nie zawsze mieści się na długość w wyznaczonych miejscach parkingowych,
- z boxem dachowym nie mieści mi się w garażu,
- brak bocznego trzymania siedzeń,
- niewygodne siedzenia na dalekie dystanse (gdy przejechałem 850 km w 2 dni, tyłek bolał pieruńsko),
- za lekko pracująca kierownica (ale już się zaczynam przyzwyczajać).
Generalnie jestem zadowolony - największy kawał samochodu, jaki znalazłem, za jak najmniejsze pieniądze. U mnie to było głównym kryterium wyboru
_tm_ - 31-10-2014, 10:49
Mi się jeszcze przypomniały dwie wady:
* Po obejrzeniu zdjęć losdamianosa odkryłem, że On ma kieszenie na tyle obu foteli, a u mnie kieszeń jest tylko za fotelem pasażera. W sumie nie ma to dla mnie znaczenia, bo i tak ich nie używam, ale dziwne, że na tym przyoszczędzili.
* Druga wada, znacznie bardziej upierdliwa, to brak pokazywania zasięgu gdy włączy się rezerwa. No właśnie wtedy mi jest najbardziej potrzebny, bo chciałbym wiedzieć, czy dojadę z pracy do domu i potem sobie na spokojnie zatankuję, czy muszę już tankować, bo inaczej stanę gdzieś w połowie drogi. O tyle dobrze, że rezerwa jest 2-poziomowa. Pierwszy sygnał ostrzega mnie, że wkrótce koniec paliwa, a na stację jadę dopiero jak mi się zapali drugi poziom rezerwy.
Fun - 31-10-2014, 15:43
Do "kiepskości" mojego komputera dorzuciłbym to że nie pokazuje w trybie stałym temperatury zewnętrznej...tylko trzeba potrykać ten kołek żeby sprawdzić temp...może to nie jest aż tak ważne,ale miałem to w starej Xsarze Picasso z 2001r,więc w nowym aucie taka ubogość komupera pokładowego to chyba coś nie halo...pokazuje mi się śnieżynka jak temp zewnętrzna jest +3 stopnie i niżej
Grimm - 31-10-2014, 18:46
Padłem ze śmiechu Może mi ktoś wytłumaczyć ile może zaoszczędzić Japończyk nie montując w aucie materiałowego schowka z tyłu siedzenia. ..
Co do komputera to muszę przyznać, że ten jest rozbudowany MEGA bynajmniej w mojej padace. ..
Żeby to wszystko ogarnąć potrzebowałem sporo czasu i tu szacun dla japonców za PL język w systemie + zintegrowanie ze środkowym wyświetlaczem (FIS-em) między zegarami co nie jest oczywiste u innych producentów...
mcover - 01-11-2014, 12:51
Witam instyle navi 2,2 did AT.
za taką wersję z bagażnikiem dachowym, dywanikami gumowymi alarmem, kompletem kół na zimę (16 cali), hakiem dał ja 150 k- znaczy firma dała
plusy:
audio,
ilość miejsca w 2 rzędzie( o 3. nie wypowiem się)
system bezkluczykowy
autko dobrze mieli po błocie
biała perła
u mnie w mieście tylko 2 takie są
tempomat jest całkiem dobry
siedzenie kierowcy jak dla mnie całkiem całkiem
krawężniki nie mają szans,
minusy:
przy ciężkiej nodze pali ,że hohoho.....
automat trochę za wolny
zgodzę się ,że brak wyświetlania zasięgu po wlączeniu się rezerwy do straszny syf,
minus 10 do wsiadalności panienek;-)
nie działa mi mój ukochany solid z blututututem
wykończernie nie powala
ale to outlander, co oznacza że wszystko OK.
przejechałem w 3 tygodnie 3,5 kkm i jak narazie tylko jeden problem się pojawił- przy zmianie kół na zimowe jakieś kłopoty z aktywowaniem czujników ciśnienia w kołach. Za drugim podejściem sikora olsztyn dało radę.
jacekk - 01-11-2014, 22:16
losdamianos napisał/a: | Padłem ze śmiechu Może mi ktoś wytłumaczyć ile zaoszczędzić Japończyk nie montując w aucie materiałowego schowka z tyłu siedzenia. ..
. |
Wygląda, że trzeba dopłacić 24 kawałki by mieć dwie kieszenie. Ale jest lepszy numer. Nad tylnymi drzwiami z lewej strony jest wieszaczek. A z prawej ... no właśnie.
Też mam 2.2 d automat i nie mogę zgodzić się, że mułowate. To najlepsza wersja napędu Outlandera.A próbowałem benzynę CVT i diesel z ręczną skrzynią.
bzyczek - 02-11-2014, 15:48
Outlander 2.2 z automatem jakoś jeździ jak na taka puszkę. Gorzej jak ktoś oczekuje rajdówy.. to może być rozczarowany. Do 2.0 z CVT trzeba pewno kilka kkm żeby się przyzwyczaić i jakoś polubić.. Ja na pewno bym nie zamienił na benzyne mojego diesla mimo że za tą samą cenę można mieć wersje wyżej wyposażenia.
|
|
|