diagnoza diody |
Autor |
Wiadomość |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 28-03-2007, 15:59 diagnoza diody
|
|
|
witam i sory za upierdliwośc . mierzyłem dioda błąd ecu i niewiem czy dobrze ,a wiec mierzyłem zaświecenia sie diody krótkie 1 a długie to 10 i teraz niewiem jak to obliczyc na stronie krzyzaka jest cos takiego ale nierozumiem jak to obliczyc a miałem taki odczyt krutki zaznaczyłem \ a długi .
\...
\.....
\\.
\\.....
POMOZE MI KTOŚ?
Dodam ze jest to silnik 2.0 z roku 91 |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2007, 18:00
|
|
|
wedlug tego co napisales:
31
51
12
52 |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-03-2007, 21:08
|
|
|
krotki ma sens tylko po dlugim - najpierw zliczasz dlugie a dopiero potem krotkie
warto przejsc kilka petli by byc pewnym o jakie bledy chodzi |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 28-03-2007, 23:53
|
|
|
waldi-1 napisał/a: | krótki zaznaczyłem \ a długi .
\...
\.....
\\.
\\..... | chyba odwrotnie... waldi-1 napisał/a: | Mnie z dodania tych liczb wyszło 13 , 15 , 21 , 25 |
13 - czujnik temperatury powietrza
15 - czujnik wolnych obrotów
21 - czujnik temp wody (płynu chłodniczego)
25 - czujnik ciśnienia powietrza
a wszystkie wtyczki posprawdzaj...
zresetuj kompa dla pozbycia się błędów, i zobacz ponownie... |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 29-03-2007, 00:07
|
|
|
...bo wszystkie te czujniki nie dostają zasilania - jedna z przypadłości ECU.....naprawialna |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 29-03-2007, 09:19
|
|
|
czujnik temperatury silnika wymieniłem w sklepie mówili ze to sie nazywa czujnik temp płynu chłodzącego ,kompa resetowałem porzezez rozłączenie klem ale nic to niepomogło nadal check engine swieci, przewody wszystkie ruszałem wszystko ok jest i nadal niezapala,jak sie zagrzeje pali super tylko to mulenie silnika mnie niepokoi nawet na gazie tak jest  |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-03-2007, 09:55
|
|
|
tomusn napisał/a: | waldi-1 napisał/a: | krótki zaznaczyłem \ a długi .
\...
\.....
\\.
\\..... | chyba odwrotnie... |
no wlasnie dlatego tak napisalem, ze najpierw mierzysz dlugie a potem krotkie
a przyczyna - jak napisal Bartek - umierajace ECU z powodu wylania kondensatorow
koszt czesci 2zl, koszto robocizny - 0 (wlasna) do 100 (w serwisie elektr.) zl
ratuj ECU, poki jeszcze mozna
opis wymiany kondziorow na mojej WWW |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 29-03-2007, 10:01
|
|
|
2,50 - jeszcze dioda i opornik |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-03-2007, 10:36
|
|
|
zaloz prosze okulary i przeczytaj co napisalem 3 posty wyzej - szczegolnie ostatnie zdanie |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 29-03-2007, 11:53
|
|
|
sory za to ale jestem juz zdenerwowany bo chce naprawic to autko a więc, komp wyjety ale jest róznica w jednym kondesatorze a mianowicie ten 1 u mnie ma 100 uf \ 10 \5 moze to byc różnica silników? bo w opisie na stronie jest jak sie niemyle silnik 1.8 a ja mam 2.0 . J utro pojede i kupie te kondesatory i przu okazji lutowniece oporową podam wam ceny .jeszcze ponoć musze wymienić opornik który to jest?
[ Dodano: 29-03-2007, 12:05 ]
waldi-1 napisał/a: | sory za to ale jestem juz zdenerwowany bo chce naprawic to autko a więc, komp wyjety ale jest róznica w jednym kondesatorze a mianowicie ten 1 u mnie ma 100 uf \ 10 \5 moze to byc różnica silników? bo w opisie na stronie jest jak sie niemyle silnik 1.8 a ja mam 2.0 . J utro pojede i kupie te kondesatory i przu okazji lutowniece oporową podam wam ceny .jeszcze ponoć musze wymienić opornik który to jest? |
a tak w ogóle to po czym poznać że elektrolit sie wylał i czy da sie to naprawić? |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-03-2007, 12:07
|
|
|
u mnie tez jest to 100 uF - masz na mysli temp. pracy? - pisalem, by wszystkie dawac na 105 st. C
co do opornika - wszystko zalezy co sie spalilo - to oceni elektronik (czy jeszcze dioda zenera itp.) oraz ktore sciezki trzeba naprawic
jesli moge kogos polecic, to Bartka (ktory sie w temacie wypowiadal) - mozna powiedziec, ze naprawia ECU zawodowo; ja tez moge je naprawic, ale Bartek ma makiete do testowania
jak chcesz samemu to procz lutownicy 50 W kup dobra cyne i odsysacz |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2007, 12:15
|
|
|
waldi-1 napisał/a: | moze to byc różnica silników? | Jak najbardziej! Wstaw kondensatorki takie, jakie masz w ECU. Ważne, by miały one odpowiednią odporność temperaturową (85 lub 105st. C - nie pamiętam dokładnie) i moc. Nie mogą to być "zwykłe" kondziołki.
waldi-1 napisał/a: | a tak w ogóle to po czym poznać że elektrolit sie wylał i czy da sie to naprawić? | Jak zobaczysz maź na płytce, od razu będziesz widział. |
|
|
|
 |
|