Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
diagnoza diody
Autor Wiadomość
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
  Wysłany: 28-03-2007, 15:59   diagnoza diody

witam i sory za upierdliwośc . mierzyłem dioda błąd ecu i niewiem czy dobrze ,a wiec mierzyłem zaświecenia sie diody krótkie 1 a długie to 10 i teraz niewiem jak to obliczyc na stronie krzyzaka jest cos takiego ale nierozumiem jak to obliczyc a miałem taki odczyt krutki zaznaczyłem \ a długi .
\...
\.....
\\.
\\.....
POMOZE MI KTOŚ?
Dodam ze jest to silnik 2.0 z roku 91
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2007, 18:00   

wedlug tego co napisales:
31
51
12
52
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-03-2007, 19:51   

A wymieniałeś kondziorki w ECU? Mój komp generował dziwne błędy jak mu się elektrolit czy cuś tam z kondziorków na płytkę wylał. no i czy te błędy nie są generowane począwszy od długiego? Licząc jednak w ten sposób i tak wychodzą te błędy obliczone przez PLPynton, tylko w kolejności 31,52,12,51. No i nie wiem skąd te wysokie liczby typu 51,52 nie mam niestety danych o Twoim silniku bo to inny model.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-03-2007, 21:08   

krotki ma sens tylko po dlugim - najpierw zliczasz dlugie a dopiero potem krotkie
warto przejsc kilka petli by byc pewnym o jakie bledy chodzi
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 28-03-2007, 22:22   

tak zrobiłem 3 razy i mi wyszło tak samo a najperw był długi sygnał czyli dioda sie świeciła długo a potem krutko . To jakie to błędy co poszło?? . Mnie z dodania tych liczb wyszło 13 , 15 , 21 , 25 .Ale dlaczego mi niechce wchodzić na obroty tak jak bym mu zapchał rure wydechową a z rury leci paliwo?
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 28-03-2007, 23:53   

waldi-1 napisał/a:
krótki zaznaczyłem \ a długi .
\...
\.....
\\.
\\.....
chyba odwrotnie...
waldi-1 napisał/a:
Mnie z dodania tych liczb wyszło 13 , 15 , 21 , 25

13 - czujnik temperatury powietrza
15 - czujnik wolnych obrotów
21 - czujnik temp wody (płynu chłodniczego)
25 - czujnik ciśnienia powietrza

a wszystkie wtyczki posprawdzaj...
zresetuj kompa dla pozbycia się błędów, i zobacz ponownie...
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 29-03-2007, 00:07   

...bo wszystkie te czujniki nie dostają zasilania - jedna z przypadłości ECU.....naprawialna ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
  Wysłany: 29-03-2007, 09:19   

czujnik temperatury silnika wymieniłem w sklepie mówili ze to sie nazywa czujnik temp płynu chłodzącego ,kompa resetowałem porzezez rozłączenie klem ale nic to niepomogło nadal check engine swieci, przewody wszystkie ruszałem wszystko ok jest i nadal niezapala,jak sie zagrzeje pali super tylko to mulenie silnika mnie niepokoi nawet na gazie tak jest
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-03-2007, 09:55   

tomusn napisał/a:
waldi-1 napisał/a:
krótki zaznaczyłem \ a długi .
\...
\.....
\\.
\\.....
chyba odwrotnie...


no wlasnie dlatego tak napisalem, ze najpierw mierzysz dlugie a potem krotkie :)
a przyczyna - jak napisal Bartek - umierajace ECU z powodu wylania kondensatorow
koszt czesci 2zl, koszto robocizny - 0 (wlasna) do 100 (w serwisie elektr.) zl

ratuj ECU, poki jeszcze mozna
opis wymiany kondziorow na mojej WWW
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 29-03-2007, 10:01   

2,50 - jeszcze dioda i opornik ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 29-03-2007, 10:24   

czyli wymienic kondesatory i opornik ? gdzie on jest ten ecu i gdzie te częsci mozna kupić?
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-03-2007, 10:36   

zaloz prosze okulary i przeczytaj co napisalem 3 posty wyzej - szczegolnie ostatnie zdanie
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 29-03-2007, 11:53   

sory za to ale jestem juz zdenerwowany bo chce naprawic to autko a więc, komp wyjety ale jest róznica w jednym kondesatorze a mianowicie ten 1 u mnie ma 100 uf \ 10 \5 moze to byc różnica silników? bo w opisie na stronie jest jak sie niemyle silnik 1.8 a ja mam 2.0 . J utro pojede i kupie te kondesatory i przu okazji lutowniece oporową podam wam ceny .jeszcze ponoć musze wymienić opornik który to jest?

[ Dodano: 29-03-2007, 12:05 ]
waldi-1 napisał/a:
sory za to ale jestem juz zdenerwowany bo chce naprawic to autko a więc, komp wyjety ale jest róznica w jednym kondesatorze a mianowicie ten 1 u mnie ma 100 uf \ 10 \5 moze to byc różnica silników? bo w opisie na stronie jest jak sie niemyle silnik 1.8 a ja mam 2.0 . J utro pojede i kupie te kondesatory i przu okazji lutowniece oporową podam wam ceny .jeszcze ponoć musze wymienić opornik który to jest?

a tak w ogóle to po czym poznać że elektrolit sie wylał i czy da sie to naprawić?
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-03-2007, 12:07   

u mnie tez jest to 100 uF - masz na mysli temp. pracy? - pisalem, by wszystkie dawac na 105 st. C :)
co do opornika - wszystko zalezy co sie spalilo - to oceni elektronik (czy jeszcze dioda zenera itp.) oraz ktore sciezki trzeba naprawic
jesli moge kogos polecic, to Bartka (ktory sie w temacie wypowiadal) - mozna powiedziec, ze naprawia ECU zawodowo; ja tez moge je naprawic, ale Bartek ma makiete do testowania

jak chcesz samemu to procz lutownicy 50 W kup dobra cyne i odsysacz
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2007, 12:15   

waldi-1 napisał/a:
moze to byc różnica silników?
Jak najbardziej! Wstaw kondensatorki takie, jakie masz w ECU. Ważne, by miały one odpowiednią odporność temperaturową (85 lub 105st. C - nie pamiętam dokładnie) i moc. Nie mogą to być "zwykłe" kondziołki.
waldi-1 napisał/a:
a tak w ogóle to po czym poznać że elektrolit sie wylał i czy da sie to naprawić?
Jak zobaczysz maź na płytce, od razu będziesz widział.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.