 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kupno Lancera VII kombi 1.6/2.0 ? |
Autor |
Wiadomość |
Kosmopolak
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VII 2.0 SW 2006
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 07 Cze 2018 Posty: 25 Skąd: WKZ
|
Wysłany: 07-06-2018, 18:28 Kupno Lancera VII kombi 1.6/2.0 ?
|
|
|
Witam,
przymierzam się do zakupu Lancera VII kombi, mogę prosić o parę porad i wyjaśnień? Nie jestem za bardzo obeznany w temacie.
Samochód będę kupował w DE, tu mieszkam i tu go głównie będę użytkował. Zastanawiam się:
1. Czy brać 1.6 czy 2.0. Czytałem trochę na forum, plusy 1.6 to spalanie, a reszta chyba na plus dla 2.0? Czy 1.6 to nie będzie taki "muł" trochę? Nie potrzebuję się ścigać, ale czy 1.6 daje radę z taką wagą?
2. Czy z gazem czy bez i potem go montować szczególnie myśląc o 2.0( ale to trochę kosztuje w DE, nie wiem czy opłacalne do wartości samochodu), czy w ogóle bez gazu, ale wtedy chyba 1.6 bym kupił. Tylko ciężko znaleźć 2.0 z gazem w rozsądnym stanie., 1.6 mam już parę na oku z gazem. Czy instalacje firmy Tartarini, montowane przez salony Mitsu, są ok? Jak mniemam jest to warte uwagi, skoro to Mitsu instaluje?
3. Jakie są dokładnie różnice między Intense a Invite? Parę znalazłem jak przyciemniane szyby, inne zegary chyba... ale może mi to ktoś jasno przedstawić?Liste różnic,bo nie wiem czy na siłę szukać Intense czy to obojętne w sumie.
4. Będę próbował kupić najnowsze roczniki, z tego co wyczytałem były dwie modernizacje w 2005 i chyba 2006, więc chyba najlepiej szukać po drugiej modernizacji, od którego miesiąca 2006? I jakie dokładnie zrobiono modernizacje? Czy śmiało szukać też starszych modeli? Przed Liftem?
5.Pytanie banalne, ale jak wspomniałem nie obeznany w temacie jestem, można w tym Lancerze bagażnik dachowy zamontować? Tak by rowery przewieżć? Czy "kofer" na dachu umocować? Bo w żadnym ogłoszeniu nie widziałem tego Lancera z bagażnikiem dachowym....
6. Brać lepiej od handlarza czy od os. prywatnej? Niby u handlarza mogę dostać jakąś gwarancję, nie wiem tylko ile taka gwarancja jest warta i czy to ma sens. U prywaciarza z kolei teoretycznie można lepiej poznać historię samochodu...
7. Czy tylna kanapa jest składana rozdzielnie? 2/3 i 1/3? Podłoga po złożeniu jest płaska wtedy?
8. Szukać z jak najmniejszym przebiegiem, koniecznie, czy 200tyś+ też uwzględniać?
8. Zastanawiam się jeszcze nad innymi samochodami, jak np. Volvo v40 czy Mondeo MK3, czy Focus MK2, czy Laguna II, C5 I, AR 159, Astra H, warte to uwagi czy pozostać przy Lancerze VII?
9. Na co szczególnie zwracać uwagę przy ewentualnym kupnie Lancera VII kombi? Jakieś typowe wady, usterki, rdza? Jak najlepiej sprawdzić na szybko ten model? Nie jestem fachowcem w tej materii.
Z góry dzięki za porady, pozdrawiam. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 08-06-2018, 15:25
|
|
|
1. 2.0
2. Jak dobry gaziarz.... Ja nie polecam
3. Sporo jest drobnych różnic. Tak samo masz różnicę między Comfort a Invite i Sport a Intense… Ja tam szukałem po lifcie bo chciałem klimę automatyczną, lepszy design konsoli środkowej, w 1,6 o niebo lepsza kierownica, zderzaki z dokładkami w 2.0...
4. Pół lift był w połowie lub całym 2005 roku (np. kierownice i zegary) reszta to 2006 rok. To od razu widać po konsoli środkowej (klima automatyczna na dole a nie górze porkętła od manualnej)
5. Nie znam się...
6. Żebyś znalazł tyle egzemplarzy do wyboru...
7. W sedanie jest 1/3 i 2/3. Podłoga nie bardzo płaska no i otwór pomiędzy bagażnikiem a przedziałem pasażerskim nie jest za duży...
8. Ja tam uwielbiam ten silnik, prowadzenie... Zależy czego szukasz.
9. Rdza, zmęczenie ogólne, typowe usterki nie wykluczają zakupu. |
|
|
|
 |
Kosmopolak
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VII 2.0 SW 2006
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 07 Cze 2018 Posty: 25 Skąd: WKZ
|
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 08-06-2018, 18:00
|
|
|
Jak są problemy z silnikiem Japońskim to w 3/4 przypadków są spowodowane gazem. Ale oczywiście można zrobić to dobrze i prawdopodobieństwo problemu maleje. A sam silnik dobrze znosi trudy gazu.
Ogłoszenia tych 2.0 ładne, w sumie się trochę pocieszyłem bo myślałem że mój będzie biednie sprzedać za 10 koła...
Ten ostatni 1,6 jest ciekawy bo jest 1,6 a wersja Intense… Kiedyś robili 1,6 RA co odpowiadało wyposażeniu Sport. Ale jak do gazu to lepiej 2.0 brać. |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 08-06-2018, 21:15
|
|
|
1. 1.6 daj radę z tą wagą, pod warunkiem, że jedziesz sam. Z rodziną i bagażami już tak różowo nie jest, aczkolwiek na autostradzie daje radę.
5. ZTCP nośność dachu to 50 kg, na mieście widziałem chyba z 2 z relingami, czyli da się coś zamontować
6. Loteria
7. Kanapa składa się 1/3 i 2/3. 1/3 od strony pasażera. Podłoga robi się płaska pod obciążeniem.
8. Ja bym szukał z najmniejszym
9. Laguna II to ogólnie ryzyko, astra H ma większy bagażnik
10. Rdza (w szczególności): tylnych błotników (gniją od środka), przedni wózek, w 2.0 miska olejowa. |
|
|
|
 |
czarny.marcin
Mitsumaniak

Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 420 Skąd: Bielsko-Biała/okolice
|
Wysłany: 08-06-2018, 21:58 Re: Kupno Lancera VII kombi 1.6/2.0 ?
|
|
|
Kosmopolak napisał/a: |
8. Zastanawiam się jeszcze nad innymi samochodami, jak np. Volvo v40 czy Mondeo MK3, czy Focus MK2, czy Laguna II, C5 I, AR 159, Astra H, warte to uwagi czy pozostać przy Lancerze VII?
|
Volvo V40 to także już zgnite łupy
Mondeo i Focusy to samo korozja podwozi , zawieszenia , drzwi z dołu , tylnych błotników ,korozja błotników przód na dole przy łączeniu z progiem .
Diesle to pomyłka a benzyny na łańcuszku też nic dobrego .
Ople to z reguły litr oleju na tysiąc km w standardzie .
Laguna 2 jak każdy wie królowa lawet , jedynie 2.0 bez turba 135KM benzyna po 2005r jest w miarę normalna ale to dalej Laguna. |
_________________ Niektórzy ludzie są jak 1grosz - mają dwie różne strony i nie przedstawiają praktycznie żadnej wartości...
BMW - jest
Lancer kombi 2.0 Sport -jest
Suzuki Swift - jest
Carisma 1,6 -była
Colt CJ0 - jest
Galant EA5W 6A13 -był
Galant E54 Diamond 6A12 - był
Mazda MX-3 -była
Renault Megane Coupe -było
 |
|
|
|
 |
juar_78
Forumowicz
Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 461 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 08-06-2018, 22:27
|
|
|
Co do LPG. Ja mam 2.0. Kupiłem przy przebieg ok. chyba 145 tys. km. Teraz mam 230. Całość na LPG. Ja żadnych problemów nie odnotowałem. Jedynie, jeden wtryskiwacz gazu krótko po zamontowaniu okazał się być wadliwy i został wymieniony. Nie wiem czym mam mierzyć "zmęczenie" silnika ale np. oleju między wymianami (co ok. 12-13 tys. km) nigdy nie dolałem więcej niż 1 litr (a jeżdżę na 5W40). Zaletą kombi jest to, że wchodzi duża butla LPG (jak wywalisz tę półeczkę pod podłogą), zachowując jednocześnie płaską podłogę bagażnika. Do mojej butli wchodzi netto 50 litrów LPG, co pozwala na przebieg 400-450 km. |
|
|
|
 |
Kosmopolak
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VII 2.0 SW 2006
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 07 Cze 2018 Posty: 25 Skąd: WKZ
|
Wysłany: 09-06-2018, 08:42
|
|
|
Wielkie dzieki za odzew i porady, bardzo mi to pomocne przy kupnie.
Mozecie mi powiedziec co powinno byc koniecznie objete gwarancja handlarza, jesli bym sie zdecydowal tam kupowac, Lancera 1.6 albo 2.0? Generalnie co powinno w tej gwarancji stac i konkretnie odnosnie akurat Lancera VII co moze warto by tam bylo, moze cos jest szczegolnie typowa usterka czy wada dla tego autka?
A propos Laguny II to wlasnie albo czytam bardzo negatywne opinie- krolowa lawet...albo bardzo dobre ale tylko odnosnie poliftingowej wersji. Ze jest ok, ze niedoceniana, ze kazdy opiera sie na zlej opinie przedliftingu czy ogolnien"francuzow", a ze jednak Laguna II po lifcie jest ok, a do tego cena ok przez ogolna zla renome marki i wyposazenie super jak na ten rocznik.
Takie opinie wyczytalem...nie wiem co o tym juz sadzic.
Pozdr.
[ Dodano: 09-06-2018, 08:55 ]
Ogłoszenia tych 2.0 ładne, w sumie się trochę pocieszyłem bo myślałem że mój będzie biednie sprzedać za 10 koła...
Ciesze sie, ze moglem troche nastroj poprawic
PS ogladalem wlasnie jednego z tych Lancerow, z powyzszych linkow, zrobilem pare dodatkowych fotek, jak moge je tu zalaczyc z telefonu, byscie mogli ewentualnie tego Lancera ocenic??
Zrobilem tez im jazde probna, 2.0 jest na prawde super, wrazenie z jazdy ekstra.
Musze sie przejechac 1.6, porownac. |
|
|
|
 |
czarny.marcin
Mitsumaniak

Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 420 Skąd: Bielsko-Biała/okolice
|
Wysłany: 09-06-2018, 12:37
|
|
|
Kosmopolak napisał/a: |
PS ogladalem wlasnie jednego z tych Lancerow, z powyzszych linkow, zrobilem pare dodatkowych fotek, jak moge je tu zalaczyc z telefonu, byscie mogli ewentualnie tego Lancera |
wstaw zdjęcia na jakiś serwer , później jak piszesz post kliknij IMG i wstaw link do zdjęcia
Kosmopolak napisał/a: |
Zrobilem tez im jazde probna, 2.0 jest na prawde super, wrazenie z jazdy ekstra.
Musze sie przejechac 1.6, porownac. |
daj spokój z 1,6 to nie jedzie a pali tyle samo co 2.0 bo trzeba to cisnąć i skarżą się użytkownicy jak widać z resztą po forum na pobór oleju
. |
_________________ Niektórzy ludzie są jak 1grosz - mają dwie różne strony i nie przedstawiają praktycznie żadnej wartości...
BMW - jest
Lancer kombi 2.0 Sport -jest
Suzuki Swift - jest
Carisma 1,6 -była
Colt CJ0 - jest
Galant EA5W 6A13 -był
Galant E54 Diamond 6A12 - był
Mazda MX-3 -była
Renault Megane Coupe -było
 |
|
|
|
 |
Kosmopolak
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VII 2.0 SW 2006
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 07 Cze 2018 Posty: 25 Skąd: WKZ
|
Wysłany: 25-06-2018, 17:00
|
|
|
Witam ponownie, w końcu kupiłem:) Po Waszych poradach i moich jazdach próbnych zdecydowałem się jednak na 2.0 i jak na razie nie żałuję. Jeździ się nim super, 1.6 był za mułowaty dla mnie. Do tego być może docelowo kiedyś zamontuje gaz...ale to muszę to rozważyć i to zależne od paru spraw jeszcze. Na pewno bym to w PL robił, bo w DE za drogo.
Już 2.0 nie jest taki bardzo dynamiczny a co mówić 1.6, szczególnie do ok 100-120 km/h ale potem to do 200 sunie jak by leciał, niesamowity komfort jazdy, przyczepność, stabilność. Jechałem nim ok 700km głównie po autostradzie w dużej mierze bez ograniczeń prędkości....Ten samochód jest stworzony do autostrad i prędkości 120+ , mi się udało go wyciągnąc do ok 205-210km/h na liczniku to chyba w rzeczywistości ok. 200?
Ale poniżej 150 na blacie nie schodziłem, jak nie było ograniczeń. Świetna sprawa.
Jadąc 150-200km/h spalił mi ok. 12,5 L/100km
Jadąc max. 160km/h spalił mi ok 9,5 L/100km
Całkiem ok.
Kupiłem z 100 tyś. km przebiegu, 2007r., na razie bardzo mi się podoba.
Ale pierwsza niespodzianka...:/ parę dni po tych 700km przejechanych zaświeciła mi się kontrolka sprawdzania silnika...i nie gasła, była ciągle wyświetlana. Zanim dziś pojechałem do mechanika, zgasła i na razie jest ok, ale poleciłem mechanikowi mimo wszystko sprawdzić, bo parę dni się ciągle świeciła, tam podpięli pod kompa i stwierdzili dwa błędy: P0135, powiedzieli lambda sonda do wymiany, jedna druga ponoć ok.
Po kupnie autka, w bagażniku znalazłem w schowku taką nową, zapakowaną sonde-uniwersalną, ( widocznie sprzedawca autka albo chciał ją wymienić albo zapomniał...nie wiem)pokazałem tę sondę mechanikowi, ten stwierdził, że takiej uniwersalnej nie poleca montować. Kiedyś taką zamontowali w innym samochodzie i spowodowało to po pół roku 10- razy większe problemy, od tego czasu nie poleca tego, szukał mi oryginalnej i nic nie znalazł, a to jest serwis Bosch, ani Bosch ani NGK, zadzownił do salonu Mitsu i Ci mu powiedzieli, że taka sonda kosztować będzie 360 Euro.....+ montaż 50Euro....co mi trochę popsuło humor. Ale ten mechanik powiedział, że na razie dopóki jest ta lampka kontrolna silnika wyłączona i nie będzie się pojawiać to, że mogę tak dalej jeździć, jak się pojawi ponownie, to lepiej dla własnego dobra wymienić tę sondę.
Teraz pytanie czy na prawdę nie ma żadnych wartych uwagi tańszych zamienników? Po za tą uniwersalną sondą- tej mi nie poleca montować, powoduje problemy.
Ile taka sonda kosztuje w PL, gdzie taką mogę kupić? I jaka to ma być konkretnie? Po niemiecku ten błąd jest oznaczony jako : P0135 Lambdasondenheizung Bank 1 Sensor 1
Pytam tak na przyszłośc...jak ten błąd znowu wystąpi....
Poza tym powiedział mi, że Mitsu. poleca po 160 tyś km obie sondy lambda wymienić na nowe.
Na razie mam 100 tyś, więc może uda się wytrwać do 160 tyś km bez wymiany.
Ale poproszę o pomoc w ewentualnym kupnie tej sondy, nawet kupię ją w PL i zlecę przesłać do Niemiec..chyba w PL jest tańsza?? Bo 360 Euro za jedną taką sondę ...hmm sporo.
Co ciekawe pojechałem do innego warsztatu, posłuchać innej opinii, i tam mi powiedzili, że Mitsu i Toyota i ogólnie Japońcami się nie zajmują na ogół, nie mają dokładnych danych tech. tych marek itp. , a warsztat niczego sobie, całkiem okazały, żadna firma w stodole...:) Ale ten mechanik też mi poradził oryginał od Mitsu kupić a na pewno nie uniwersalną sonde, bo powoduje problemy, prędzej czy później.
No to zostałem przy opinii od mechanika z Boscha.
Z góy dzięki za dalszą pomoc i dzięki jeszcze raz za pomoc w wyborze autka
Dane autka:
Lancer VII 2.0i 16v Station Wagon
Motorcode: 4G63 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 25-06-2018, 17:15
|
|
|
Ja też miałem chyba P0135 albo coś koło tego. W każdym razie chodziło o grzałkę drugiej sondy. Można z tym chwilę jeździć (jak usuniesz błąd to pojawia się po drugim odpaleniu). Oryginał to denso więc pewnie coś w katalogu znajdziesz (sporo osób wymieniało i nie było problemu). Ja akurat znalazłem oryginał w dobrej cenie.
A ta w bagażniku to uniwersalna czy bez dedykowanej wtyczki bo to jest różnica... Może być z tego co widziałem dobrze dopasowana według parametrów sonda ale bez oryginalnej wtyczki po prostu...
Poza tym druga sonda lambda nie ma wpływu na skład mieszanki, a jedynie jest zamontowana w celach kontroli katalizatora. |
|
|
|
 |
Kosmopolak
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VII 2.0 SW 2006
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 07 Cze 2018 Posty: 25 Skąd: WKZ
|
Wysłany: 25-06-2018, 18:08
|
|
|
https://www.amazon.de/Lam...ords=ecd++ls007
Dokładnie taką mam, można to montować czy nie? Mechanik powiedział, że nie poleca zdecydowanie, bo już mieli problemy z taką sondą, przez pół roku wszystko było ok apotem się posypało wiele innych rzeczy i sprawdzili pod kompem sondy i ta okazała się robić problemy.
Mówił, że w tej sondzie miejsca połączęń / czy lutu czy zgniotu( nie wiem jak to łąćzone jest)są bardzo narażone na usterki i większy opór czy coś w tym stylu.
Dokładnie ten model Mitsu mam, po wpisaniu VIN mit to pokazało, możecie mi poradzić, która to ta sonda? To zamówię taką w PL po nr katalogowym, bo 360 Euro za takie małe coś...Albo jaką konkretnie zamówić?
https://partsouq.com/en/catalog/genuine/vehicle?c=Mitsubishi&ssd=%24HQwXW1d0BAUFAAdSUU9MRVFdW1d0AV9SS0xsdFJWZRkBGhEhBFx1FA%24&vid=7472&q=JMBLNCS9W7U000369
Dzięki:)
[ Dodano: 25-06-2018, 18:12 ]
krzychu napisał/a: |
Poza tym druga sonda lambda nie ma wpływu na skład mieszanki, a jedynie jest zamontowana w celach kontroli katalizatora. |
Tzn. mogę dalej jeździć bez obaw? Bo ta co w kontroli u mech. wyszła to Lambdasonda Bank 1 Sensor 1, nie wiem która to. Po nr, jako 1. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 25-06-2018, 18:30
|
|
|
Twój błąd dotyczy pierwszej lambdy tej korekcyjnej. Nie lekceważ tej usterki. Możesz zgasić CE opornikiem 10ohm pomiędzy czarne przewody ale przecież nie o to chodzi prawda? Kup Denso DOX-0314 i będzie Pan zadowolony. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Kosmopolak
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VII 2.0 SW 2006
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 07 Cze 2018 Posty: 25 Skąd: WKZ
|
Wysłany: 25-06-2018, 18:40
|
|
|
[quote="Bzyk_R1"]
Dzięki wielkie, jutro pójdę jeszcze do tego serwisu Bosch i potwierdze, czy tę sondę miał na myśli... Ale to robi różnice, 360 euro z Serwisu Mitsu a w necie już taką znalazłem za 70 Euro tyle co w PL jak zerknąłem...
Mam nadz., że będzie ok, i od razu ją zlecę wymienić...mimo, że terak kontrolka silnika się nie pali...ale przezorność:)
Tę drugą sondę lambda też od razu lepiej wymienić czy poczekać do 160 tyś km. , tak jak ten mech. mi powiedział? Co uważacie? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 25-06-2018, 18:57
|
|
|
Weź jeszcze profilaktycznie obejrz czarne przewody idące do sondy. Może jest gdzieś przerwa czy zwarcie do masy i CE wywala co jakiś czas. Przeważnie błąd grzałki nie gaśnie.
Drugiej sondy nie ruszaj, nie ma związku z pierwszą, może działać jeszcze 20 lat. A jak wyrzuci błąd drugiej to założysz prosty emulator za 30zł i wyleczysz CE. Druga jest diagnostyczna, mało istotna z punktu widzenia zdrowia silnika. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
|
|