Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dupohamownia
Autor Wiadomość
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2005, 15:13   dupohamownia

:-)
ja zauważyłem że auta z miększym zawieszeniem dają wrażenie mocniejszego przyspieszenia od tych "z twardym"...
przed wymianą amorów z przodu, mialem zwykłe galantowskie... prześwit między oponą a błotnikiem ok 5 cm, dość miękkie. przy każdym przyspieszaniu przód szedl do góry i miało się wrażenie że wciska w fotel... jakby nie wiem co w aucie siedziało.

teraz jeżdże na ECS ustawionym w tryb sport i wrażenia prędkości w ogóle nie ma. przód jest w jednym poziomie z dupą i choćbym nie wiem co robił go nie odegnie.
dodatkowo - auto lepiej hamuje (tył nie podnosi się przy hamowaniu i bardziej pracuje) i generalnie prowadzenie się auta jest idealne ;] przy skrętach opony nie piskają nawet przy dośc dużych prędkościach (typu 50 km/h na rondzie w lewo)...

jak jest w waszych autach? szczególnie pytanie dla osób posiadających 2 samochody lub jeżdżące różnymi... czy te z miększym zawieszeniem robią wrażenie szybszych?
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2005, 15:25   

dokladnie tak jak mowisz , tez zauwazylem ze jak jade autem z miekka zawiecha to gibajaca karoseria daje odczucie lepszego przyspieszenia;)

co do 50km/h na rondzie i piszczacych oponach to chyba miales zbieznosc cos zle ustawiona :P
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2005, 15:34   

zbieżność dobrze, może opony chu...cherka ;P
teraz jeżdże na balonikach 195/65/15 i jest oki...
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2005, 15:36   

huk z efektem przyszpieszenia bo zawsze mozna spojrzec na licznik jak wzrasta predkosc dla mnie istotna roznica miedzy twardym a miekkim sa walory trakcyjne tzn. np audi na lodzie macha jak chce, a carisma idzie jak po szynach.
najwiekasza zalete jaka zauwazylem po zmianie zawiechy w carismie to brak efektu zarzucania tylem podczas hamowania w zakrecie. zreszta plusow mozna mnozyc i mnozyc.
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 11-12-2005, 16:39   

Ja mam porównanie do 3 samochodów:
1. Siena 1,6 - nowe zawieszenie było dość twarde - teraz to lepiej nie mówić - giba ją we wszystkie strony-nurkuje, przód idzie do góry orzy przyspieszaniu. Obólnie do 150 jako tako ale powyżej nie polecam
2. Lancer 2,0 - zawieszenie bardzo dobre - co prawda miękkie - nie takie jak w wersji Sport w europie, i do tego wyższe - ale na zakrętach trzyma samochód bardzo dobrze.
3. Vectra 2,0DTH (takie oznaczenie silnika diesla )Wersja spotr - zawieszenie twarde jak stal - na każdym zakręcie bez zmniejszania prędkości idzie jak po szynach - ale za to na dziurach zęby można wybić i lepiej nie rozmawiać bo można sobie język odgryźć. A pszyspieszenie czuć dość mocno ale to raczej za sprawą elastyczności diesla - w praktyce 10 do setki.

Ogólnie jak jest miękki samochodzik to raczej nie ma co szarżować na zakrętach ale wrazenie przyspieszenia jest rzeczywiście duże.
Przy twardym może i tego przyspieszenia nie czuć ale prędkościomierz czasami wędruje jakoś szybko w góre.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
piorek
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2005, 18:48   

Ja mam twarde w Colcie i mniej czuc predkosc i przyspieszenie niz w Colcie 1.5 (przewiozl mnie mitsumaniak brodzky to sie balem ;) ).
Bardziej tez jest sklonny do posligu niz miekki Galant, ktorym jezdzilem. No i jeszcze nie zdarzylo mu sie piszczec na zakrecie, a galant piszczal.
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11-12-2005, 22:26   

Coś w tym Galancie nie tak było z nastawami (zbieżność pewnie ). Nie to co bym jeździł b szybko w zakrętach ale nie udało mi sie jeszcze zapiszczeć w jakimś nawet ciasnym zakręcie. Co do amorów to fakt miękkie są aż nadto i przy każdym starcie jak motorówka idzie zad do dołu dziób do góry :) Ale do tematu moje autko ledwo co dotarte (216 tysi) miękkie jak pisałem wyżej 90KM jak było młode i bez gazu ale przyśpiecha - rewelka :) Jadąc w tych samych miejscach szwagra Passatem ok 150 KM twardszy i młodszy (11 latek) nie czuć tak prędkości. Co fakt to fakt ten Passat nigdy nie będzie taki fajny jak Galant bo to nie Mitsubishi i pewnie dla tego nie idzie tak dobrze :-)
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2005, 23:16   

fajnie wam się gada. ale macie jeden problem: galant był na zbieżności 3 tygodnie temu i kąty mam idealne.
Maciek - przyspieszenie - to dupohamownia sprawia że tak odczuwasz to przyśpieszenie. zależy tez od podejścia -> dla mnie 10 s do setki to takie "stanie w miejscu" i mój gal jeśli chodzi o to mi nie wystarcza, a w 4g37 możesz mieć ok 14 do setki...

poza tym: ja jeszcze raz podkreślam: mówie o jeździe na rondzie W LEWO z prędkością W TRAKCIE SKRĘTU 50 km/h a nie przy przejeździe na wprost czy przy prędkości 30 km/h.. swoją droga - zaczyna mi się coraz bardziej podobać to zawieszenie :D co prawda na dziurach zęby bolą, ale ostre zakręty mi to wynagradzają ;]
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2005, 00:11   

twarda zawiecha to jest to!! ja nie zamienilbym jej na zadne inne.
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2005, 00:13   

shovel napisał/a:

poza tym: ja jeszcze raz podkreślam: mówie o jeździe na rondzie W LEWO z prędkością W TRAKCIE SKRĘTU 50 km/h a nie przy przejeździe na wprost czy przy prędkości 30 km/h.. swoją droga - zaczyna mi się coraz bardziej podobać to zawieszenie Very Happy co prawda na dziurach zęby bolą, ale ostre zakręty mi to wynagradzają ;]



wszyscy o tym mowimy :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-12-2005, 09:27   

shovel napisał/a:
a w 4g37 możesz mieć ok 14 do setki...

wg instrukcji Galant E32 ma do setki 10.9 sek - nie wiem, nie próbowałem, ale faktem jest, że na 2-ce pięknie ciągnie - od 5km/h do 80 km/h - więcej nie próbowałem, bo nie lubię kręcić do czerwonego i poprzestałem na coś koło 5 krpm
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-12-2005, 09:48   

Krzyzak napisał/a:
Galant E32 ma do setki 10.9 sek


Moim skromnym zdaniem wykonalne, ale z gorki i z wiatrem - zdrowe E33 sohc ma ok. 10.5-11 s co mozna uznac za uczciwy wynik dla 1250 kg i 109 km
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2005, 09:54   

jak dla mnie skrajnie nieprawdopodobne.
szukam teraz danych technicznych na internecie, ale imho 10,8 to zdecydowanie za szybko jak na 1.8 90 hp/150 nm

galanty dohc 146 koni/ 182 nm mają 8.8 do setki a auto połowe mocniejsze..

edit:
deenbe: widzę że muszę chyba doprecyzować średnicę ronda, bo jak dzisiaj byłem w katowicach to stwierdziłem że tamte są troche większe od tyskich :P generalnie mówie o rondzie z wysepką na środku o średnicy ok. 3 metrów...

edit 2:
moje e15 na automacie, z silnikiem po remoncie miało do setki około 13,8-14 sekund. przy czym to chyba bardziej było 2.4 niż 2.0 :P
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2005, 12:47   

shovel napisał/a:
deenbe: widzę że muszę chyba doprecyzować średnicę ronda, bo jak dzisiaj byłem w katowicach to stwierdziłem że tamte są troche większe od tyskich Razz generalnie mówie o rondzie z wysepką na środku o średnicy ok. 3 metrów.



ogolnie to takie przekomarzanie z mojej strony... wiadomo istotna role maja opony ktore mogly wczesniej piszczec :wink:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-12-2005, 13:45   

Bartek napisał/a:
Krzyzak napisał/a:
Galant E32 ma do setki 10.9 sek


Moim skromnym zdaniem wykonalne, ale z gorki i z wiatrem - zdrowe E33 sohc ma ok. 10.5-11 s co mozna uznac za uczciwy wynik dla 1250 kg i 109 km


Podaję za instrukcją obsługi, którą dostałem z autem. E32 jest o 150 kg lżejsze.

shovel napisał/a:
jak dla mnie skrajnie nieprawdopodobne.
szukam teraz danych technicznych na internecie, ale imho 10,8 to zdecydowanie za szybko jak na 1.8 90 hp/150 nm

galanty dohc 146 koni/ 182 nm mają 8.8 do setki a auto połowe mocniejsze..

i cięższe

generalnie niczego nie chciałem udowadniać, czy wciskać kitów - takie dane są w instrukcji - sam byłem zaskoczony, jak to przeczytałem, bo też sądziłem, że ma dużo więcej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.