Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:15
Nierównomierna praca silnika 4G69 mivec 2,4
Autor Wiadomość
orto
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2007, 17:34   Nierównomierna praca silnika 4G69 mivec 2,4

Czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną nierównamiernej pracy silnika outlander 2.4 4G69 rocznik 2003. Szczególnie gdy jest zimny - brak mocy, czesto gaśnie.
Dodam że mam gaz (LGI) ( wiem ze nie wolno ), ale na gazie silnik wprawdzie też pracuje nierównomiernie, lecz ma mniejsze spalanie!! o ok 1 litra/100km na trasie.
Srawdzałem stopień sprężania - wzsystko ok.
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2007, 21:11   

filtry , kable WN i swiecie w jakim sa stanie ?
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 28-05-2007, 21:52   

A czujnik temperatury silnika sprawdzałeś?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
orto
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2007, 09:21   

świece wymieniłem - nowe, dodam jeszcze, komputer sygnalizuje kod błędu: wielokrotne wypadanie zapłonu!!!. błąd pojawia się czasem po 90km czasem po 200km od wykasowania
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-05-2007, 22:15   

4G69 MIVEC nie wspolpracuje z gazem. Oby sie nie okazalo, ze masz wypalone gniazda zaworowe. Tak czy inaczej jak dla mnie winna jest gazownia.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-06-2007, 00:22   

A luzy zaworowe kiedy były sprawdzane? W tym silniku luzy zaworowe sprawdza się co 15000km.
_________________

 
 
zwolin 
Forumowicz
baaardzo zły miś ;-)

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 481
Skąd: Wawa Ursus
Wysłany: 07-06-2007, 12:29   

orto napisał/a:
ma mniejsze spalanie!! o ok 1 litra/100km na trasie.

a może jakiś kretyn skończony ustawił Ci za ubogą mieszankę na gazie, i zawory+gniazda (miejmy nadzieję, że tylko) zrobiły papa.
_________________
Pozdrawiam

Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 07-06-2007, 17:46   

Pewnie gniazda poszły na drzewo. Podobny numer był z fordowskimi ZETEC'ami (chyba 1.6 i 1.8) gdzie były ceramiczne gniazda zaworowe i gaz je po prostu w szybkim tempie wypalał co kończyło się zwykle wymianą głowicy i wykopaniem gazu z auta. :twisted:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
orto
[Usunięty]

Wysłany: 11-06-2007, 21:47   

jutro dowiem się wszystkiego - zdejmują głowicę!
 
 
skull 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 614
Skąd: Kentaki
Wysłany: 15-08-2012, 19:20   

pozwolę sobie podłączyć się do tematu :wink: w wolnym czasie szukałem i szukałem podobnego tematu na forum i znalazłem ten,wprawdzie dotyczy Outka a ja mam Grandisa,ale więcej jest posiadaczy tego silnika w Outlanderze i myślę,że tu szybciej znajdę pomoc.
Do rzeczy mój MiVEC też ma instalację LPI z lubryfikatorem,jak go kupiłem falowały mu obroty od tamtej pory wymieniłem standardowo filtry powietrza,oleju zalałem pełen syntetyk,wyregulowane zawory,wymieniony przepływomierz,nowe świece irydowe,czyściłem EGR i przepustnicę.Poprawa jest obroty są stabilne utrzymuję się między 750-800 obr/min,ale ciągle są odczuwalne drgania silnika na biegu jałowym.Troszkę mnie to irytuje,moc ma na obroty wkręca się dobrze,nie spala mi oleju,ale obroty biegu jałowego pozostawiają jeszcze do życzenia.Silniki MiVEC ciągle poznaję i zastanawiam się co jeszcze może odpowiadać za wolne obroty,pierwsze co nasuwa się to silniczek krokowy,ale nic takiego nie mogę znaleźć w manualu w tym motorze.Prosiłbym o podpowiedź kolegów,dodam że nie ma różnicy czy jest na gazie czy na benzynie,nawet ostatnio przegoniłem go w trasie na PB98
_________________

 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 15-08-2012, 22:08   

skull napisał/a:
Poprawa jest obroty są stabilne utrzymuję się między 750-800 obr/min,ale ciągle są odczuwalne drgania silnika na biegu jałowym.Troszkę mnie to irytuje,moc ma na obroty wkręca się dobrze,nie spala mi oleju,ale obroty biegu jałowego pozostawiają jeszcze do życzenia.
Ja mam tak w 4G63, mechanicy rozkładają ręce, jak dla mnie podejrzane wszystko co pracuje na pasku alternatora, ew jakaś magiczna wada któreś poduszki silnika. Ja mam problem jak odróżnić nierówną pracę silnika od drgań jakiegoś elementu.
 
 
skull 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 614
Skąd: Kentaki
Wysłany: 15-08-2012, 22:41   

elektryk napisał/a:
Ja mam problem jak odróżnić nierówną pracę silnika od drgań jakiegoś elementu.

dokładnie też tak mam;) patrzę na obrotomierz i niby obroty stoją w miejscu nie wahają się,a jednak silnik jakby "kulał". W moim przypadku jeszcze nie zmieniłem rozrządu,a według informacji z serwisu w Holandii już czas,pasek osprzętu łącznie z rolkami wymieniłem.
_________________

 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-08-2012, 09:17   

elektryk napisał/a:
dla mnie podejrzane wszystko co pracuje na pasku alternatora


Odpal bez paska? Ciężko się go ściąga i jeszcze gorzej zakłada, ale od razu będziesz miał parę podejrzeń mniej. Przecież bez klimy, ładowania i wspomagania kierownicy może na chwilę pochodzić....

A jak nim równo szarpie to może warto pomierzyć kompresję?
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 23-08-2012, 11:12   

krzychu napisał/a:
Odpal bez paska? Ciężko się go ściąga i jeszcze gorzej zakłada, ale od razu będziesz miał parę podejrzeń mniej. Przecież bez klimy, ładowania i wspomagania kierownicy może na chwilę pochodzić....
Już to próbowałem, niby jest trochę lepiej, ale jak samochód chwilkę postoi i się go odpali to też przez kilka minut jest prawie idealnie.
PS ściąganie paska i nakładanie to bajka, najwięcej kłopotu jest z rozbieraniem plastikowych osłon silnika.
 
 
Babu 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 4
Skąd: waw
Wysłany: 26-08-2012, 22:38   

witam a czy wyskakuja jakies błady? np P0300 lub np P0301... Mam podobny problem ale chyba juz wiem co sie dzieje, przyanjmniej u mnie, z checia pomoge bo troche juz ten silnik przejzałem i porozbierałem. Mam 2.4 Mivec 4g69 akurat w galancie, pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.